Нестабилна работа на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Нестабилна работа на двигателя

Мнение от ice666man » 28 Окт 2008, 22:48

Искам да попитам: Когато се опитам да форсирам колата си се полочава едно пукане отпред при двигателя и претрисане, пукането не винаги се появява. Ходих и в БМВ сервизи и в други сервизи,но не знаят какво точно му е някои да има на представ какво трябва да му се смени? :help:

Колега, отделих ти мнението в отделна тема понеже ти е за първи път явно, а освен това няма нищо общо с борд компютъра, където се беше включил. Занапред моля те ориентирай се по-добре как да пускаш новите мнения или теми. Благодаря ти!
Postman
Казах :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

двигател

Мнение от vodach » 31 Окт 2008, 23:28

Колега,

Би ли описал по-точно проблема. Симптома не ми звучи познат.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Нестабилна работа на двигателя

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2008, 23:33

ice666man написа:Искам да попитам: Когато се опитам да форсирам колата си се полочава едно пукане отпред при двигателя и претрисане, пукането не винаги се появява. Ходих и в БМВ сервизи и в други сервизи,но не знаят какво точно му е някои да има на представ какво трябва да му се смени? :help:

Колега, отделих ти мнението в отделна тема понеже ти е за първи път явно, а освен това няма нищо общо с борд компютъра, където се беше включил. Занапред моля те ориентирай се по-добре как да пускаш новите мнения или теми. Благодаря ти!
Postman


Може би е изгоряла гарнитура ,между два цилиндъра.Заслушай се по-внимателно от къде е шума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Re: Нестабилна работа на двигателя

Мнение от rdvr_burgas » 31 Окт 2008, 23:52

zvetiko написа:
ice666man написа:Искам да попитам: Когато се опитам да форсирам колата си се полочава едно пукане отпред при двигателя и претрисане, пукането не винаги се появява. Ходих и в БМВ сервизи и в други сервизи,но не знаят какво точно му е някои да има на представ какво трябва да му се смени? :help:

Колега, отделих ти мнението в отделна тема понеже ти е за първи път явно, а освен това няма нищо общо с борд компютъра, където се беше включил. Занапред моля те ориентирай се по-добре как да пускаш новите мнения или теми. Благодаря ти!
Postman


Може би е изгоряла гарнитура ,между два цилиндъра.Заслушай се по-внимателно от къде е шума.

Ей май си спец само по М51 и зимни гуми :lol:
До колегата - смени си свешите, погледни и бубини/лули и ако трябва сменяй и това припукване ще изчезне ;)
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 01 Ное 2008, 1:40

А вдига ли оборотите нормално?
На бензин ли е само?
Пукане или малко по-силно :confused: ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Нестабилна работа на двигателя

Мнение от zvetiko » 01 Ное 2008, 9:58

rdvr_burgas написа:
zvetiko написа:
ice666man написа:Искам да попитам: Когато се опитам да форсирам колата си се полочава едно пукане отпред при двигателя и претрисане, пукането не винаги се появява. Ходих и в БМВ сервизи и в други сервизи,но не знаят какво точно му е някои да има на представ какво трябва да му се смени? :help:

Колега, отделих ти мнението в отделна тема понеже ти е за първи път явно, а освен това няма нищо общо с борд компютъра, където се беше включил. Занапред моля те ориентирай се по-добре как да пускаш новите мнения или теми. Благодаря ти!
Postman


Може би е изгоряла гарнитура ,между два цилиндъра.Заслушай се по-внимателно от къде е шума.

Ей май си спец само по М51 и зимни гуми :lol:
До колегата - смени си свешите, погледни и бубини/лули и ако трябва сменяй и това припукване ще изчезне ;)


Карал съм и М20-вярно там нямаше това ,което има при М50 ,но съм го чувал гадният звук ,на прехвърляне на искрата от един цилиндър в друг. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 01 Ное 2008, 11:51

zvetiko,rdvr_burgas благодаря ви, смених гарнитурите и свещите и сега го няма това припукване,благодаря ви отново :) Да иначе я карам на бензин не сам слагал газова уредба!
Казах :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 01 Ное 2008, 12:22

бих искал да попитам още нещо, казаха ми че маркучите които охлаждат двигатела трябвало да бъдат по меки дори когато е загряла колата и че моите били много твърди! Тоест май се опитват да ми кажат че в гратски условия или при някакув по голям напун ще прегрее.
Казах :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 01 Ное 2008, 20:11

Това така ли е? Искат да ми раглабят двигатела за да видят дали не е спукан или изместен мисля че казаха главата? :help: какво да правя?
Казах :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 01 Ное 2008, 20:23

системата е под налягане мисля 2бара беше и е нормално да са напрегнати, но не де са корави като камък.
моите като загрее стабилно при натискане с 2 пръста поддава по около 0,5см от всяка страна
м/у другото имам точно като твоя проблем с припукването и не се оправи със свещи и лули, а и гарнитурката на капака на клапаните смених :confused:
бобините уж били ок, но вече се съмнявам в тях

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Ное 2008, 20:26

ice666man написа:Това така ли е? Искат да ми раглабят двигатела за да видят дали не е спукан или изместен мисля че казаха главата? :help: какво да правя?


Нека най-напред да премерят дали имаш изгоряли газове в антифриза,но на друго място.Може и сам да провериш, но не е много сигурно-помоли някой да държи 2500 оборота ,а ти отвори преливното казанче и гледай за мехурчета.Погледни и цвета на маслото,дали е нормален,виж и капачката на капака на двигателя за бели налепи. Иначе не ги слушай много в сервизите-повечето си нямат понятие от доста неща и почти всички ти измислят несъществуващи повреди.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 02 Ное 2008, 0:20

Утре ще се опитам да напрявя този тест с моя приятел за който ми казахте. zvetiko..
Казах :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 02 Ное 2008, 0:24

Hellrider Аз смених двете гарнитури и свещите и 6-те и сега е наред и се изфорсирва даже. А за хлаждането що се отнася мисля 4е и моите потуват с по 0,5см ако това е нормалното?
Казах :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Благоевград

Мнение от ice666man » 02 Ное 2008, 17:05

Проверих маслото,цвета е нормален да же не е почерняло :) Пробвах и това с отврянето на капачката на радиатора но неможах да видя балончета, утре ще я откарам да ми я замерат че нали днес е неделя :).
Гледах и за тези бели налепи дето ми каза,имаше некви бели парченца като от котлен камак 2-3 бяха малки,но мисля че е от боята,незнам не сам сигорен. А вазможно ли е да са по твурди маркучите защото имам малко повечко антифриз?
Казах :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Ное 2008, 17:15

Пукането идва като подаваш газ?
Гърми по колекторите, казах ти какво да ти видят, тука глави ще махате за това :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook