От Дизел към Бензин

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Stoli4no

От Дизел към Бензин

Мнение от sicbul » 16 Окт 2008, 20:32

Привет на всички колеги, които ще обърнат мнимание на темата .
Искам да попитам знаещите и можещите дали някоие правил за трансплантацията от дизел е30 2.4д или е30 2.4тд към м50 б25 ли б20 бензин?
Предполагам че купетата са еднакви или има минимални разлики ...тук някои вещ да спомене нещо ако има разлики!
Че ще се сменят скорости, кардан, диф , електроника , захват на моторя , това е ясно .Окачването предполагам първоначално ще издържи тежеста на б20 или б25 , или греша?
Трябва и дискове отзад да се слагат незнам дали ще спира с барабани?
Искам да питам какво друго трябва да се смени и дали изобщо този вариант е безумен или да се насо4а към друга платформа за старт като е30 ис или 320.
Благодаря предварително на тези които ще дадът съвет.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2008, 20:36

правих от 318тдс 316м40 :mhihi: кура е голям :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 18.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: е30-ките на безин
Мечтае да кара: e24

..

Мнение от MeTo_BMWto » 16 Окт 2008, 21:05

няма ли да е по следно да смениш колата :mhihi: ... успех колега ...
Изображение
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Stoli4no

Re: ..

Мнение от sicbul » 16 Окт 2008, 21:20

MeTo_BMWto написа:няма ли да е по следно да смениш колата :mhihi: ... успех колега ...


Аз за това питам, за сега не съъм се засили на дизел да се меткам но има една оферата за Дизелолова е30 и се интересувам дали е възможно!

Юзъре кажи нещо повече за транслплантацията, освен че е Твър и голем УЯ! Дали нещо повече се преправя?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 16 Окт 2008, 21:41

Помисли и за резервоари , горивни помпи и запалване , като цяло за електрониката на колата дали ще ти свърши някаква работа :roll:
И дали няма да е по-лесно да вземеш за база бензинова Е30-ка , пък дори и 316-ка ;)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 16 Окт 2008, 21:56

haho написа:Помисли и за резервоари , горивни помпи и запалване , като цяло за електрониката на колата дали ще ти свърши някаква работа :roll:
И дали няма да е по-лесно да вземеш за база бензинова Е30-ка , пък дори и 316-ка ;)
Колко работа го чака си няма и на идея инсталаций табла горивопроводи радиатори(при смяна с М20 остава радиатора и разш. съд)резервоари скорости диф изпускатена с-ма демек остава само вътре салона същия!!!(ако съм изпуснал много неща ме допвлнете :mhihi: :mhihi: )
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 16 Окт 2008, 22:04

И аз така предполагах , че дизеловата електроника няма нищо общо с бензиновата ;)
Значи трябва да промениш и половината Ел. инсталация на колата колега :arrow:
Според мен колчето е прекалено голямо и не си струва , освен ако колата не е някаква уникална и супер читава че да си струва да се захващаш с това начинание :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 16 Окт 2008, 23:22

remaka написа:
haho написа:Помисли и за резервоари , горивни помпи и запалване , като цяло за електрониката на колата дали ще ти свърши някаква работа :roll:
И дали няма да е по-лесно да вземеш за база бензинова Е30-ка , пък дори и 316-ка ;)
Колко работа го чака си няма и на идея инсталаций табла горивопроводи радиатори(при смяна с М20 остава радиатора и разш. съд)резервоари скорости диф изпускатена с-ма демек остава само вътре салона същия!!!(ако съм изпуснал много неща ме допвлнете :mhihi: :mhihi: )
Остава окачването + рейката + спирачната помпа + карето на волана + бушоните и т.н
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2008, 23:30

последнияТ, да се усети каква глупост написа :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 16 Окт 2008, 23:36

Юзър написа:последнияТ, да се усети каква глупост написа :mhihi:
за бушоните ли? не мога се усетя, дай жокер


п.п.: не съм видел къф мотор иска да туря :mhihi:
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2008, 23:55

ако иска да слага м40 трее да тури тънки колци отпреде,невентилирани дискоове, и барабани отзад :mhihi: а и рейката и карето,че да се върна на механична :mhihi: а сп.помпа,ако иска да махне или сложи абс :mhihi:..а за моторя,и аз не съм видял,ам си пише човека :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 16 Окт 2008, 23:58

Юзър написа:ако иска да слага м40 трее да тури тънки колци отпреде,невентилирани дискоове, и барабани отзад :mhihi: а и рейката и карето,че да се върна на механична :mhihi: а сп.помпа,ако иска да махне или сложи абс :mhihi:
какво му пречи да е с м40 и да е с дебелите макферсони? също така да има и вентилирани дискове?
Спирачната помпа ако иска да няма ABS си остава същата? А механичната рейка не е ли еднаква, като ги гледам са еднакви /м10, м42/. Ясно е, че да сложи хидравлика ше тря да сменя рейка и пръта с каретата.
Ясно е, че да сложи ABS ше тра да смени макферсоните с главините и помпата.
Според мен ел. инсталацията е различна само на мотора, останалата е еднаква /с малки разлики в зависимост от екстрите/. Според мен е така а и тайно се надявам да съм прав :uups: :mhihi:
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Окт 2008, 0:03

стига писа глупости ;) смени канала :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 17 Окт 2008, 0:05

Юзър написа:стига писа глупости ;) смени канала :mhihi:
е кажи поне кое е глупост

м20б20 с тънкия макферсон и плътни дискове + барабани отзад също съм виждал
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 17 Окт 2008, 0:08

Юзър написа:стига писа глупости ;) смени канала :mhihi:
Или дилъра аз го смених и има ефект!!! ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook