Уплътнения за стъклото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Уплътнения за стъклото

Мнение от arnold » 27 Окт 2008, 23:43

Колеги , продават ли се някъде уплътненията на предното стъкло? За Дару и Камор знам, но не ми са на път. Разминаваме се с тях на 400км. :mhihi: Също така , как става монтажа ? ако си ги поръчам от там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 28 Окт 2008, 0:02

абе и аз го гледах ,но май при смяна на стъкло се сменят


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 28 Окт 2008, 0:14

shnitzera написа:абе и аз го гледах ,но май при смяна на стъкло се сменят

Не. Май може да се сменя и без да се сваля стъклото, защото това горното много ме дразнеше и го махнах, обаче то е с някъква метална пластина , и при махането се изкриви. Та се чудя как ще влезе новото безболезнено :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 28 Окт 2008, 11:33

pazokolarov написа:
koko29 написа:Уплътнението се сменя трудно, ако не си го правил по добре не опитвай. Иди в местното представителство и за 50 лв. ще ти продадат оригинално, а за 40 ще ти го сменят. Без да се демонтира прозореца.

Ще си позволя да не се съглася. 8)
Сменя се МНОГО лесно! Оригиналното, както споменаха и колегите, е 49,90 в официалните магазини. П-образно е, цяло. В ЕТК-то е под номер 1 на схемата. Не е необходимо да се сменя прозореца и с него уплътнението. Последното ТРЯБА да може да се монтира и отделно - в противен случай е правено нещо и не е станало както трябва.
1. Маха се старото уплътнение. Лесно става, с отверка, но внимателно защото е армирано под гумата с ламаринки.
2. Почиства се улея от мръсотийки и прах.
3. Поставя се уплътнението. Започва се от страничната част, подравнява се с ъгъла на джама, поставя се горната част и после другата страна. Поставя се като се вмъква под 90 градуса, за да се вмъкне в ръба на стъклото, след което се натиска на долу за да се изправи (горната повърхност става успоредна на плоскостта на стъклото) . Ако ви пречат лайсните на тавана, може да ги махнете - на щипки са и е малко вероятно да се счупи някоя.
4. Кефиш се на новото уплътнение (иначе няма смисъл да го сменяш! )
Ако някой си е приготвил 40-50 лв за сервизен монатж, да заповяда при мен - 50 % намаление му правя! :mhihi:


Ето и темата за справка: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90868&start=15

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 25.06.2008

м кар

Мнение от BMW_police » 29 Окт 2008, 2:39

80 лв труд уплатнение за 20 мин. не се сваля нищо в Мкар

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 29 Окт 2008, 7:54

И аз моето го слагах сам. Не е кой знае каква философия. Направих го точно по упътването на колегата, но мисля че е най-добре поставянето да се започне от горната част, защото при мене в единия ъгъл се изкриви.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook