725 ТДС-аномалия

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

725 ТДС-аномалия

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 20:40

Благодаря предварително на всички които ще помогнат!!!
Проблема е следния:Колата върви перфектно,има чип,държи перфектна температура,маркучите са меки и губи течност-що е то???
До вчера беше с вода и доливах по 1-1,5 литра вода за седмица.Никъде не се вижда да тече.От вчера е с антифриз и само около водната помпа се вижда леко да е влажно.Не ми се вярва от там да губи толкова много.
Наслушах се на коментари за глава,гарнитура и т.н.
Някой срещал ли е нещо подобно???

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Окт 2008, 20:44

В първия момент си помислих дали да не преместя темата в "други модели" ,но тъй като мотора е М51 я оставям тука ,защото има много колеги които съм сигурен ,че веднага ще дадат съвети :idea:

Успех :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 20:54

Мерси.
Щтях да пиша в друг подфорум но като се зачетох малко разбрах че за ТДС тук е истината!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Окт 2008, 21:18

Огледай хубаво още някъде да няма теч. А и нали се сещаш, че то си губи охладителна течност, ама повечето се изпарява и виждаш само малка част от това което тече. Ако беше глава щеше да ти надува маркучите така, че споко.

Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 21:29

Е да ама ми развиват теория че гарнитурата пуска вода в цилиндрите и я изгаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 28 Окт 2008, 21:42

Мисля ,че има вариант да гори вода и да не надува маркучи .т.е. глава. От кога е така , от кога караш колата .... 1 - 1.5 л на седмица е много , огледай дали някъде няма котлен камък , и от там да изпуска и веднага да се изпарява ....около водната помпа е вариант , виж под нея ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 725 ТДС-аномалия

Мнение от zvetiko » 28 Окт 2008, 21:42

trafikvarna написа:Благодаря предварително на всички които ще помогнат!!!
Проблема е следния:Колата върви перфектно,има чип,държи перфектна температура,маркучите са меки и губи течност-що е то???
До вчера беше с вода и доливах по 1-1,5 литра вода за седмица.Никъде не се вижда да тече.От вчера е с антифриз и само около водната помпа се вижда леко да е влажно.Не ми се вярва от там да губи толкова много.
Наслушах се на коментари за глава,гарнитура и т.н.
Някой срещал ли е нещо подобно???


Колега ,ако проблема е сериозен ще имаш бял пушек от ауспуха.Според мен трябва да оправиш помпата и виж дали нямаш вода под стелката-ако има теч от радиатора на парното.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 21:46

Колата я карам от скоро.Колко наситен трябва да е този пушек.Не съм забелязал да пуши бяло,а съм гледал.Ако е гарнитура какво последствие може да има преди да я сменя???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Окт 2008, 21:50

trafikvarna написа:Колата я карам от скоро.Колко наситен трябва да е този пушек.Не съм забелязал да пуши бяло,а съм гледал.Ако е гарнитура какво последствие може да има преди да я сменя???


Ако е гарнитура ремонта ще стъпи към 200лв. части + 100-150 за работа, а ако отваряш там смени и гумички на клапани 12 лв. са. А ако имаш още кинти метни и едни нови вериги да ти е чиста работата.
Последна промяна Zubcho на 28 Окт 2008, 21:54, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 21:53

Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Окт 2008, 21:55

trafikvarna написа:Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???


Да останеш без вода и докато се охлади да се спука главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Окт 2008, 21:58

zvetiko написа:
trafikvarna написа:Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???


Да останеш без вода и докато се охлади да се спука главата.


И тогава почва секса с главно С

мани по добре сега отвори мотора от колкот да чакаш да се зговни положението и да идеш на 1200лв. ремонт
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 22:00

Аха разбрах.Мерси!!!
А как мога да разбера със сигурност къде е проблема че взе да ме дразни тая загуба?
С тези нащте сервизи....мале мале :shock:
А това че покрай помпата е леко влажно може ли да ми направи голяма беля???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Окт 2008, 22:04

trafikvarna написа:Аха разбрах.Мерси!!!
А как мога да разбера със сигурност къде е проблема че взе да ме дразни тая загуба?
С тези нащте сервизи....мале мале :shock:

Колега ,вече ти казах-виж как пуши,виж под черджето,оправи гарнитурата на помпата,огледай всичко по което тече антифриз-теча може да е откъде ли не.
Ето още един номер за гарнитура-отвърти капачката на преливника,някой да дава газ,а ти гледай дали ще се появат мехурчета. ;)
Последна промяна zvetiko на 28 Окт 2008, 22:07, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 30.01.2008

Мнение от trafikvarna » 28 Окт 2008, 22:06

Мерси
Още утре ще ги видя тези неща

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook