Блокирали колела на задният мост

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Окт 2008, 13:39

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=34&fg=10

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Майко мила , човек се учи докато е жив , не съм предполагал ,че има Е34 с барабани :!: Тук има някакво противоречие ,защото във всички каталози , официални на БМВ през всичките години на производство пише за серийно поставяне на анти блокираща система на спирачките :roll:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 24 Окт 2008, 15:11

Penchev написа:http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HA11&mospid=47367&hg=34&fg=10

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Майко мила , човек се учи докато е жив , не съм предполагал ,че има Е34 с барабани :!: Тук има някакво противоречие ,защото във всички каталози , официални на БМВ през всичките години на производство пише за серийно поставяне на анти блокираща система на спирачките :roll:


Георги Пенчев


В едни авточасти ме попитаха дали съм с барабани... и аз се учудих, но проверих.
Доколкото разбирам линка потвърждава съществуването им, а не го опровергава...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Окт 2008, 15:41

Penchev написа:http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HA11&mospid=47367&hg=34&fg=10

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Майко мила , човек се учи докато е жив , не съм предполагал ,че има Е34 с барабани :!: Тук има някакво противоречие ,защото във всички каталози , официални на БМВ през всичките години на производство пише за серийно поставяне на анти блокираща система на спирачките :roll:


Георги Пенчев


Хората са сметнали,че когато двигател за Лада е сложен на BMW ,може и спирачките да са като на Лада. :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Окт 2008, 17:31

dokie написа:
Penchev написа:http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HA11&mospid=47367&hg=34&fg=10

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Майко мила , човек се учи докато е жив , не съм предполагал ,че има Е34 с барабани :!: Тук има някакво противоречие ,защото във всички каталози , официални на БМВ през всичките години на производство пише за серийно поставяне на анти блокираща система на спирачките :roll:


Георги Пенчев


В едни авточасти ме попитаха дали съм с барабани... и аз се учудих, но проверих.
Доколкото разбирам линка потвърждава съществуването им, а не го опровергава...


Под противоречие имах впредвид ,че БМВ ползва само дискови спирачки за антиблокиращи системи :!: Което БМВ няма ABS има ръчна* и няма спирачки отзад :mhihi:

Ники Николов и останалите колеги с 1,8 литрови двигатели - с какви спирачки сте на задният мост и имате ли ABS ?

-----------------------
*ръчна - такава ,че като дръпнеш от 80 км/ч и да хукне колата настрани с вратите :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 24 Окт 2008, 17:45

жоре абс-а не е сериен в началото явно, защото първя носач дето взех за комбито от никола се оказа че е бил от кола без абс(съответно не стана) и после се връщах да взема друг от него който е от по-нова кола с абс, става дума за 520 м50 ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Окт 2008, 18:00

Значи това е най-лошото :!: С излизането на пазара БМВ обявяват ,че моделното семейство е с АБС серийно :roll:
Аз имам едно обяснение за себе си ,незнам колко ще се окаже вярно :arrow: в Немският автопазар може да се срещнат автомобили ,които са голи на врабче ,защото немците може да са техническа нация номер 1 за мен ,но са най-големите скръндзи и смотаняци :!: Виждал съм Е38 с врътки на отоплението и без климатик :shock: :dummy: без задни ел.стъкла :shock: :dummy: ('зЕми още един) ,Е65 735i на много малко километри и от първите произведени (колата искаше да купува Иво SKISA) ,но с уникално малко копчета за модела на таблото и без няколко екстри ,от което аз онемях ... Аз лично от там само ///М5 бих си купил ,никакъв друг автомобил :no: за всички останали Швейцария ...

Има явно и още нещо - всяка фирма си води някаква политика на местно ниво по държавите - имам един уникален каталог за 88/89 година ,Френски L'automobile magazine в който Е34 е представен като най-новия модел на компанията и там е едно от местата където ,че АБС-а е сериен.Много смотан народ са горките - господ им дал ъкъл като бръснач за техника ,но в следващия момент сами се препъват :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

спирачки

Мнение от vodach » 24 Окт 2008, 20:07

Колега,

Извинявай значи съм в грешка за разпределителя , той просто не е отзад, както при соц. возилата, ако нямаше такъв клапан съотношенията между предните и задните усилие за спиране ще е 50-50 % . ПОМИСЛИ над това.

Освен това аз съвсем не съм сигурен че има ABS и на задните колела, а само на предните, защото ако съотноешението на спиране е 60-40 (както би трябавало да е), както съм го учил в Хенри Форд (Вилхелм Пик) просизводитлеите не слагат ABS от зад.

Стига с приказките. Щом няма клапан от зад значи е друаде. ОСвен това аз исказах предположение и вземи отиди на майстор, който е ремонтиал коли след 2000г. ВСе от някъде набива въздух в системата. Ще трябва да отделиш доста време за това. Сори.

:)
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 25 Окт 2008, 17:48

тя че ще ходи на майстор то е ясно ама според мен не може да е въздух защото ще пропада педала до край и няма да спира а при мен не спирането е проблем а тръгването,педала е супер твърд и има малък ход от около 5см и колата спира но спират повече задните вчера си играх не едно нанадолнище и като пусна спирачките и мърда от зад което ме навежда на мисълта че задните спират по силно.предполагам че онова тройниче което е от доло се е напълнило с мизерия сигурно спирачната течност е още заводската.
понеделник влиза в бокса по последни данни и тогава ще може да се каже по точно от какво е.
Bratochka Racing Team!


Знам лайната са дълбоки,но ги обичай!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: спирачки

Мнение от zvetiko » 25 Окт 2008, 18:07

vodach написа:Колега,

Извинявай значи съм в грешка за разпределителя , той просто не е отзад, както при соц. возилата, ако нямаше такъв клапан съотношенията между предните и задните усилие за спиране ще е 50-50 % . ПОМИСЛИ над това.

Освен това аз съвсем не съм сигурен че има ABS и на задните колела, а само на предните, защото ако съотноешението на спиране е 60-40 (както би трябавало да е), както съм го учил в Хенри Форд (Вилхелм Пик) просизводитлеите не слагат ABS от зад.

Стига с приказките. Щом няма клапан от зад значи е друаде. ОСвен това аз исказах предположение и вземи отиди на майстор, който е ремонтиал коли след 2000г. ВСе от някъде набива въздух в системата. Ще трябва да отделиш доста време за това. Сори.

:)




Колега, сигурно се шегуваш ,че може да има датчици за ABS само от пред-тогава цялата система се обезсмисля.Изглежда във Вилхелм Пик е имало доста необразован преподавател щом ви е учил на нещо подобно :confused:

И за да те успокоя напълно ,точно ABS определя спирачното усилие на всяко едно колело, в зависимост от редица фактори,което е много по-съвършенно от някакво процентно разпределение между предните и задните колела.Затова и кола като BMW се произвежда фабрично с ABS . ;)

Колега obsessed ,просто смени спирачната течност и всичко ще се оправи-гледай в сервиза да не ти наприказват куп глупости и да ти вземат няколкостотин лева безсмисленно. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: спирачки

Мнение от vodach » 25 Окт 2008, 18:56

zvetiko написа:
vodach написа:Колега,

Извинявай значи съм в грешка за разпределителя , той просто не е отзад, както при соц. возилата, ако нямаше такъв клапан съотношенията между предните и задните усилие за спиране ще е 50-50 % . ПОМИСЛИ над това.

Освен това аз съвсем не съм сигурен че има ABS и на задните колела, а само на предните, защото ако съотноешението на спиране е 60-40 (както би трябавало да е), както съм го учил в Хенри Форд (Вилхелм Пик) просизводитлеите не слагат ABS от зад.

Стига с приказките. Щом няма клапан от зад значи е друаде. ОСвен това аз исказах предположение и вземи отиди на майстор, който е ремонтиал коли след 2000г. ВСе от някъде набива въздух в системата. Ще трябва да отделиш доста време за това. Сори.

:)




Колега, сигурно се шегуваш ,че може да има датчици за ABS само от пред-тогава цялата система се обезсмисля.Изглежда във Вилхелм Пик е имало доста необразован преподавател щом ви е учил на нещо подобно :confused:

И за да те успокоя напълно ,точно ABS определя спирачното усилие на всяко едно колело, в зависимост от редица фактори,което е много по-съвършенно от някакво процентно разпределение между предните и задните колела.Затова и кола като BMW се произвежда фабрично с ABS . ;)

Колега obsessed ,просто смени спирачната течност и всичко ще се оправи-гледай в сервиза да не ти наприказват куп глупости и да ти вземат няколкостотин лева безсмисленно. ;)

Изкушаваш ме да ти отговоря Колега, :D

Накарай някой да блокира колета пред теб, демак да набие спирачки , а ти стой от страни, да видим на кои колела е сложен ABS. И понеже си умно момче, ще ти предложа да прочетеш за traction control system (TCS) известна още като Anti-Slip Regulation (ASR). Това, за твое сведение, е следващото поколени на ABS-а.

Нашия човек отазд има нормална спирчана ситема и аз честно казано се изнедавам защо задните сработват по-бързо от предните и защо налягането от зад е по-силно то предното тъпа работа.... :shock: :D :D да не би нещо при ремонта да е обърнато или предните да има въдух в системата пък всички да сме се забили да гледамен отзад.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 25 Окт 2008, 19:29

Не искам да влизам в спора, а просто да спомогна за изясняването ... доколкото мога.
Тракшън контрола и ASR-a са на друг принцип и въпреки, че използват (не задължително) датчиците на АБС-а имат малко по-различен начин на действие и цел:
http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control
Що се касае до Вилхелм Пик - не зная кой какво е учил и учи, но определено има АБС - системи и на четирите колела (на моята е34 вече почвам да се съмнявам, ама ще взема да се мушна отдолу да видя) :confused: - има (видях)
http://www.abs-education.org/faqs/faqindex.htm
Последна промяна dokie на 26 Окт 2008, 1:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 25 Окт 2008, 22:17

Ей големи капацитети се изказват тука :mhihi:
R6 - Was sonst?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: спирачки

Мнение от vodach » 31 Окт 2008, 23:45

zvetiko написа:
vodach написа:Колега,

Извинявай значи съм в грешка за разпределителя , той просто не е отзад, както при соц. возилата, ако нямаше такъв клапан съотношенията между предните и задните усилие за спиране ще е 50-50 % . ПОМИСЛИ над това.

Освен това аз съвсем не съм сигурен че има ABS и на задните колела, а само на предните, защото ако съотноешението на спиране е 60-40 (както би трябавало да е), както съм го учил в Хенри Форд (Вилхелм Пик) просизводитлеите не слагат ABS от зад.

Стига с приказките. Щом няма клапан от зад значи е друаде. ОСвен това аз исказах предположение и вземи отиди на майстор, който е ремонтиал коли след 2000г. ВСе от някъде набива въздух в системата. Ще трябва да отделиш доста време за това. Сори.

:)




Колега, сигурно се шегуваш ,че може да има датчици за ABS само от пред-тогава цялата система се обезсмисля.Изглежда във Вилхелм Пик е имало доста необразован преподавател щом ви е учил на нещо подобно :confused:

И за да те успокоя напълно ,точно ABS определя спирачното усилие на всяко едно колело, в зависимост от редица фактори,което е много по-съвършенно от някакво процентно разпределение между предните и задните колела.Затова и кола като BMW се произвежда фабрично с ABS . ;)

Колега obsessed ,просто смени спирачната течност и всичко ще се оправи-гледай в сервиза да не ти наприказват куп глупости и да ти вземат няколкостотин лева безсмисленно. ;)


Зветико,

Дължа ти голямо извинение!

Бимата Е34 има ABS и от зад. Днеска се заврях от долу да видя кой тампон ми е скъсан на носча, и видях зъбното колело на задните полуоски на ABS-a.
Заблуждението ми е дошло от една Ланчия и неква фреснка кочина. Те нямаха ABS от зад., макар и по-нова година от моето.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Ное 2008, 0:29

^ :yes:

Бях поизпуснал темата , и се радвам когато някой признае грешката си :D На всяка една главина , за всяко едно колело има зъбен венец и датчик на спирачната система и всички тези 4 датчика подават импулси във всеки един момент до модула дали при спиране няма разминаване в оборотите на колелата и ако има системата сработва ... малко кофтито е ,че редуцира спирачното усилие към всички колела ,но все пак говориме за по-ранна версия анти блокираща система ... Хората от Мюнхен бяха първите ,които въведоха корнъринг брейк систем в Z8 ,която се бореше за пръв път със законите на физиката и разпределяше спирачното усилие в реално време в завой ,така че по-внезапното спиране в завой с висока скорост да не разбалансира каросерията...

Мен лично нищо не ме учудва във Френски автомобил ,просто са профани и техническа нация "кръгла нула" :puke:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 01 Ное 2008, 2:02

Penchev написа:.......
Мен лично нищо не ме учудва във Френски автомобил ,просто са профани и техническа нация "кръгла нула" :puke:


Георги Пенчев


Айде насипа с лопатата и ръчната количка по франсетата. :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook