Отново въпроси за 525tds - разход, шумове...
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
amd написа: За веригата и карантиите - колкото издържат, толко - няма да се сменя нищо и да се пипа каквото и да билоНякой път не може да се върне от смърта един мотор и по-евтино е да ремонтираш, отколкото да сменяш профилактично.
Но благодаря ви много, супер сте
Светославе-е-е-е






Георги Пенчев
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И ти си прав Георги, ама нещата са различни. Първо, ти си работиш здраво, изкарваш си парички и си стягаш колата, а аз взимам от родители, които по принцип са щедри, но всичко си има граници. Второ, ти си случил на много хубава кола - тя ти се разплаща, а аз случих на мъртъвци на няколко пъти и сега щях да карам сигурно Е39 фейслифт, ако не бяхме хвърляли пари на вятъра ! Съгласи се, че профилактичните ремонти са доста скъпи при БМВ и винаги може да се счупи нещо, пък ти вече си инвестирал в колата яко и всичко отива на вятъра! Като са толкова добри тия БМВ-та, защо да се мятат пари ей така за щяло и не щяло ? Една 124-ка да си бях взел, Мерцедес-че, нищо нямаше да пипна
Ще върви, няма къде да ходи
Така и така влезе в темата, дай акъл - големия ключ, с 2 копчета който имам, за оригиналната аларма ли служи и как функционира, че при мен натискам копчетата, светват лампичките, но нищо не се случва, иначе централното си работи и има и дистанционно отделно за аларма.
Друго - може ли да се отваря цялата задна врата, без да се отделя стъклото от вратата, защото само стъклото го отварям, но която и от 2-те ръчки да натисна отдолу, все се отваря и стъклото.


Така и така влезе в темата, дай акъл - големия ключ, с 2 копчета който имам, за оригиналната аларма ли служи и как функционира, че при мен натискам копчетата, светват лампичките, но нищо не се случва, иначе централното си работи и има и дистанционно отделно за аларма.
Друго - може ли да се отваря цялата задна врата, без да се отделя стъклото от вратата, защото само стъклото го отварям, но която и от 2-те ръчки да натисна отдолу, все се отваря и стъклото.
BMW only!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo






даааааааа



виж ся аз кво ще ти кажа, израснал съм между камиони, леки коли, бусове, реисове и какво ли още не покрай баща ми и ще ти кажа че профилактиката винаги е по-добрия вариант от ремонта

за веригата, има вариант да има проблем с обтегача, виж го, ще ти излезе в пъти по-евтино от колкото да ремонтираш

а за стъклото трябва от тоя бутон дето е в средата да се отваря само капака, а стъклото само с този от ляво

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
VesoPesa написа::lol:![]()
по 124-та няма да пипнеш нищо?!
![]()
![]()
![]()
даааааааа![]()
![]()
![]()
виж ся аз кво ще ти кажа, израснал съм между камиони, леки коли, бусове, реисове и какво ли още не покрай баща ми и ще ти кажа че профилактиката винаги е по-добрия вариант от ремонта![]()
за веригата, има вариант да има проблем с обтегача, виж го, ще ти излезе в пъти по-евтино от колкото да ремонтираш
а за стъклото трябва от тоя бутон дето е в средата да се отваря само капака, а стъклото само с този от ляво
Искаш да кажеш отдясно е за стъклото.
За веригите имаш два избора-или сега да ги смениш,да регулираш помпата и да не можеш да си познаеш колата или ще трябва да ги смениш когато тръгнеш да я продаваш,защото никой няма да купи дизел ,който не иска да запали в продължение на 1-2минути.

по 124-та-колко ябълковидни болта имаше отзад
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Има ли сме с баща ми 100-тици коли, всякакви марки и модели кажи речи, тъй, че това е дълга тема, ама ей така го написах като марка/модел с доста голяма здравина и ниска степен на капризност, за разлика от любимите БМВ-та, които искат грижа като бебе.
Все пак ви благодаря, не ви се сърдя за каквото и да било, исках да узная какво да очаквам от тази кола. Засега си движа, ако забележа някакъв проблем ще я погледнат, но по-натам.
За стъклото - май и от двете двъжки се отварят и двата компонента, но ще опитам пак, може да съм се заблудил.
Все пак ви благодаря, не ви се сърдя за каквото и да било, исках да узная какво да очаквам от тази кола. Засега си движа, ако забележа някакъв проблем ще я погледнат, но по-натам.
За стъклото - май и от двете двъжки се отварят и двата компонента, но ще опитам пак, може да съм се заблудил.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Установих, че "меката" връзка след турбината изпуска, доста е ръждива - имате ли идея къде може да бъде сменена/отремонтирана? Един майстор по ауспусите в Дружба го питах, но той ми каза да отида на по-специализирано място.
BMW only!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
абе аз не мога да разбера какво ревеш като взимаш коптури по за 2-3-4 хиляди лева
малко с гол гъз на война тръгваш

малко с гол гъз на война тръгваш


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Mного полезно, направо супер съвет
Дай да изръсим 10 000 за Е34, а други да карат Е39 за тия пари, после да ръсим още хиляди за най-оригиналните и скъпи профилактични ремонти, та да ни е спокойно, че сме с морално остарял автомобил, но със съвременно ниво на задължения към банките
Въобще не мога да разбера в тоя форум какъв е проблема, защо винаги сте такива максималисти ? Все ние с по-евтините коли сме проблема и ни се изсипват такива мнения. Ами нали уж са здрави тия БМВ-та ? Пък най-капризни от всички автомобили излязоха
Освен това, колега Станчев, колите които ти продаваш за милиони ли са, аз моята я купих за 5000 лева и сега вече подмина 6000 с много, след обслужване, застраховка и чисто нови 17-ки. 520-ката М50 излезе над 5000 след всичките ремонти. Ама защо ли въобще да ви давам отчет, който каквото може и иска, това кара!
Исках да ви питам кое е сериозен проблем и кое не чак толкова, а сега ви питам къде в София има добър майстор по гърнетата, да ми смени тази тръба или завари и да не ми иска пари като за оригинален supersprint/remus !



Освен това, колега Станчев, колите които ти продаваш за милиони ли са, аз моята я купих за 5000 лева и сега вече подмина 6000 с много, след обслужване, застраховка и чисто нови 17-ки. 520-ката М50 излезе над 5000 след всичките ремонти. Ама защо ли въобще да ви давам отчет, който каквото може и иска, това кара!
Исках да ви питам кое е сериозен проблем и кое не чак толкова, а сега ви питам къде в София има добър майстор по гърнетата, да ми смени тази тръба или завари и да не ми иска пари като за оригинален supersprint/remus !
BMW only!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
а как ти свучи перфектен тдс за 4,8к лева
щото аз знам един дето е от перфектен по-перфектен и един приятел сигурно ще го вземе като го види
верно не е със 17-ки шницел жанти ама е без забележка
пък и колко капризни са БМВ-та няма смисъл да коментираме, мерцедесите след 123,126 и 140 са в пъти по капризни и трошливи от което и да е БМВ след 90-та година

щото аз знам един дето е от перфектен по-перфектен и един приятел сигурно ще го вземе като го види

верно не е със 17-ки шницел жанти ама е без забележка

пък и колко капризни са БМВ-та няма смисъл да коментираме, мерцедесите след 123,126 и 140 са в пъти по капризни и трошливи от което и да е БМВ след 90-та година

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И викате днешно време никой не ремонтира гърнета, карате си по генерация
Весо след 2 дена има да черпиш, не ни баламосвай

Весо след 2 дена има да черпиш, не ни баламосвай

BMW only!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
абе като се замисля то май няма за акво да черпа, ама щом си казал
ще звънна в понделник да черпа една кефенце пък и да го вида тоя комбинизон дет те нервира толко

ще звънна в понделник да черпа една кефенце пък и да го вида тоя комбинизон дет те нервира толко

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
VesoPesa написа:а как ти свучи перфектен тдс за 4,8к лева![]()
щото аз знам един дето е от перфектен по-перфектен и един приятел сигурно ще го вземе като го види![]()
верно не е със 17-ки шницел жанти ама е без забележка![]()
пък и колко капризни са БМВ-та няма смисъл да коментираме, мерцедесите след 123,126 и 140 са в пъти по капризни и трошливи от което и да е БМВ след 90-та година
Ако е аФтоматик ми се обади.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
amd написа:Установих, че "меката" връзка след турбината изпуска, доста е ръждива - имате ли идея къде може да бъде сменена/отремонтирана? Един майстор по ауспусите в Дружба го питах, но той ми каза да отида на по-специализирано място.
Отиди в Крафт на околомръсното между Драгалевци и Бояна-към 80лв.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
баш аФтоматик е
дай си телефона, ще говора да ми го остави тука в сф та да може да го видите и 2-та с другото момче
едит: със черна кожа е вътре, а отвън е сив металик

дай си телефона, ще говора да ми го остави тука в сф та да може да го видите и 2-та с другото момче

едит: със черна кожа е вътре, а отвън е сив металик

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
VesoPesa написа:баш аФтоматик е![]()
дай си телефона, ще говора да ми го остави тука в сф та да може да го видите и 2-та с другото момче
едит: със черна кожа е вътре, а отвън е сив металик
Кажете къде ще е срещата да направя засада и да крадна кожения салон, докато пиете кафе

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани