съскането в купето :)
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
съскането в купето :)
айде сега един малък спор водим със slavi_m - трябва ли да има съскане в купето - съскането идва от датчика за вътрешна температура на термотроника - аджеба трябва ли да съска или не - мойта е34ка е с м20 и съска - на Слави е с М50 и не съска
трябва или не трябва да съска в купето 


- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
И друг път е имало теми за това съскане...
Онзи ден-в неделя (понеже само тогава имам свободно време) реших да проверя откъде се губи вакуума в смукателните ми колектори, че като стои колата един ден без да я пипам и се кача, натисна спирачката и педала е камък. Открих го много лесно-малкото маркучле, което е за датчиците в купето беше пригоряло и оттам е дърпало въздух. То е свързано до маркуча за усилвателя на спирачките и влиза в купето през пластмасово съединение намиращо се непосредствено до маркучите за радиатора на парното (3-те). Смених цялата шлауфка с такава от система, като преди това с едно парченце тел прочистих пластмасовата тръбичка която е връзката към купето (понеже се беше задръстила от мръсотия и мазнотия). И от тогава като запаля колата в купето се чува постоянно "сссссссссс". Колата я имам от 8-9 месеца и досега никога не го бях чувал това, само бях чел за него тук във форума...
Моята също е М50
така че, ако шлауфката е здрава и не се е задръстила някъде от мръсотии, ще съска.
Онзи ден-в неделя (понеже само тогава имам свободно време) реших да проверя откъде се губи вакуума в смукателните ми колектори, че като стои колата един ден без да я пипам и се кача, натисна спирачката и педала е камък. Открих го много лесно-малкото маркучле, което е за датчиците в купето беше пригоряло и оттам е дърпало въздух. То е свързано до маркуча за усилвателя на спирачките и влиза в купето през пластмасово съединение намиращо се непосредствено до маркучите за радиатора на парното (3-те). Смених цялата шлауфка с такава от система, като преди това с едно парченце тел прочистих пластмасовата тръбичка която е връзката към купето (понеже се беше задръстила от мръсотия и мазнотия). И от тогава като запаля колата в купето се чува постоянно "сссссссссс". Колата я имам от 8-9 месеца и досега никога не го бях чувал това, само бях чел за него тук във форума...
Моята също е М50

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Няма съскане като змия, никакви шумове вътре. Нищо не съм почиствал също. Само маркуча в ДВГ отсека съм сменил.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
NikiNikolov написа:Няма съскане като змия, никакви шумове вътре. Нищо не съм почиствал също. Само маркуча в ДВГ отсека съм сменил.
защото ти е запушен пластмасовия щуцер, който свързва двигателния отсек с купето... най-вероятно.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
ами както стана на въпрос в една друга тема за тези маркучета аз имам такива изведени щуцери но са запишени-нито маркучета, нито онези датчици ли са клапани ли са
.Иначе съм с климатроник не е като да не е
.изобщо каква функция изпълняват и мога ли от друга кола да си го ИНСТАЛИРАМ на моита?


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
NikiNikolov написа:Ей сега отивам да си слагам щора и ще погледна тоя щуцер, ако треа шъ му дуам.
Добре бе,аз съм в шок! Как си представяте на чисто нова кола БМВ ВЪТРЕ ПОЕТОЯННО да съска-изпускане на въздух...ПОСТОЯННО - няма спрял,няма тръгнал!
Аз ще полудея от тва нещо ! И защо на нито едно друго БМВ не съска?
Отделно че за 1ви път го чувам и НА Е34

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Аз съскане съм чувал единствено когато колата работи на място при пуснат климатроник - да охлажда. Появява се за няколко секунди и изчезва, след пауза от 30-40сек. пак се появява и пак изчезва. Компресора си работи непрекъснато (съдя за това по оборотите) и затова не мисля да е от циркулацията на фреона. При движение го няма или просто не го чувам.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
съскането е от датчиците до тонколоните в краката, бех пуснал тема преди... реших проблемът по български :mihihi: като наврях по един 6мм болт в маркучите преди тия датчици, за никъв не играят
и без тях си регулираше температурата в купето...

и без тях си регулираше температурата в купето...

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани