Проблем с паленето.......студен двигател.......

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 24 Окт 2008, 19:44

да колега има . Аз само гледах де ,но в едната кутия ,не помня в тази с бушоните или другата с компютрите се намира букса с кабелите на 6-те свещи. Но при мен 1,2 и 3 на куплунга са 4,5 и 6 на двигателя :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 24 Окт 2008, 19:56

Zubcho написа:
LongmAn написа:...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......


И какво стана?


Ами...запали докато ме видя да излизам от входа...голям кеф е да не въртиш по 10 минути сутрин.... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 25 Окт 2008, 2:03

Еееее и аз да позная един път

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 25 Окт 2008, 9:05

Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Окт 2008, 9:10

LongmAn написа:Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.


Там седи ЕКУ-то. Може да ти е правен чип тунинг или да е имало някакви интервенции поради повреда. Разгледай в темите за чип тунинг някъде го имаше снимано там всичко как изглежда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 25 Окт 2008, 9:48

LongmAn написа:Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.

я някой да каже релето за подгряващите свещи дали не е там и дали нещо по него не е пипано, ако въобще при тдс-а има реле за свещите, а не е на някакъф друг принцип :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 27 Окт 2008, 20:08

точно там е релето за свещите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 28 Окт 2008, 13:39

аз не мога да разбера тука колегите виждат тдс да не пали, айде компресии... ква е тая неприязън към тдс аз немога да разбера, според мен двигателя е супер. Съседите ми карат 2 тдс-ки от преди 2 години и отварят капака само да сменят маслото. Аз досега също съм доволен от моята.
ПС: Ако колата няма компресия тя няма да пали нито студена, нито топла. Тва с раздуването на метала при нагряване са тинтири-минтири. Не може да компенсира износени сегменти по смъртно!!! :shock:
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 28 Окт 2008, 20:40

Azereus написа:аз не мога да разбера тука колегите виждат тдс да не пали, айде компресии... ква е тая неприязън към тдс аз немога да разбера, според мен двигателя е супер. Съседите ми карат 2 тдс-ки от преди 2 години и отварят капака само да сменят маслото. Аз досега също съм доволен от моята.
ПС: Ако колата няма компресия тя няма да пали нито студена, нито топла. Тва с раздуването на метала при нагряване са тинтири-минтири. Не може да компенсира износени сегменти по смъртно!!! :shock:


...незнам колега...кочина била,много дърта била и едни такива изказвания бяха....много ме хвана яд,ама се въздържах....Аз не разбирам нищо ,ама ме убеждаваха,че дизела дори и да нямал компресия пак си вървял добре....

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 29.09.2008

Мнение от IMPERIAL » 28 Окт 2008, 23:47

аз пък имам дръг проблем карам 525 тдс 95 година сутрин катоя подгрея двапати пали от четвьрт оборот а като загреее и лампата за подгряване вече не свети вьртя яко време имал сьм случаи даже акомулаторьт да падне моля помогнете свещитеса в перфекно сустояние ????

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 29 Окт 2008, 10:03

IMPERIAL написа:аз пък имам дръг проблем карам 525 тдс 95 година сутрин катоя подгрея двапати пали от четвьрт оборот а като загреее и лампата за подгряване вече не свети вьртя яко време имал сьм случаи даже акомулаторьт да падне моля помогнете свещитеса в перфекно сустояние ????


Колега нищо не разбирам ,обаче от това,което съм прочел във форума май е разтегната верига.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 29 Окт 2008, 12:17

Колега,колко парички даде за свещи и какви свещи взе? Аз го имам същия проблем като твоя с паленето сутрин,само че не по 10 минути,но 1-2 минути ми трябват в ранните студени утрини. Много ме дразни тва. Като четох тука при мене проблема също е от свещите. Пуши си нормално отзад,мирише на сурова нафта.не духа от щеката за маслото и като е топла пали лесно. Същите симптоми.

П.С. Да си гледат работата тея дет са ти казали,че ти е дърта и смотана колата. Нема такъв автомобил. Аз съм си супер доволен от моя тдс.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 29 Окт 2008, 12:28

Barovski написа:Колега,колко парички даде за свещи и какви свещи взе? Аз го имам същия проблем като твоя с паленето сутрин,само че не по 10 минути,но 1-2 минути ми трябват в ранните студени утрини. Много ме дразни тва. Като четох тука при мене проблема също е от свещите. Пуши си нормално отзад,мирише на сурова нафта.не духа от щеката за маслото и като е топла пали лесно. Същите симптоми.

П.С. Да си гледат работата тея дет са ти казали,че ти е дърта и смотана колата. Нема такъв автомобил. Аз съм си супер доволен от моя тдс.


19 лева платих бройката.Някакъв френски Бош.
/0250201039-4N3/-Това пише на кутията.Изглеждат като истински :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 29.09.2008

Мнение от IMPERIAL » 29 Окт 2008, 12:54

ало ало моля кажете нещо и за моя проблем които е малко по горе написан .казах че колата сутрин ми пали от четвурт оборот а като загреее ми вурти по мн време .проверих свещите проблема нее в тях.погледнах маркучите за излишната нафта ама те да са преебани няма логика погледнах навсякаде никаде неподлива или т.н малко мие странно защо колата като е студена пали толкова лесно а като загреее вурти яко време ??????

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 29 Окт 2008, 13:40

Imperial,споко бе човек :D .Малко по-нагоре се опитах да ти отговоря.Не зная колко е адекватно,ама като чета из форума,обикновенно ТДС-а не пали топъл,когато е разтегната ангренажната верига.
Нека все пак някой по-компетентен да се изкаже...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook