Проблем с паленето.......студен двигател.......

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Проблем с паленето.......студен двигател.......

Мнение от LongmAn » 22 Окт 2008, 22:10

....откакто започнаха да падат температурите,сутрин въртя по 10-ина минути до като запаля.Според хората в сервиза подгряващите свещи са наред,смених акумулатора,но проблема си остава.
То,ако на тези температури не пали какво остава като паднат още... :evil:
Къде според вас е проблема......Вече почвам да си мисля,че няма достатъчно компресия.......знам ли.....А веднъж запали ли,цял ден нямам проблем...
Когато е загрял двигателя пали от четвърт оборот.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 22 Окт 2008, 22:11

Забравих......Е34 :93 година 525 ТДС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Окт 2008, 22:57

Виж преди да завъртиш сутринта дали няма въздух в прозрачният маркуч след горивният филтър и ако има се поразрови малко с търсачката. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 22 Окт 2008, 23:14

zvetiko написа:Виж преди да завъртиш сутринта дали няма въздух в прозрачният маркуч след горивният филтър и ако има се поразрови малко с търсачката. ;)


Утре сутринта ще погледна,ама май имам клапан.....Благодаря ти все пак........

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 22 Окт 2008, 23:22

Днес сутринта в сервиза ,като си казах проблема започнаха "абе продавай я тази кола,има вестник Позвънете" и едни такива дивотии направо полудях....Най-вероятно нямала компресия..и така......а пък аз си я харесвам и не искам да я продавам.А и жена ми много и се кефи......Ще си я правя и ще си я карам........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Окт 2008, 23:40

Отивай в друг сервиз! Никакви "майстори" не са тези щом са се изказали така. Всеки гледа как да те стресне и да те кръщава че трябват мноого пари за ремонта - ако мине, мине...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Окт 2008, 23:52

LongmAn написа:Днес сутринта в сервиза ,като си казах проблема започнаха "абе продавай я тази кола,има вестник Позвънете" и едни такива дивотии направо полудях....Най-вероятно нямала компресия..и така......а пък аз си я харесвам и не искам да я продавам.А и жена ми много и се кефи......Ще си я правя и ще си я карам........


Какво пуши от зад-ако и сивкав пушек с мирис на масло и ако духа от отвора на пръчката за маслото са прави.Но най вероятно е нещо тъпо и колата ще се оправи.Пиши утре какво става. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 23 Окт 2008, 19:42

...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Окт 2008, 19:43

LongmAn написа:...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......


И какво стана?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

не пали

Мнение от vodach » 23 Окт 2008, 20:11

И аз съм за тия дето са казали "продай я"

Не знам защо, казваш, че "почваш да си мислиш за компресията"
То е очевидно, че е тя. При загрял ДВГ метала постига линейно разширение и нормално да ти оплътнява износения ДВГ и да пали.
Що се отнася до момента на впръкване на ГНП-то тогава ще ти пали но ще пуши, а това че въоще не ще да запали... БЕГАЙ със всички сили от нея !!!!
или 700 лв основен ремонт (със части и труд).
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: не пали

Мнение от zvetiko » 23 Окт 2008, 21:11

vodach написа:И аз съм за тия дето са казали "продай я"

Не знам защо, казваш, че "почваш да си мислиш за компресията"
То е очевидно, че е тя. При загрял ДВГ метала постига линейно разширение и нормално да ти оплътнява износения ДВГ и да пали.
Що се отнася до момента на впръкване на ГНП-то тогава ще ти пали но ще пуши, а това че въоще не ще да запали... БЕГАЙ със всички сили от нея !!!!
или 700 лв основен ремонт (със части и труд).


Колега ,недей да плашиш човека-дизела може да не пали студен от много неща и както виждаш е имал 3 изгоряли подгряващи свещи.Казах му как може да разбере дали причината е в компресията.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 23 Окт 2008, 22:11

Пушека си миреше на сурова нафта,а и не духа от щеката на маслото........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 23 Окт 2008, 22:13

Сигурен съм че се оправила с новите свещи , но има нещо което е изненада за мен . Номерацията на куплунга на свещите не отговаря на реда върху двигателя , та първия път смених 3 свещи според замерването на кулунга /т.е сменил съм здрави със здрави/и проблема с паленето остана , и хайде в наис кар и там нови ,6 броя бош и всичко заспа.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от LongmAn » 23 Окт 2008, 22:27

Да бе.......ако трябва ще сменя и останалите три.....между другото преди около месец исках да ги сменя и 6-те (профилактично все пак зима идва),ама след като замерваха :shock: ми казаха ,че са здрави.А днес се оказа,че три са изгорели.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 24 Окт 2008, 18:42

Сигурен съм че се оправила с новите свещи , но има нещо което е изненада за мен . Номерацията на куплунга на свещите не отговаря на реда върху двигателя , та първия път смених 3 свещи според замерването на кулунга /т.е сменил съм здрави със здрави/и проблема с паленето остана , и хайде в наис кар и там нови ,6 броя бош и всичко заспа.

Колега за кой куплунг говориш? Данеби да има начин да се проверяват свещите без да се свалят всмукателните колектори?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook