Проблем с 525DA !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Проблем с 525DA !!!

Мнение от vodkarulez » 27 Окт 2008, 20:29

Здравейте колеги ,


За въпросния екземпляр сме говорили , но за проблеми от съвсем друго естество.

Казуса , който трябва да решим е следния. Колата върви чудесно в градски условия , където и да ти се иска не можеш да е караш с 200 км/ч , затова прехвърляме топката на извънградските експерименти , които показват следното. При рязко или плавно ускоряване на автомобила след 100 км/ч(примерно) или скорост близка до тази всичко заработва нормално и съответно ускорява впечатляващо. Стигайки по-високи равнища на скоростта , започват и проблемите. Понякога 2,5 литровия common rail спира да ускорява при достигната скорост от 160 км/ч , понякога при 200 км/ч , като и всякакви други варианти между 160-200 км/ч не са изключени. Колата губи мощност , разхода заспива на 5-6 л/100 , оборотите залепват до където са стигнали . При отпускане на педала и отново настъпване се стига до други параметри но се появяват същите симптоми и поведението на колата се уеднаквява като горепосоченото.

Четох доста теми и лично аз се колебая между дебитомер и помпата под шофьорското място.

Колата беше закачена на диагностика , показа грешка на дебитомер но след изтриването и проблема остана.

С нетърпение очаквам вашите компетентни мнения.

Благодаря ви предварително !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 27 Окт 2008, 21:07

Здравеи, колега .Аз имах подобен проблем със старият ми автомобил , пасат 98г. и се оказа замарсено турбо! Желая ти късмет в оправянето на проблема!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с 525DA !!!

Мнение от VRPerformance » 27 Окт 2008, 21:16

vodkarulez написа:Здравейте колеги ,


За въпросния екземпляр сме говорили , но за проблеми от съвсем друго естество.

Казуса , който трябва да решим е следния. Колата върви чудесно в градски условия , където и да ти се иска не можеш да е караш с 200 км/ч , затова прехвърляме топката на извънградските експерименти , които показват следното. При рязко или плавно ускоряване на автомобила след 100 км/ч(примерно) или скорост близка до тази всичко заработва нормално и съответно ускорява впечатляващо. Стигайки по-високи равнища на скоростта , започват и проблемите. Понякога 2,5 литровия common rail спира да ускорява при достигната скорост от 160 км/ч , понякога при 200 км/ч , като и всякакви други варианти между 160-200 км/ч не са изключени. Колата губи мощност , разхода заспива на 5-6 л/100 , оборотите залепват до където са стигнали . При отпускане на педала и отново настъпване се стига до други параметри но се появяват същите симптоми и поведението на колата се уеднаквява като горепосоченото.

Четох доста теми и лично аз се колебая между дебитомер и помпата под шофьорското място.

Колата беше закачена на диагностика , показа грешка на дебитомер но след изтриването и проблема остана.

С нетърпение очаквам вашите компетентни мнения.

Благодаря ви предварително !!!
проблемите несе решават с триене на грешката,компютъра е записал тази грешка след като е отчел разлики в параметрите на дебитомера което ще рече че има проблем в момента в който запише грешката....когато колата върви нормално тази грешка остава в еку-то като запаметена грешка,след изчистването и тя несе появява веднага а когато дойде проблема отново,тоест като я изчистиш тя я няма,тръгваш да караш появява се проблема и пак я записва,мойто мнение е че след като я изтриете,отиваш да караш,прави проблема,отиваш пак на диагностика и ако е записало повторно дебитомер,диагностика прави необходимите измервания и проверки след което ще каже дали е за смяна,но мойто мнение е че там има проблем щом да я има грешката :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Окт 2008, 21:18

ivo_motul написа:Здравеи, колега .Аз имах подобен проблем със старият ми автомобил , пасат 98г. и се оказа замарсено турбо! Желая ти късмет в оправянето на проблема!
да при VAG групата го има тоя проблем ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 27 Окт 2008, 21:25

на дебитомер ми мирише :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 27 Окт 2008, 22:19

и на мен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 28 Окт 2008, 16:36

най ефикасния начин да разбереш дали е дебитомер, е като го изключиш :arrow: ако изчезнат пробимети трябва да купуваш нов, ако не виж помпата и дюзите :winky:

п.с. ти каква кола си купи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 28 Окт 2008, 18:39

asasin18 написа:най ефикасния начин да разбереш дали е дебитомер, е като го изключиш :arrow: ако изчезнат пробимети трябва да купуваш нов, ако не виж помпата и дюзите :winky:

п.с. ти каква кола си купи?


Благодаря ти за отговора, както и на всички останали колеги !!!

П.С. Аз минах отново на 5-та серия. Е60 , 525Д автоматик , 2005-та година , 177 кончета с всички глезотии и съм много доволен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 28 Окт 2008, 20:11

а може да провериш и датчика на разпределителния вал !!
а и датчика за налягането в турбото може да погледнеш !!
при мен беше същия проблем смених първо датчика на вала .. не се оправи после смених и другия и колата се отпуши при висока скорост !!
Успех !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 29 Окт 2008, 18:24

След няколко дена ще сменим датчика , който мап13 спомена и ще направим отново пълна диагностика. Ще ви информирам какво се случва.

Поздрави ,
Димо Гочев
Специалист-Икономист

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 31 Окт 2008, 9:22

Здравей колега, тези симптоми ги реших с нов дебитомер и турбо. Турбото дава свъхналягане и компа спира подаването на гориво. Проблема в турбината е тъй наречения westgate. Решението се откри трудно, след посещение в Камор ми смениха дебитомера поради грешки, но проблема остана и аз им я върнах. След люта битка :mhihi: поставиха окончателната диагноза Турбина и наистина след смяната проблема изчезна. Относно горивната помпата под шофьора тя като се развали няма палене или просто те оставя на пътя.

Ако можеш вземи дебитомер за проба от някъде и разбери еднозначно дали е дебитомера при теб проблемен. Късмет ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook