Кой с какво окачване се търкаля?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
ейй...пичове ако говорим за хубаво окачване само небето ти е таван има десетки варианти и кой от кой все по-хубави....човек трябва да си даде сметка за какво ще го ползва това окачване....дали ще дава газ по надупчения път до вилата или ще върти по 20 обиколки на Калояново....
Както по-горе казаха колеги - Конито (това коеот сред нас е най-разпространено /жълто регулируемо/) е подходящо най- вече за стрийт коли, с които можеш да се изкефиш да направиш някой друг старт на бояна, да врътнеш два три завоя на детелината и толкова - не че няма да е стабилно, напротив много ще се хареса на 95% от мераклиите....ама не става да го натовариш като хората в едно италианско, последвано от дрифт, последвано от афтър парти и тн.....
Същото се отнася и до достъпните модели на Билщайн
Обаче ако искаш нещо сериозно коеот да държи наситина зверски при големи и продължителни натоварваня си има продукти на GAZ, високите серии на Билщайн....Кони, KW и може би навърха, kато черешката на тортата - OHLINS....
Така че всичко е според зависи.... Аз в момента съм с Кони и мога да кажа, че съм не доволен ами предоволен - повече не ми трябва ама аз не си натоварвам до такава степен окачването както колегата REMUS, при който измеренията са вече съвсем други
Та мислълта ми първоначално беше такава, че човек като тръгне да сменя окачване първо трябва да си даде сметка за какво ще го ползва без да надценява собствените си възможности

Както по-горе казаха колеги - Конито (това коеот сред нас е най-разпространено /жълто регулируемо/) е подходящо най- вече за стрийт коли, с които можеш да се изкефиш да направиш някой друг старт на бояна, да врътнеш два три завоя на детелината и толкова - не че няма да е стабилно, напротив много ще се хареса на 95% от мераклиите....ама не става да го натовариш като хората в едно италианско, последвано от дрифт, последвано от афтър парти и тн.....


Обаче ако искаш нещо сериозно коеот да държи наситина зверски при големи и продължителни натоварваня си има продукти на GAZ, високите серии на Билщайн....Кони, KW и може би навърха, kато черешката на тортата - OHLINS....
Така че всичко е според зависи.... Аз в момента съм с Кони и мога да кажа, че съм не доволен ами предоволен - повече не ми трябва ама аз не си натоварвам до такава степен окачването както колегата REMUS, при който измеренията са вече съвсем други

Та мислълта ми първоначално беше такава, че човек като тръгне да сменя окачване първо трябва да си даде сметка за какво ще го ползва без да надценява собствените си възможности



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
gazzzar написа:...

Всичко е много относително... Има компоненти за стриит тунинг които са достъпни и тук за нас... Много са добри и биха се харесали наистина на 95% от хората по пътищата, пък били те и познавачи... Всичко зависи от целите и нуждите...
-Едни искат добро поведение на пътя, съчетано с поносим комфорт - тук при нас може би идеалната комбинация се изразява просто в M Technik окачване ( с компоненти избрани от BMW AG (Билщайн, Боге и т.н.) за оптимално спортно усещане и съчетание на комфорт и държане на пътя)...
-Други търсят много директно и спортно поведение, с повишена водимост за сметка на комфорта, но пак за употреба по нормалните пътища - тук се търси твърдост и максимално малка височина но пък не прекалено тъй като твърда и ниска кола по път с неравности е всичко друго но не и стабилна...
-Трети искат пистово поведение - за състезания и дрифт - тук се изисква много голяма твърдост, никакво накланяне, различни наклони на колелата, много малка височина и т.н. за да се постигне максимално сцепление по перфектна асфалтова настилка - нужни са настройки на наклоните, твърдостта и височината за всяко различно трасе
-Четвърти пък, дали за дране по нормални пътни участъци или за ралита изискват динамични характеристики на окачването в зажисимост от настилката и сцеплението - тук тръгваме от ниско и твърдо за равни асфалтови участъци и стигаме до високо и меко за макадам и сняг - изисква се регулиране по височина и твърдост...
За всеки от тази случай фирмите предлагат различни решения... Конкретно избрани според изискванията комплекти за вграждане в стандартната комплектовка на автомобила със определени характеристики, както и регулируеми по височина, твърдост и геометрия конструкции с възможност да отговорят на различните изисквания на сферата на употреба... Тук обаче идва трудния избор - вид конструкция и производител... Има нискостойносттни конструкции с по-ниско качество, но с добро съотношение между цена и показатели - например малки фирми правещи дори койлоувъри на цената на обикновен нерегулируем комплект на реномирана фирма... Има и скъпи, но със доказано качество продукти на извесни фирми като Bilstein, Koni, H&R, Eibach, Ohlins и т.н. които предлагат много скъпи и много добри конструкции - като се започне от обикновени заменящи оригиналните компоненти продукти и се стигне до такива с всевъзможни настройки... Колкото добър може да е един нерегулируем комплект толкова може и едни койлоувъри например, с тази разлика че са настроени за определени условия на движение... Точно това е причината и напоследък да са толкова нашумели тези конструкции - свободата за регулиране на повечето параметри по всяко време и в зависимост от условията... Сложността на конструкцията обаче обуславя и по-високата им цена, което пък от своя страна води до избор на по-нискокачествени продукти които не се знае дали ще имат показатели като тези на нерегулируем комплект но на голяма компания... Това става ясно само след проба или чужд опит а избора зависи от личните предпочитания...
Аз лично в момента съм се спрял на Mtech пружини които ще комбинирам може би с регулируемо Koni или Bilstein амортисьори за Z3ката като автомобил за всичко и регулируемо Koni и Reuter Motorsport за Е30ката, което е много ниско и твърдо, като за кола за дране по сравнително добри пътища, но усещам че ако тя беше малко по-висока и по-мека щеше да е по-добре в нашите условия... Чувал съм обаче че Конитата прегряват при продължително яко каране и за следващата по-хардкор Е30ка ще търсим нещо друго...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
DrivinGGoD написа:Има нискостойносттни конструкции с по-ниско качество, но с добро съотношение между цена и показатели - например малки фирми правещи дори койлоувъри на цената на обикновен нерегулируем комплект на реномирана фирма... Има и скъпи, но със доказано качество продукти на извесни фирми като Bilstein, Koni, H&R, Eibach, Ohlins и т.н. които предлагат много скъпи и много добри конструкции - като се започне от обикновени заменящи оригиналните компоненти продукти и се стигне до такива с всевъзможни настройки...
Това е точно така

DrivinGGoD написа:Чувал съм обаче че Конитата прегряват при продължително яко каране и за следващата по-хардкор Е30ка ще търсим нещо друго...
Билщайн


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Аве бонго аз ли нещо или неразбрах кво ти предлагат да ти донесат от ДЖапан
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Малкия
- М40 Forever
-
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Аз лично сам с Weitec немско окачване и съм много довоел вече 3 години не е мръднало по паважа а и цената му е добра



- Гост
-
Билщайн Б6 и червени Н&R , много ниска и твърда кола , почти никакъв комфорт (особено с коритата) , но си я ползвам за евридейка и на мен ми върши идеална работа (а на ден имам поне около 200км смесен пробег)
Така че всичко зависи от това какво си готов да понесеш по българския лунен пейзаж и за какво си правиш колата (количертвото умен багаж го изключвам автоматично от равносметката
)

Така че всичко зависи от това какво си готов да понесеш по българския лунен пейзаж и за какво си правиш колата (количертвото умен багаж го изключвам автоматично от равносметката

http://www.proflex-shockabsorbers.com/m ... nindex.htm
http://www.d2racingsport.ch/default.asp?ContentID=508
това са два примера за разни такива фирмички за окачванийца
само да ви кажа че с това с което повечето от вас познават билщайн е гамата им за серийни автомобили.
Билщайн имат окачвания за по 20 000-30 000 € които са достъпни само чрез спецялните им представители или директен контакт с моторспорт отдела им
http://www.d2racingsport.ch/default.asp?ContentID=508
това са два примера за разни такива фирмички за окачванийца

само да ви кажа че с това с което повечето от вас познават билщайн е гамата им за серийни автомобили.
Билщайн имат окачвания за по 20 000-30 000 € които са достъпни само чрез спецялните им представители или директен контакт с моторспорт отдела им

Най-мразя да съм прав!!!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

направо ги отказа
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
..
прожини син H&R и сток амортисиори 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани