проблем ли е "Oil Service" да свети?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

проблем ли е "Oil Service" да свети?

Мнение от Karlo » 06 Окт 2008, 18:49

Да, не е занулен след песледната смяна на консумативи и сега, 4 хил.
преди следваща смяна светна, въпросът е дали има смисъл да занулявам
или да си изчакам смяната за да го направя?
Възможно ли е нещо да почне да се еХава колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Окт 2008, 19:58

Здравей колега!
Аз съм чувал че когато не се занули и ти светне този надпис,някой ден няма да можеш да запалиш,един вид защита на двигателя от компа,но може и да не съм прав.Все пак ако някой знае повече нека сподели-мисля че ще е полезно завсеки да го знае това.Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 06 Окт 2008, 20:03

Ivo_Borisov написа:Здравей колега!
Аз съм чувал че когато не се занули и ти светне този надпис,някой ден няма да можеш да запалиш,един вид защита на двигателя от компа,но може и да не съм прав.Все пак ако някой знае повече нека сподели-мисля че ще е полезно завсеки да го знае това.Поздрави!

Мисля ,че това са митове и легенди ;)
ма що не го занулиш бе колега 5-10 лв е ,а пък ако не ти се дават едно кабелче и 2 мин.от свободното ти време :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 06 Окт 2008, 20:23

то така или иначе зануляването става по същия начин като с кабелчето само дето джаджата изглежда по интелигентна ;)


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: проблем ли е "Oil Service" да свети?

Мнение от ivoo » 06 Окт 2008, 21:13

Karlo написа:Да, не е занулен след песледната смяна на консумативи и сега, 4 хил.
преди следваща смяна светна, въпросът е дали има смисъл да занулявам
или да си изчакам смяната за да го направя?
Възможно ли е нещо да почне да се еХава колата?

Ако беше потърсил и видял това http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm нямаше да питаш .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 06 Окт 2008, 22:07

Колега,пробвай по начина описан в дадения саит,но не очаквай да се случи нещо.Поне при мен не се случи нищо.Ако имаш път към Дару там зануляването е безплатно.Иначе и представа си нямам какво би се случило ако не го занулиш.Но по-добре нерискувай.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 06 Окт 2008, 23:09

thanks :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 07 Окт 2008, 9:38

колега покажи какво изписва след като угаснат зелените, че при мене на всяка смяна на маслото от 5 си светат по 3 зелени и няма как да вида :mhihi: снимки тва онова имаш ли =)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 07 Окт 2008, 11:01

Ами ей го - свети в оранжево и пише OIL SERVICE.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от d0berman » 08 Окт 2008, 12:52

Здравейте колеги! Аз си мисля, че светва червения диод и ... двигателя не запалва. Ходи си го занули ''ойл чека''!Всеки диод от зелените означава пробег в км. в зависимост как е настроен 5хил. км. за лонглайф масло и т.н. Това е опция на ойлчека в зависимост от пробега на маслото ти. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 650
Мечтае да кара: BMW М6

Мнение от simke78 » 13 Окт 2008, 12:14

Колеги,на пръчката за измерване на маслото,нивото ми показва максимума(втората,горната черта).Добре ли е така да се кара или трябва да баде между двете?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 13 Окт 2008, 14:31

simke78 написа:Колеги,на пръчката за измерване на маслото,нивото ми показва максимума(втората,горната черта).Добре ли е така да се кара или трябва да баде между двете?
Аз мисля че трябва да е между двете ,поне така ми го правят в Мкар ,да не би да си мерил при лек наклон на колата :?:
Нищо лично ,Просто бизнес !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 13 Окт 2008, 19:05

simke78 написа:Колеги,на пръчката за измерване на маслото,нивото ми показва максимума(втората,горната черта).Добре ли е така да се кара или трябва да баде между двете?

Нищо му няма, стига обаче да не е с 1см. нагоре :mhihi:, но то ако беше щеше да си пуснал тема и ..........
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: sofia

оил чек

Мнение от asentchernaev » 13 Окт 2008, 19:48

oil service има само предупредупредителен характер, аз карам така от 1 година, защото има две акумулаторни батерии в таблото, които са заминали, и не може да се занули без тях. Няма вариант да не може да запалиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: plovdiv

Мнение от huligana na altubana » 17 Окт 2008, 7:38

колеги от 5год. го карам и не сам занулъвал тоз олд сервиз и сам му навил 150000км.нъма му ништо

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook