725 ТДС-аномалия
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- trafikvarna
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 30.01.2008
725 ТДС-аномалия
Благодаря предварително на всички които ще помогнат!!!
Проблема е следния:Колата върви перфектно,има чип,държи перфектна температура,маркучите са меки и губи течност-що е то???
До вчера беше с вода и доливах по 1-1,5 литра вода за седмица.Никъде не се вижда да тече.От вчера е с антифриз и само около водната помпа се вижда леко да е влажно.Не ми се вярва от там да губи толкова много.
Наслушах се на коментари за глава,гарнитура и т.н.
Някой срещал ли е нещо подобно???
Проблема е следния:Колата върви перфектно,има чип,държи перфектна температура,маркучите са меки и губи течност-що е то???
До вчера беше с вода и доливах по 1-1,5 литра вода за седмица.Никъде не се вижда да тече.От вчера е с антифриз и само около водната помпа се вижда леко да е влажно.Не ми се вярва от там да губи толкова много.
Наслушах се на коментари за глава,гарнитура и т.н.
Някой срещал ли е нещо подобно???
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
В първия момент си помислих дали да не преместя темата в "други модели" ,но тъй като мотора е М51 я оставям тука ,защото има много колеги които съм сигурен ,че веднага ще дадат съвети
Успех
Георги Пенчев

Успех

Георги Пенчев
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Огледай хубаво още някъде да няма теч. А и нали се сещаш, че то си губи охладителна течност, ама повечето се изпарява и виждаш само малка част от това което тече. Ако беше глава щеше да ти надува маркучите така, че споко.
Поздрави.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Мисля ,че има вариант да гори вода и да не надува маркучи .т.е. глава. От кога е така , от кога караш колата .... 1 - 1.5 л на седмица е много , огледай дали някъде няма котлен камък , и от там да изпуска и веднага да се изпарява ....около водната помпа е вариант , виж под нея ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 725 ТДС-аномалия
trafikvarna написа:Благодаря предварително на всички които ще помогнат!!!
Проблема е следния:Колата върви перфектно,има чип,държи перфектна температура,маркучите са меки и губи течност-що е то???
До вчера беше с вода и доливах по 1-1,5 литра вода за седмица.Никъде не се вижда да тече.От вчера е с антифриз и само около водната помпа се вижда леко да е влажно.Не ми се вярва от там да губи толкова много.
Наслушах се на коментари за глава,гарнитура и т.н.
Някой срещал ли е нещо подобно???
Колега ,ако проблема е сериозен ще имаш бял пушек от ауспуха.Според мен трябва да оправиш помпата и виж дали нямаш вода под стелката-ако има теч от радиатора на парното.
- trafikvarna
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 30.01.2008
Колата я карам от скоро.Колко наситен трябва да е този пушек.Не съм забелязал да пуши бяло,а съм гледал.Ако е гарнитура какво последствие може да има преди да я сменя???
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
trafikvarna написа:Колата я карам от скоро.Колко наситен трябва да е този пушек.Не съм забелязал да пуши бяло,а съм гледал.Ако е гарнитура какво последствие може да има преди да я сменя???
Ако е гарнитура ремонта ще стъпи към 200лв. части + 100-150 за работа, а ако отваряш там смени и гумички на клапани 12 лв. са. А ако имаш още кинти метни и едни нови вериги да ти е чиста работата.
Последна промяна Zubcho на 28 Окт 2008, 21:54, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- trafikvarna
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 30.01.2008
Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
trafikvarna написа:Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???
Да останеш без вода и докато се охлади да се спука главата.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:trafikvarna написа:Той ремонта ясен-примерно ако се наложи.
Но ако наистина има проблем с гарнитурата какъв проблем може да стане???
Да останеш без вода и докато се охлади да се спука главата.
И тогава почва секса с главно С
мани по добре сега отвори мотора от колкот да чакаш да се зговни положението и да идеш на 1200лв. ремонт
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- trafikvarna
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 30.01.2008
Аха разбрах.Мерси!!!
А как мога да разбера със сигурност къде е проблема че взе да ме дразни тая загуба?
С тези нащте сервизи....мале мале
А това че покрай помпата е леко влажно може ли да ми направи голяма беля???
А как мога да разбера със сигурност къде е проблема че взе да ме дразни тая загуба?
С тези нащте сервизи....мале мале

А това че покрай помпата е леко влажно може ли да ми направи голяма беля???
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
trafikvarna написа:Аха разбрах.Мерси!!!
А как мога да разбера със сигурност къде е проблема че взе да ме дразни тая загуба?
С тези нащте сервизи....мале мале
Колега ,вече ти казах-виж как пуши,виж под черджето,оправи гарнитурата на помпата,огледай всичко по което тече антифриз-теча може да е откъде ли не.
Ето още един номер за гарнитура-отвърти капачката на преливника,някой да дава газ,а ти гледай дали ще се появат мехурчета.

Последна промяна zvetiko на 28 Окт 2008, 22:07, променена общо 1 път
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани