До една година започва серийнo производство на BMW X1
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
До една година започва серийнo производство на BMW X1
Серийната версия на най-малкият SUV с марката на BMW е вече близо. Най-новите шпионски снимки потвърждават това.
Колата е била забелязана на пистата Нюрбургринг по време на последни тестове. По неофициални данни от Баварската фирма става ясно, че колата може да бъде на пазара до една година.
Това означава, че серийната версия няма да се различава много от концепцията която BMW показа преди седмици в Париж. Тежката маскировка на автомобила на Нюрбургринг изключва възможността да се види неговата външност.
Все пак може да се подразбере, че предната част е с типичната решетка за BMW, този път подобна на тази показана от Серия-7.
Едва ли ще бъдат променяни и задните светлини в сравнение с тези на концепцията. Вече се знае, че освен предаването към четирите колела xDrive, BMW X1 ще предложи и по-евтина версия само със задвижване на задните колела. Единстреният върпос е дали тя ще се предлага веднага след премиерата на серийната версия или по-късно.

Колата е била забелязана на пистата Нюрбургринг по време на последни тестове. По неофициални данни от Баварската фирма става ясно, че колата може да бъде на пазара до една година.
Това означава, че серийната версия няма да се различава много от концепцията която BMW показа преди седмици в Париж. Тежката маскировка на автомобила на Нюрбургринг изключва възможността да се види неговата външност.
Все пак може да се подразбере, че предната част е с типичната решетка за BMW, този път подобна на тази показана от Серия-7.
Едва ли ще бъдат променяни и задните светлини в сравнение с тези на концепцията. Вече се знае, че освен предаването към четирите колела xDrive, BMW X1 ще предложи и по-евтина версия само със задвижване на задните колела. Единстреният върпос е дали тя ще се предлага веднага след премиерата на серийната версия или по-късно.




- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Поредното нещо дето не е ясно какво се прави,яде ли се ,пие ли се,чука ли се или колкото и да е абсурдно се кара може би
Що не се спрат с глупостите и да правят това което е стихията на марката,а това са RWD най-добрите машини за шофиране!
Ама не,да го ду**т феновете,"ние ще ставаме подлога на масовия потребител и неговия вкус и ще правим все по-комерсиално ориентирани подобия на БМВ щото така казват счетоводителите",явно те са на власт последните години!
Това е моето мнение и не ангажирам никой с него,не искам да го налагам и няма да водя безсмислени спорове по въпроса.

Що не се спрат с глупостите и да правят това което е стихията на марката,а това са RWD най-добрите машини за шофиране!
Ама не,да го ду**т феновете,"ние ще ставаме подлога на масовия потребител и неговия вкус и ще правим все по-комерсиално ориентирани подобия на БМВ щото така казват счетоводителите",явно те са на власт последните години!
Това е моето мнение и не ангажирам никой с него,не искам да го налагам и няма да водя безсмислени спорове по въпроса.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
напълно съм съгласен с NeoPrint
за жалост това е самата истина, гледаме как да сме комерс, винил и евтинджос
според мен ще дойде момент, в който марката няма да се слави с надежност и качество на материалите, просто ще караме хай-тек миксери, но за сметка на това достъпни за голяма част от "фешън" обществото, който не ги интересува бмв със задно предаване ли е, важното е като си го купим да идем на бар, да го спрем отпред и да сме номер едно
може и да няма повече олдскулъри, като гледам натам е тръгнало...

за жалост това е самата истина, гледаме как да сме комерс, винил и евтинджос

според мен ще дойде момент, в който марката няма да се слави с надежност и качество на материалите, просто ще караме хай-тек миксери, но за сметка на това достъпни за голяма част от "фешън" обществото, който не ги интересува бмв със задно предаване ли е, важното е като си го купим да идем на бар, да го спрем отпред и да сме номер едно

може и да няма повече олдскулъри, като гледам натам е тръгнало...

- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
Stanchev написа:напълно съм съгласен с NeoPrint![]()
за жалост това е самата истина, гледаме как да сме комерс, винил и евтинджос![]()
според мен ще дойде момент, в който марката няма да се слави с надежност и качество на материалите, просто ще караме хай-тек миксери, но за сметка на това достъпни за голяма част от "фешън" обществото, който не ги интересува бмв със задно предаване ли е, важното е като си го купим да идем на бар, да го спрем отпред и да сме номер едно![]()
може и да няма повече олдскулъри, като гледам натам е тръгнало...
Абе и двамата сте прави колеги, ама нещо не ги виждам тея олдскулъри да си купуват коли от магазина, още повече такива за по 100 и повече хиляди. Всеки гледа продажби, а не мнението на фенове на стари модели. Все пак новите модели са вследствие на много проучвания. И аз като колега NeoPrint не ангажирам никого с моето мнение, но според мен това е действителността.
Stanchev написа:важното е като си го купим да идем на бар, да го спрем отпред и да сме номер едно![]()
То това вече е факт. Не само с БМВ - с Мерцедес и всички други по-скъпи коли.
Но, според мен, БМВ ще си остане марка с традиции, каквито определено има, и винаги ще има по някой модел, който да е "по-по-".
Както каза колегата над мен, всеки в момента гледа увеличаване на продажбите. То с това успоредно върви и мнението на клиентите де, но не вярвам марка като БМВ, където работят такива "мозъци", да придобие грешна стратегия.
В момента продажбите на БМВ са в сериозен спад, но така е при всички марки. Това се дължи на световната криза и си мисля, че скоро нещата ще потръгнат.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
май не схващате, че за да се нагодят към добри продажби бутат качеството спрямо цената
а относно олдскулърите, аз имам едно маалко по-друго виждане:
излиза колата от магазина да кажем за 60-70 хиляди лева (няма значение) до тук добре, баровеца се радва да кажем 1-2-3 години или докато не излезне следващия модел и решава да я продаде. И когато дойде това време колата ще е "голф 3/4" ако ми следиш мисълта. Тогава малко или много името и репутацията ще са съвсем различни...

а относно олдскулърите, аз имам едно маалко по-друго виждане:
излиза колата от магазина да кажем за 60-70 хиляди лева (няма значение) до тук добре, баровеца се радва да кажем 1-2-3 години или докато не излезне следващия модел и решава да я продаде. И когато дойде това време колата ще е "голф 3/4" ако ми следиш мисълта. Тогава малко или много името и репутацията ще са съвсем различни...

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Неподготвен се изказа колега.
Радвай се на каквото там те кефи и сват ти все така да се развива,човека
Тук става въпрос към какво води напоследък развитието на марката,ценностите и духа й и масовото производство. Не на последно място и какво ще караме ние след няколко години. И дали изобщо ще стават за каране или само за "каца без дъно" сега новите иначе колици.
И що за БМВ е нещо 4х4 или нямаш против и да почнат и с предно да ги правят а? Може и да отговорят на изискванията ти?
Радвай се на каквото там те кефи и сват ти все така да се развива,човека

Тук става въпрос към какво води напоследък развитието на марката,ценностите и духа й и масовото производство. Не на последно място и какво ще караме ние след няколко години. И дали изобщо ще стават за каране или само за "каца без дъно" сега новите иначе колици.
И що за БМВ е нещо 4х4 или нямаш против и да почнат и с предно да ги правят а? Може и да отговорят на изискванията ти?
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
аз не мога да ви разбера защо все се оплаквате, за тези които не харесват масовите модели има моделите с емблемата ///М, така че реално ако погледнете на нещата БМВ произвеждат същите модели като от преди 10-20-30 години плюс нови по-специфични модели, освен това М подразделението все така си съществува и прави все по-добри неща, така че има и за масовия потребител има и за ентусиаста, така че вие един вид се оплаквате от широкия избор, което за мен е неразбираемо!!!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- DiDi
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 7.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: НЛО
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
NeoPrint написа:Неподготвен се изказа колега.
Радвай се на каквото там те кефи и сват ти все така да се развива,човека![]()
Тук става въпрос към какво води напоследък развитието на марката,ценностите и духа й и масовото производство. Не на последно място и какво ще караме ние след няколко години. И дали изобщо ще стават за каране или само за "каца без дъно" сега новите иначе колици.
И що за БМВ е нещо 4х4 или нямаш против и да почнат и с предно да ги правят а? Може и да отговорят на изискванията ти?
тая тема някакси постоянно изплува и замира от както дойде цялостната промяна в дизайна... някой неща са добри, някой са доста поглед напред във времето, но определено имам чувството, че марката се разводнява... мисля си че до голяма степен това в резултат на глобализацията, петролните кризи... сега и икономическата криза... но някакси е дразнещо как БМВ се превръща повече в масова култура от колкото в нещо различно... единственото, което успях да възприема от новите модели е 1ца купе и Х5 (наред с "класическите" 3.5.7 и Z)... имам предвид - вече не може да се чуе "не искам бмв, защото е със задно и ме е страх да не се намажа някъде"...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани