И аз с Е30, ама държи високи обороти :) ? М20Б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

И аз с Е30, ама държи високи обороти :) ? М20Б20

Мнение от turbobanana » 26 Окт 2008, 9:12

Здравейте Колеги!
И аз влязох в сектата, смених си Е36-цата комби за Е30-ка седан :) :)
Много неща сменик по колата, но сега имам следния проблем:
Когато загрее не сваля винаги оборотите - стоят на 1400-1500
Става следното:
Паля - 1300 оборота.
След малко падат на 1100
След още малко падат на 650-700, което според мене си е нормално, колата не тресе, а си работи ОК/
Карам малко и вместо като изключа от скорост да си паднат под 1000 те седят на 1500-1600.
Форсира се добре и харчи много, само това мога да кажа :)
Идеи?
опа, Мотора е М20Б20

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 26 Окт 2008, 9:35

Честита,да си я караш със здраве!
Първото което си мисля,че е възможно да е повредата е потинциометъра на доселовата клапа и след това може би ако не е от нея си мисля,че е възможно ламбда сондата
Колега пиши щом остановисш от какво се получава! ;)
Успех :!:
Последна промяна Денислав Шишев на 26 Окт 2008, 9:42, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

ламбда сонда

Мнение от turbobanana » 26 Окт 2008, 9:39

Как се установява ли е в ламбда сондата, без да се купува преди това нова?
Нещо диагностики ала бала?
Или отивам при някой който продава, закачаме неговата и гледаме резултата?
И къде стои сондата ако не е тайна?

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 26 Окт 2008, 9:44

Колега отиди на диагностика и там би трябвало да ти кажат със сигурност къде е повредата!
Ламбда сондата стои на изпусквателния колектор! ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 26 Окт 2008, 12:35

колега като одидеш в някой сервиз като БОШ ,там де зака4ат и ще ти кажат дали сондата ти е заседнала ,или е напълно мъртва :mhihi: но си мисля 4е не е от нея ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Окт 2008, 12:45

Може и да опиташ да откачиш сондата и да видиш какво ще стане. Денис май е близко до проблема, и аз мисля, че датчика за положението на дроселовата клапа може да лъже компа и затова да мени оборотите, но тогава и колата няма да върви добре, а ще забива нос, няма да се "изрязва" добре на скорост. Моторчето за празен ход махал ли си го да видиш какъв е ефекта, да не е много замърсено/блокирано ? Опитай да го почистиш с кореселин/бензин/WD-40.
И дебитомера не се знае дали е добър, може би се нуждае от реглаж или просто не работи коректно. Опитай само за експеримента да го изключиш и него.

Според мен твърде голямо влияние и отделят на сондата, колата може да върви зле и да харчи много, но оборотите не би трябвало да играят от нея, защото до тук съм имал няколко БМВ-та със заминала сонда и нямаха такива проблеми.

И честито, смени си хубавата Е36-ца, а сега почвай с ремонтите на скрапта :mhihi: Шегувам се ;)
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

ре

Мнение от turbobanana » 26 Окт 2008, 22:08

Ами откачих моторчето за празния ход, и оборотите се нормализират, след като го закача, пак са Ок и след няколко форсирания отново запичат на 1200-400.
Ако пак го откача започват да играят межди 600 и 1200, което ми се е случвало и на Е36-цата и май е нормално, ако го няма моторчето :) :)
До колкото логиката ме води - мръсно или прецакано моторче за празния ход?
Правилно ли си мисля?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 487
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: е36 compact 95' 1,6
Мечтае да кара: m3 e92

Re: ре

Мнение от Пецата » 28 Окт 2008, 15:33

turbobanana написа:Ами откачих моторчето за празния ход, и оборотите се нормализират, след като го закача, пак са Ок и след няколко форсирания отново запичат на 1200-400.
Ако пак го откача започват да играят межди 600 и 1200, което ми се е случвало и на Е36-цата и май е нормално, ако го няма моторчето :) :)
До колкото логиката ме води - мръсно или прецакано моторче за празния ход?
Правилно ли си мисля?

пробвай да почистиш стъпковото моторче,и това е възможно поне при мен беше така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

почистих го

Мнение от turbobanana » 28 Окт 2008, 23:38

почистих го, оправи се :)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook