теч ГНП-съвети
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Тъй като слушам колегата ,много се съмнявам че му е заминала помпата ,която праща нафта към ГНП-то(която се намира в резервоара).
Проверка можеш и сам да си направиш.Сваляш задната седалка ,без да отваряш и да търсиш помпата,само издърпваш кабела който я захранва с ток и с една пробна лампа виж дали ходи ток до там,ако отива а колата не пали почти съм сигурен,че е подкачващата помпа.Просто ти давам още един вариант за проблема от моя гледна точка.По старшите колети ще кажат дали съм прав
Проверка можеш и сам да си направиш.Сваляш задната седалка ,без да отваряш и да търсиш помпата,само издърпваш кабела който я захранва с ток и с една пробна лампа виж дали ходи ток до там,ако отива а колата не пали почти съм сигурен,че е подкачващата помпа.Просто ти давам още един вариант за проблема от моя гледна точка.По старшите колети ще кажат дали съм прав

Здравейте,
колега напълно е възможно ако теча е голям, понеже дърпа въздух и докато се обездуши пътя на горивото става доста мъчно.
Пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо място от предницата, и паленето сигурно ще се улесни. Също пробвай преди да започнеш да въртиш стартера, няколко пъти да включиш контактния ключ за да може помпата в резервуара да навакса горивото. Но разбира се най добре е да остраниш теч'а веднага.
Гледам че сте писали за цени около ~400 лв, тази цена за кои гарнитури става въпрос? Ако теча е от горе при капака, гарнитурата струва около 15 лв, ако не искате да се занимавате с нея в Юве колкото знам смяната на тази гарнитура + центровка излиза около 80 лв(мисля че имаше и 1 година гаранция).
Поздрави и успех
Amorphis написа:Изчетох доста теми,вкл. регулиране и ремнт на ГНП, само не разбрах и моля за помощ колеги - Може ли ако тече ГНПто да не пали колата,когато е студена....обаче не пали изобщо.
колега напълно е възможно ако теча е голям, понеже дърпа въздух и докато се обездуши пътя на горивото става доста мъчно.
Пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо място от предницата, и паленето сигурно ще се улесни. Също пробвай преди да започнеш да въртиш стартера, няколко пъти да включиш контактния ключ за да може помпата в резервуара да навакса горивото. Но разбира се най добре е да остраниш теч'а веднага.
Гледам че сте писали за цени около ~400 лв, тази цена за кои гарнитури става въпрос? Ако теча е от горе при капака, гарнитурата струва около 15 лв, ако не искате да се занимавате с нея в Юве колкото знам смяната на тази гарнитура + центровка излиза около 80 лв(мисля че имаше и 1 година гаранция).
Поздрави и успех
`DaRkMaN написа:не може освен ако маркуча не е разпорен и изобщо не стига нафта до гнп-то
Махнах маркуча преди ГНПто и нафта си бута доволно,а в същото време тръбите към дюзите са сухи.....някакви съвети?
swh_bmw написа:Здравейте,Amorphis написа:Изчетох доста теми,вкл. регулиране и ремнт на ГНП, само не разбрах и моля за помощ колеги - Може ли ако тече ГНПто да не пали колата,когато е студена....обаче не пали изобщо.
колега напълно е възможно ако теча е голям, понеже дърпа въздух и докато се обездуши пътя на горивото става доста мъчно.
Пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо място от предницата, и паленето сигурно ще се улесни. Също пробвай преди да започнеш да въртиш стартера, няколко пъти да включиш контактния ключ за да може помпата в резервуара да навакса горивото. Но разбира се най добре е да остраниш теч'а веднага.
Гледам че сте писали за цени около ~400 лв, тази цена за кои гарнитури става въпрос? Ако теча е от горе при капака, гарнитурата струва около 15 лв, ако не искате да се занимавате с нея в Юве колкото знам смяната на тази гарнитура + центровка излиза около 80 лв(мисля че имаше и 1 година гаранция).
Поздрави и успех
Теча е от долната страна на гнп-то,капе си на равни интервали.
Пробвах да подгрея поне 10 пъти преди да запаля,т.е. 10 пъти контакт и отново....резултат никакъв - и аз се съмнявах за подкачващата помпа, затова махнах маркуча преди ГНПто- нафта има.Ако има изгорели подгревни всещи няма ли индикацията на таблото да свети постоянно, а не да гасне след като подгрее....
Последна промяна Amorphis на 22 Окт 2008, 19:31, променена общо 1 път
Здравейте,
колега пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо от предницата. Бушон няма, има реле, но ако релето ти е изгоряло това ще се индикира на таблото. Ако подгравящите свещи не ти работят това не се индикира(говоря все пак за Е36 може при вас да е по различно, няма как да проверя но помите са еднакви). Звънни най добре в някой сервиз(горе бях посочил Юве но може и друго място) и си запази някой час да ти прегледат теч'а и евнтуално да го отсранят. За смяната на двете гранитури и центровката ще ти вземат 80 лв, казвам ти тази цена да ти е за ориантир ако отидеш на друго място. Мисля че проблема ще ти изчезне когато спрат теча.
Поздрави и успех
колега пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо от предницата. Бушон няма, има реле, но ако релето ти е изгоряло това ще се индикира на таблото. Ако подгравящите свещи не ти работят това не се индикира(говоря все пак за Е36 може при вас да е по различно, няма как да проверя но помите са еднакви). Звънни най добре в някой сервиз(горе бях посочил Юве но може и друго място) и си запази някой час да ти прегледат теч'а и евнтуално да го отсранят. За смяната на двете гранитури и центровката ще ти вземат 80 лв, казвам ти тази цена да ти е за ориантир ако отидеш на друго място. Мисля че проблема ще ти изчезне когато спрат теча.
Поздрави и успех
Здравейте,
колега когато ми течеше от гарнитурата, и като предницата на колата е в по горна точка направо ми се скапа акумулатора и не успях няколко пъти да запаля. За това казах на колегата да паркира по този начин. Като я преместих с предната част на долу и с помоща на гравитацията нещата тръгнаха. А при мен помпата също работи(не съм премерил дебита, може би не прави достатъчно налягане, и затова да не съм успял да запаля по този начин). Щом има теч значи ще дърпа и въздух и даже да запали ще е трудно, и да не е проблема в това е хубаво да си спре теча. Също мога да ви предложа колегите които палят трудно да си огледат маркучетата за обратната нафта за течове.
Поздрави
колега когато ми течеше от гарнитурата, и като предницата на колата е в по горна точка направо ми се скапа акумулатора и не успях няколко пъти да запаля. За това казах на колегата да паркира по този начин. Като я преместих с предната част на долу и с помоща на гравитацията нещата тръгнаха. А при мен помпата също работи(не съм премерил дебита, може би не прави достатъчно налягане, и затова да не съм успял да запаля по този начин). Щом има теч значи ще дърпа и въздух и даже да запали ще е трудно, и да не е проблема в това е хубаво да си спре теча. Също мога да ви предложа колегите които палят трудно да си огледат маркучетата за обратната нафта за течове.
Поздрави
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
`DaRkMaN написа:колега не съм голям разбирач ама не съм чувал до сега от теч от ГНП кола да не пали изобщо
ОООООООООО, може, може, ти те се съмнявай във възможностите на ТДС-а, аз бях пощурял от моята миналата зима като протече помпата, ама сеоправя няма страшно.
аз да чукна на дърво не съм имал проблеми до сега с двигателя и помпата(да не чува дявола) само трудно ми палеше топла и да ти кажа се оправи с нов акумулатор...смених го стария защото сдаде багажа и се оказа че той и по-малък е бил отколкото трябва и така...явно като е топла и трябва повечко ток да запали ли де да знам...но факт е че сега пали и студена и топла перфектно
малко излязахме от темата сори 


27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани