Термостат? 320Д?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Термостат? 320Д?
Здравейте на всички, от както застудя и забелязвам че колата ми сякаш не загрява както трябва! Стрелката седи на първата чертичка след синия сектор, а преди седеше на средата. Ходих до Пампорово и по завоите загряваше добре (на средата), но като спускам пак се връщаше към синьото. Като я запалих студена и държах водното съединение това което е към радиатора и забелязвам че започва да се затопля постепенно което ме навежда на мисълта че термостата е отворен и не се затваря. Та въпроса ми е дали в БМВ да ходя или ще препоръчате някой кото може ГРАМОТНО да свърши това. И друго, термостата заедно с калъф и се сменя или само клапъна. Колата е Е46 320Д.
Благодаря ви..
Благодаря ви..
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
При мен имаше същия проблем и се оказа долния термостат, те са два. Смених го в сервиза на Вари 2000 на Ботевградско шосе. Първоначално там ме убеждаваха че трябва да сменя и двата термостата, но реших да сменя първо този от който е по-вероятно да е проблема, долния, и се оказах прав. Сега вече втора година карам и след като запаля сутрин лятото за 5 а зимата до 10 минути стига средата и после каквото и да става не мърда от там и при -20 и при +40
. Успех!

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
pazokolarov написа:Разбрах! "Включ-прев" демек![]()
Благодаря!
За уточнение при М47N (M47TU) са малко по-различни:
основен термостат - сглобка 4
Номенклатурен номер : 11517805811
Описание : THERMOSTAT MIT ANSCHLUSSSTUTZEN PR
Ед.цена (с ДДС) : 74.52 BGL
термостат за ЕГР - 8
Номенклатурен номер : 11712247723
Описание : THERMOSTAT PR
Ед.цена (с ДДС) : 60.72 BGL
Зависи и от това с каква система е колата EU3 или EU4. Този е за EU3.
Има модели и без втори термостат за ЕГР-а:
Това е линк от друга тема и дава отговор на въпроса къде се намират термостатите.
Колеги смених термостата и сега съм в Пловдив! Лошата новина е че след тунелите пуснах колата по инерция и след няколко минути спускане, като сложих на скорост стрелката на темпертурата се върна малко преди чертичката след синята зона и до Пловдив се задържа на първата чертичка преди средата
Недоумявам какво става и дали този втори термостат (ако имам такъв изобщо) е проблема? Цялата процедура по магистралата се получава при скорост 140км/ч.

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Разгледа ли стария термостат, беше ли счупен, и въобще имаше ли му нещо, примерно моя като го извадиха се беше счупил на две. Ако видимо е бил здрав и след смяната му нещата не са се променили, то тогава остава да е другия термостат, но ти все пак я закарай в сервиза да видиш какво ще ти кажат на място.
Да, имаше следи че е жулил вътре в пружинката, беше протъркано, а и като го свалих беше леко на една страна застанал, тоест беше леко отворен, но леко, в процепа можех да вкарам върха на отверка, демек не затваря до края!
Как мога да разбера моята кола дали има втори термостат, а и той на кой кръг затваря и каква му е идеята?
Как мога да разбера моята кола дали има втори термостат, а и той на кой кръг затваря и каква му е идеята?
- Бояджиев1957
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: Москва
Свали пластмасовите капаци на двигателя и термостата на ЕГР-клапана се вижда - №8 на схемата по-горе. Стрелката на температурата тогава ще заспи по средата
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Дори не е необходимо да я сваляш. Точно между двете кори трябва да видиш една метална тръба с продълговата метална кутийка към нея. Термостата е отгоре върху кутийката, черен е обикновенно.
- Бояджиев1957
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: Москва
Рециркулация на отработените газове. По команда от вакумния клапан, част от отработените газове постъпват в смукателния колектор с цел понижаване на вредните емисии в изпускателната система.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Ще помоля ако някой може да ми прати схемата на разположение на термостатите,че нищо не мога да видя на тази,а и мойта загрява доста бавно а не мога да разбера каде е този втори термостат единия видях ,че е някадедо егр-а май беше ама другия не го виждам ще съм ви много благодаренpazokolarov написа:pazokolarov написа:Разбрах! "Включ-прев" демек![]()
Благодаря!
За уточнение при М47N (M47TU) са малко по-различни:
основен термостат - сглобка 4
Номенклатурен номер : 11517805811
Описание : THERMOSTAT MIT ANSCHLUSSSTUTZEN PR
Ед.цена (с ДДС) : 74.52 BGL
термостат за ЕГР - 8
Номенклатурен номер : 11712247723
Описание : THERMOSTAT PR
Ед.цена (с ДДС) : 60.72 BGL
Зависи и от това с каква система е колата EU3 или EU4. Този е за EU3.
Има модели и без втори термостат за ЕГР-а:
Това е линк от друга тема и дава отговор на въпроса къде се намират термостатите.

62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани