Май изпържих двигателя на Е-39 525tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от avtomatcheto » 23 Окт 2008, 21:28

един съвет от мен патилия.не се бъзикай с колата,карай я на майстор който разбира.На път за морето преди стара загора фърлих водата.Изчаках да изстине долях и 10 дни никакъв проблем.Навръщане на 170км от София фърлих маслото и оттам на въже.Незнам дали е свързано но едносантиметровата дупка в буталото ще ми струва около 2500.ПРАВИ СИ СМЕТКА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 23 Окт 2008, 22:38

avtomatcheto написа:един съвет от мен патилия.не се бъзикай с колата,карай я на майстор който разбира.На път за морето преди стара загора фърлих водата.Изчаках да изстине долях и 10 дни никакъв проблем.Навръщане на 170км от София фърлих маслото и оттам на въже.Незнам дали е свързано но едносантиметровата дупка в буталото ще ми струва около 2500.ПРАВИ СИ СМЕТКА

:shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 26 Окт 2008, 22:25

Един изпитан съвет от мен,малко в страни от темата.
Не че главите на ТДСите пукат ей така от нищото....
Към колега с проблема и към др. които карат ТДС -> най-често проблемите са от термостат,водна помпа или мръсен радиатор.
Така че-> 2 пъти в годината миене на радиатор(сваля се и бой с препарат), навременна проверка и съответно смяна на водна помпа.
От личен опит Ви казвам че когато колата тръгне да загрява, рязко да охлажда и пр. 99% е от водната помпа или мръсен радиатор,а съответно след това и термостат.
Така че колега моят съвет е да си провериш и водната помпа като ходиш по майстори , да избегнеш риск от прегряване отново.

Поз.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook