нещо се сбърка ТДС-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

нещо се сбърка ТДС-а

Мнение от D_U_D_E_ » 23 Окт 2008, 19:52

колеги нещо не ми е като хората колицата. първо че понякога като завъртя, но не запаля от първия път после въртя като луд докато запаля, после започна понякога да ми развърта турбинката по-късно към 3-3500, но не винаги, а сега започна да пуши черно и да мирише на нафта. и тва всичкото за период от 2-3 седмици. някой ако може да каже нещо по въпроса ще съм много благодарен. а сега последно видях че ми изпуска нафта някаде от дюзите на 1 и 4 май. леглото на дюзите пълно с нафта ебаси схемата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

дизел

Мнение от vodach » 23 Окт 2008, 20:02

Колега,

Дизела е енигма. Отиди да ти замерят компресията и ГНП-то. Във всеки случай готви се за най-лошото.
Пушека е от не изгоряла нафта. А това че някой път пали веднага друг път не означава че от някъде ти губи налягане. И след като турбото не ти вклщва на време кажи на майсторите и него на проверят.
Иначе симптомите, които си ни дал са твърде малко. Загледай се повече ! :twisted:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 23 Окт 2008, 21:22

За теч-а на нафтата може да е от маркучетата за излишно гориво. Ако не си ги сменял скоро, направи го.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 23 Окт 2008, 22:06

Аз не съм специалист но виж дали не е спукан маркуча на турбото нещо . Обикновенно се къса от долу . Виж филтъра на горивото и евентуално ако нямаш сложи възвратен клапан .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 23 Окт 2008, 23:47

Според мен проблемите може да са няколко:
- неработеща горивоподкачаща помпа намираща се в резервоара
- запувен горивен филтър
- изгорял бушон на горивоподкачащата помпа намираща се в резервоара

При Е39 колата дава подобни синптоми като има проблем в едно от тези неща.
Погледни маркуча излизащ от горивния филтър към двигателя. Ако са се образували мехури в въздух и те за по голями от оставащото разтояние между тях има голяма вероятност проблема да е еди от тези.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Окт 2008, 1:49

Здравейте,
колега наводнението на 1 и 4 дюза са голяма вероятност от маркучетата за обратна нафта, подмени ги всичките Номер 13 от схемата. Трудното палене също идва от там понеже дърпа въздух(поразрови се малко в темите и ще намериш доста писани неща). Относно турбината, опиши малко повече, имаш ли някакъв манометър например за да наблюдаваш действително налягането. Почисти си тръбичката на МАП сензора, виж как е състоянието на маслото в смукателните колектори(да не би самата турбина да издава багажа), как е със съскането чуваш ли го повече от преди 2,3 седмици.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Окт 2008, 10:49

///sasho написа:Според мен проблемите може да са няколко:
- неработеща горивоподкачаща помпа намираща се в резервоара
- запувен горивен филтър
- изгорял бушон на горивоподкачащата помпа намираща се в
резервоара


При Е39 колата дава подобни синптоми като има проблем в едно от тези неща.
Погледни маркуча излизащ от горивния филтър към двигателя. Ако са се образували мехури в въздух и те за по голями от оставащото разтояние между тях има голяма вероятност проблема да е еди от тези.


Ако не работи горивоподкачаща помпа или и е изгорял бушона,колкото и да върти стартера колата няма да помръдне по обясними причини. ;)

колеги нещо не ми е като хората колицата. първо че понякога като завъртя, но не запаля от първия път после въртя като луд докато запаля, после започна понякога да ми развърта турбинката по-късно към 3-3500, но не винаги, а сега започна да пуши черно и да мирише на нафта. и тва всичкото за период от 2-3 седмици. някой ако може да каже нещо по въпроса ще съм много благодарен. а сега последно видях че ми изпуска нафта някаде от дюзите на 1 и 4 май. леглото на дюзите пълно с нафта ебаси схемата.


Най-напред оправи дюзите,предполагам ,че с това ще се оправи и турбото и това да не въртиш като луд.Ако продължи да пуши черно значи е избягала регулировката на помпата.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook