На контакт тече антифриз!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
На контакт тече антифриз!!
Като дам на контакт капи антифриз на кората долу, не се вижда добре но мисля че капе някаде от водната помпа.образувала се е малка локвичка долу в кората.
Re: На контакт тече антифриз!!
Колега ,охлаждащата система,няма нищо общо със ел.захранването,та ако ти капе антифриз със или без контакт ,пак ще капе!ro6lyo написа:Като дам на контакт капи антифриз на кората долу, не се вижда добре но мисля че капе някаде от водната помпа.образувала се е малка локвичка долу в кората.
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Може някъде по маркучите за парното да е,Нали там има една ел помпа и като даде на контакат и парното е на топло тя почва да върти водата.
Провери си маркучите
Толкова ли не може да види човек от къде има течове
Провери си маркучите

Толкова ли не може да види човек от къде има течове

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
zlobicar написа:Не върти водната помпа на контакт,тя е на ремъци трябва да работи двигателя.
За парното има ел помпа намира се до левият ботуш(шофъорският)

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Е, колеги. Доста от колите ни имат допълнителна електрическа помпа до блока на клапаните за парно, и като дадеш на контакт съответно завърта турбината и създава някакво налягане все пак.
днес видях че ми капи антифриз на датчика за коляновия вал, това ме навежда на мисълта че някаде от термостата може да е теча. Реших да да извадя датчика на коляновия вал да проверя дали са наред кабелите по него, щото гледам в форума пише че често те се скапват. И така
като се мачех да го извадя чупих алуминиевия пръстен аколо датчика с онази гайка дето се закрепва за двигателя, и в крайна с сметка пак не можах да го изкарам. Чудя се дали има няква тънка работа или не съм употребил достатъчно сила
п.с след тези игрички по датчика колата запали от раз- което не го е правила от както имам теч на антифриз.

като се мачех да го извадя чупих алуминиевия пръстен аколо датчика с онази гайка дето се закрепва за двигателя, и в крайна с сметка пак не можах да го изкарам. Чудя се дали има няква тънка работа или не съм употребил достатъчно сила
п.с след тези игрички по датчика колата запали от раз- което не го е правила от както имам теч на антифриз.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани