теч ГНП-съвети

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 22 Окт 2008, 15:09

Тъй като слушам колегата ,много се съмнявам че му е заминала помпата ,която праща нафта към ГНП-то(която се намира в резервоара).
Проверка можеш и сам да си направиш.Сваляш задната седалка ,без да отваряш и да търсиш помпата,само издърпваш кабела който я захранва с ток и с една пробна лампа виж дали ходи ток до там,ако отива а колата не пали почти съм сигурен,че е подкачващата помпа.Просто ти давам още един вариант за проблема от моя гледна точка.По старшите колети ще кажат дали съм прав :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 22 Окт 2008, 17:04

Здравейте,
Amorphis написа:Изчетох доста теми,вкл. регулиране и ремнт на ГНП, само не разбрах и моля за помощ колеги - Може ли ако тече ГНПто да не пали колата,когато е студена....обаче не пали изобщо.

колега напълно е възможно ако теча е голям, понеже дърпа въздух и докато се обездуши пътя на горивото става доста мъчно.
Пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо място от предницата, и паленето сигурно ще се улесни. Също пробвай преди да започнеш да въртиш стартера, няколко пъти да включиш контактния ключ за да може помпата в резервуара да навакса горивото. Но разбира се най добре е да остраниш теч'а веднага.
Гледам че сте писали за цени около ~400 лв, тази цена за кои гарнитури става въпрос? Ако теча е от горе при капака, гарнитурата струва около 15 лв, ако не искате да се занимавате с нея в Юве колкото знам смяната на тази гарнитура + центровка излиза около 80 лв(мисля че имаше и 1 година гаранция).
Поздрави и успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 22 Окт 2008, 19:26

`DaRkMaN написа:не може освен ако маркуча не е разпорен и изобщо не стига нафта до гнп-то :mhihi:

Махнах маркуча преди ГНПто и нафта си бута доволно,а в същото време тръбите към дюзите са сухи.....някакви съвети?

swh_bmw написа:Здравейте,
Amorphis написа:Изчетох доста теми,вкл. регулиране и ремнт на ГНП, само не разбрах и моля за помощ колеги - Може ли ако тече ГНПто да не пали колата,когато е студена....обаче не пали изобщо.

колега напълно е възможно ако теча е голям, понеже дърпа въздух и докато се обездуши пътя на горивото става доста мъчно.
Пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо място от предницата, и паленето сигурно ще се улесни. Също пробвай преди да започнеш да въртиш стартера, няколко пъти да включиш контактния ключ за да може помпата в резервуара да навакса горивото. Но разбира се най добре е да остраниш теч'а веднага.
Гледам че сте писали за цени около ~400 лв, тази цена за кои гарнитури става въпрос? Ако теча е от горе при капака, гарнитурата струва около 15 лв, ако не искате да се занимавате с нея в Юве колкото знам смяната на тази гарнитура + центровка излиза около 80 лв(мисля че имаше и 1 година гаранция).
Поздрави и успех

Теча е от долната страна на гнп-то,капе си на равни интервали.
Пробвах да подгрея поне 10 пъти преди да запаля,т.е. 10 пъти контакт и отново....резултат никакъв - и аз се съмнявах за подкачващата помпа, затова махнах маркуча преди ГНПто- нафта има.Ако има изгорели подгревни всещи няма ли индикацията на таблото да свети постоянно, а не да гасне след като подгрее....
Последна промяна Amorphis на 22 Окт 2008, 19:31, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 22 Окт 2008, 19:31

абе колега ти бушона на помпата видял ли си го ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 22 Окт 2008, 19:32

`DaRkMaN написа:абе колега ти бушона на помпата видял ли си го ?


Кой бушон на коя помпа? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 22 Окт 2008, 19:34

ми гнп-то предполагам че си има бушон щом до там отива а после няма...знам ли :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 22 Окт 2008, 19:37

Ако някой каже къде е този бушон и под кой номер е, ще го проверя,иначе проверих някъкъв , който доколкото разбрах е за подкачващата помпа,при бушоните в багажника над акумулатора.
Моля някой да каже има ли бушон ГНПто и къде е , кой точно е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Окт 2008, 15:11

Здравейте,
колега пробвай да паркираш така че задницата да е на по високо от предницата. Бушон няма, има реле, но ако релето ти е изгоряло това ще се индикира на таблото. Ако подгравящите свещи не ти работят това не се индикира(говоря все пак за Е36 може при вас да е по различно, няма как да проверя но помите са еднакви). Звънни най добре в някой сервиз(горе бях посочил Юве но може и друго място) и си запази някой час да ти прегледат теч'а и евнтуално да го отсранят. За смяната на двете гранитури и центровката ще ти вземат 80 лв, казвам ти тази цена да ти е за ориантир ако отидеш на друго място. Мисля че проблема ще ти изчезне когато спрат теча.
Поздрави и успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Окт 2008, 16:42

колега не съм голям разбирач ама не съм чувал до сега от теч от ГНП кола да не пали изобщо :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Окт 2008, 17:58

Здравейте,
колега когато ми течеше от гарнитурата, и като предницата на колата е в по горна точка направо ми се скапа акумулатора и не успях няколко пъти да запаля. За това казах на колегата да паркира по този начин. Като я преместих с предната част на долу и с помоща на гравитацията нещата тръгнаха. А при мен помпата също работи(не съм премерил дебита, може би не прави достатъчно налягане, и затова да не съм успял да запаля по този начин). Щом има теч значи ще дърпа и въздух и даже да запали ще е трудно, и да не е проблема в това е хубаво да си спре теча. Също мога да ви предложа колегите които палят трудно да си огледат маркучетата за обратната нафта за течове.
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 23 Окт 2008, 21:30

`DaRkMaN написа:колега не съм голям разбирач ама не съм чувал до сега от теч от ГНП кола да не пали изобщо :roll:

ОООООООООО, може, може, ти те се съмнявай във възможностите на ТДС-а, аз бях пощурял от моята миналата зима като протече помпата, ама сеоправя няма страшно.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Окт 2008, 23:51

аз да чукна на дърво не съм имал проблеми до сега с двигателя и помпата(да не чува дявола) само трудно ми палеше топла и да ти кажа се оправи с нов акумулатор...смених го стария защото сдаде багажа и се оказа че той и по-малък е бил отколкото трябва и така...явно като е топла и трябва повечко ток да запали ли де да знам...но факт е че сега пали и студена и топла перфектно :) малко излязахме от темата сори :)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TNT

Последни теми
Facebook