Проблем с паленето.......студен двигател.......
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
да колега има . Аз само гледах де ,но в едната кутия ,не помня в тази с бушоните или другата с компютрите се намира букса с кабелите на 6-те свещи. Но при мен 1,2 и 3 на куплунга са 4,5 и 6 на двигателя 

Zubcho написа:LongmAn написа:...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......
И какво стана?
Ами...запали докато ме видя да излизам от входа...голям кеф е да не въртиш по 10 минути сутрин....

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
LongmAn написа:Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.
Там седи ЕКУ-то. Може да ти е правен чип тунинг или да е имало някакви интервенции поради повреда. Разгледай в темите за чип тунинг някъде го имаше снимано там всичко как изглежда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
LongmAn написа:Между другото,още вчера щях да питам,ама нещо се замотах....Когато замерваха свещите в сервиза ,отвориха онази кутия незнам за какво е.От дясно по посока на движението се намира точно до купето.И вътре някой е запоявал нещо,което не е оригинално.Значи има две релета,един голям кондензатори три съпротивления.Някой има ли идея за какво може да е това?
Днес ще го снимам и довечера ще пусна снимката.В сервиза нямаха идея за какво е.
я някой да каже релето за подгряващите свещи дали не е там и дали нещо по него не е пипано, ако въобще при тдс-а има реле за свещите, а не е на някакъф друг принцип

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
аз не мога да разбера тука колегите виждат тдс да не пали, айде компресии... ква е тая неприязън към тдс аз немога да разбера, според мен двигателя е супер. Съседите ми карат 2 тдс-ки от преди 2 години и отварят капака само да сменят маслото. Аз досега също съм доволен от моята.
ПС: Ако колата няма компресия тя няма да пали нито студена, нито топла. Тва с раздуването на метала при нагряване са тинтири-минтири. Не може да компенсира износени сегменти по смъртно!!!
ПС: Ако колата няма компресия тя няма да пали нито студена, нито топла. Тва с раздуването на метала при нагряване са тинтири-минтири. Не може да компенсира износени сегменти по смъртно!!!

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Azereus написа:аз не мога да разбера тука колегите виждат тдс да не пали, айде компресии... ква е тая неприязън към тдс аз немога да разбера, според мен двигателя е супер. Съседите ми карат 2 тдс-ки от преди 2 години и отварят капака само да сменят маслото. Аз досега също съм доволен от моята.
ПС: Ако колата няма компресия тя няма да пали нито студена, нито топла. Тва с раздуването на метала при нагряване са тинтири-минтири. Не може да компенсира износени сегменти по смъртно!!!
...незнам колега...кочина била,много дърта била и едни такива изказвания бяха....много ме хвана яд,ама се въздържах....Аз не разбирам нищо ,ама ме убеждаваха,че дизела дори и да нямал компресия пак си вървял добре....
IMPERIAL написа:аз пък имам дръг проблем карам 525 тдс 95 година сутрин катоя подгрея двапати пали от четвьрт оборот а като загреее и лампата за подгряване вече не свети вьртя яко време имал сьм случаи даже акомулаторьт да падне моля помогнете свещитеса в перфекно сустояние ????
Колега нищо не разбирам ,обаче от това,което съм прочел във форума май е разтегната верига.
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Колега,колко парички даде за свещи и какви свещи взе? Аз го имам същия проблем като твоя с паленето сутрин,само че не по 10 минути,но 1-2 минути ми трябват в ранните студени утрини. Много ме дразни тва. Като четох тука при мене проблема също е от свещите. Пуши си нормално отзад,мирише на сурова нафта.не духа от щеката за маслото и като е топла пали лесно. Същите симптоми.
П.С. Да си гледат работата тея дет са ти казали,че ти е дърта и смотана колата. Нема такъв автомобил. Аз съм си супер доволен от моя тдс.
П.С. Да си гледат работата тея дет са ти казали,че ти е дърта и смотана колата. Нема такъв автомобил. Аз съм си супер доволен от моя тдс.
Barovski написа:Колега,колко парички даде за свещи и какви свещи взе? Аз го имам същия проблем като твоя с паленето сутрин,само че не по 10 минути,но 1-2 минути ми трябват в ранните студени утрини. Много ме дразни тва. Като четох тука при мене проблема също е от свещите. Пуши си нормално отзад,мирише на сурова нафта.не духа от щеката за маслото и като е топла пали лесно. Същите симптоми.
П.С. Да си гледат работата тея дет са ти казали,че ти е дърта и смотана колата. Нема такъв автомобил. Аз съм си супер доволен от моя тдс.
19 лева платих бройката.Някакъв френски Бош.
/0250201039-4N3/-Това пише на кутията.Изглеждат като истински

ало ало моля кажете нещо и за моя проблем които е малко по горе написан .казах че колата сутрин ми пали от четвурт оборот а като загреее ми вурти по мн време .проверих свещите проблема нее в тях.погледнах маркучите за излишната нафта ама те да са преебани няма логика погледнах навсякаде никаде неподлива или т.н малко мие странно защо колата като е студена пали толкова лесно а като загреее вурти яко време ??????
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани