нещо се сбърка ТДС-а
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
нещо се сбърка ТДС-а
колеги нещо не ми е като хората колицата. първо че понякога като завъртя, но не запаля от първия път после въртя като луд докато запаля, после започна понякога да ми развърта турбинката по-късно към 3-3500, но не винаги, а сега започна да пуши черно и да мирише на нафта. и тва всичкото за период от 2-3 седмици. някой ако може да каже нещо по въпроса ще съм много благодарен. а сега последно видях че ми изпуска нафта някаде от дюзите на 1 и 4 май. леглото на дюзите пълно с нафта ебаси схемата.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
дизел
Колега,
Дизела е енигма. Отиди да ти замерят компресията и ГНП-то. Във всеки случай готви се за най-лошото.
Пушека е от не изгоряла нафта. А това че някой път пали веднага друг път не означава че от някъде ти губи налягане. И след като турбото не ти вклщва на време кажи на майсторите и него на проверят.
Иначе симптомите, които си ни дал са твърде малко. Загледай се повече !
Дизела е енигма. Отиди да ти замерят компресията и ГНП-то. Във всеки случай готви се за най-лошото.
Пушека е от не изгоряла нафта. А това че някой път пали веднага друг път не означава че от някъде ти губи налягане. И след като турбото не ти вклщва на време кажи на майсторите и него на проверят.
Иначе симптомите, които си ни дал са твърде малко. Загледай се повече !

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
:)
За теч-а на нафтата може да е от маркучетата за излишно гориво. Ако не си ги сменял скоро, направи го.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Аз не съм специалист но виж дали не е спукан маркуча на турбото нещо . Обикновенно се къса от долу . Виж филтъра на горивото и евентуално ако нямаш сложи възвратен клапан .
Според мен проблемите може да са няколко:
- неработеща горивоподкачаща помпа намираща се в резервоара
- запувен горивен филтър
- изгорял бушон на горивоподкачащата помпа намираща се в резервоара
При Е39 колата дава подобни синптоми като има проблем в едно от тези неща.
Погледни маркуча излизащ от горивния филтър към двигателя. Ако са се образували мехури в въздух и те за по голями от оставащото разтояние между тях има голяма вероятност проблема да е еди от тези.
- неработеща горивоподкачаща помпа намираща се в резервоара
- запувен горивен филтър
- изгорял бушон на горивоподкачащата помпа намираща се в резервоара
При Е39 колата дава подобни синптоми като има проблем в едно от тези неща.
Погледни маркуча излизащ от горивния филтър към двигателя. Ако са се образували мехури в въздух и те за по голями от оставащото разтояние между тях има голяма вероятност проблема да е еди от тези.
Здравейте,
колега наводнението на 1 и 4 дюза са голяма вероятност от маркучетата за обратна нафта, подмени ги всичките Номер 13 от схемата. Трудното палене също идва от там понеже дърпа въздух(поразрови се малко в темите и ще намериш доста писани неща). Относно турбината, опиши малко повече, имаш ли някакъв манометър например за да наблюдаваш действително налягането. Почисти си тръбичката на МАП сензора, виж как е състоянието на маслото в смукателните колектори(да не би самата турбина да издава багажа), как е със съскането чуваш ли го повече от преди 2,3 седмици.
Поздрави
колега наводнението на 1 и 4 дюза са голяма вероятност от маркучетата за обратна нафта, подмени ги всичките Номер 13 от схемата. Трудното палене също идва от там понеже дърпа въздух(поразрови се малко в темите и ще намериш доста писани неща). Относно турбината, опиши малко повече, имаш ли някакъв манометър например за да наблюдаваш действително налягането. Почисти си тръбичката на МАП сензора, виж как е състоянието на маслото в смукателните колектори(да не би самата турбина да издава багажа), как е със съскането чуваш ли го повече от преди 2,3 седмици.
Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///sasho написа:Според мен проблемите може да са няколко:
- неработеща горивоподкачаща помпа намираща се в резервоара
- запувен горивен филтър
- изгорял бушон на горивоподкачащата помпа намираща се врезервоара
При Е39 колата дава подобни синптоми като има проблем в едно от тези неща.
Погледни маркуча излизащ от горивния филтър към двигателя. Ако са се образували мехури в въздух и те за по голями от оставащото разтояние между тях има голяма вероятност проблема да е еди от тези.
Ако не работи горивоподкачаща помпа или и е изгорял бушона,колкото и да върти стартера колата няма да помръдне по обясними причини.

колеги нещо не ми е като хората колицата. първо че понякога като завъртя, но не запаля от първия път после въртя като луд докато запаля, после започна понякога да ми развърта турбинката по-късно към 3-3500, но не винаги, а сега започна да пуши черно и да мирише на нафта. и тва всичкото за период от 2-3 седмици. някой ако може да каже нещо по въпроса ще съм много благодарен. а сега последно видях че ми изпуска нафта някаде от дюзите на 1 и 4 май. леглото на дюзите пълно с нафта ебаси схемата.
Най-напред оправи дюзите,предполагам ,че с това ще се оправи и турбото и това да не въртиш като луд.Ако продължи да пуши черно значи е избягала регулировката на помпата.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани