Смяна на датчик за airbag на дясна седалка+снимки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Аз съм си я побългарил. Обаче темата ти е супер и много полезна за тези който искат да го направят както трябва. А всеки сам избира кой начин да избере все пак.
обичам BMW
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
sea написа:Браво колега!
Само имам един въпрос, тъй като има подобна тема във форума за същия проблем с лампата на еърбега (airbag) ...та как се разбира в кое от двете е проблема?
и това дава тая грешка и при смяна се оправя: http://www.autopower.se/galleri/hassos_bilar/bilder/031009_6.jpg
Сигурно може да се замери, но какво?
ето я и темата : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29895&postdays=0&postorder=asc&highlight=%EB%E0%EC%EF%E0+airbag&start=30
По твоя въпрос колега, значи като ми светна лампата ходих на диагностика и там ми казаха че точно датчика на дясната седалака ,този който отчита дали има човек на седалката т.е. осезатела е ПРЕКЪСНАТ някаде и бяха 100% убедени че е това.И аз ги попитах дали не може да е от тази черна кутийка която ти показваш, но бяха категорични.Даже съм чувал че този датчик за който питаш можело да се ремонтира, което е доста по добре от колкото да сменяш осезател.

hrpopov217 написа:
По твоя въпрос колега, значи като ми светна лампата ходих на диагностика и там ми казаха че точно датчика на дясната седалака ,този който отчита дали има човек на седалката т.е. осезатела е ПРЕКЪСНАТ някаде и бяха 100% убедени че е това.И аз ги попитах дали не може да е от тази черна кутийка която ти показваш, но бяха категорични.Даже съм чувал че този датчик за който питаш можело да се ремонтира, което е доста по добре от колкото да сменяш осезател.
т.е. на диагностиката ще си каже кое от двете е? по-скоро осезателя, който колегата е показал как се сменя...което от където и да го погледнеш си е доста работа

А ти сменял ли си го и какви пари ти излезе та да знаем колко ще спестим с помоща на колегата, който така добре е опсиал нещата?
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
sea написа:
т.е. на диагностиката ще си каже кое от двете е? по-скоро осезателя, който колегата е показал как се сменя...което от където и да го погледнеш си е доста работа
А ти сменял ли си го и какви пари ти излезе та да знаем колко ще спестим с помоща на колегата, който така добре е опсиал нещата?
Да, диагностиката ще си покаже.Аз ходих на диагностика в BOSCH сервиза до затвора.Сменял съм го моя датчик, даже ако не си забелязал аз съм пуснал темата

hrpopov217 написа:Да, диагностиката ще си покаже.Аз ходих на диагностика в BOSCH сервиза до затвора.Сменял съм го моя датчик, даже ако не си забелязал аз съм пуснал тематаЦялата работа излиза:диагностика 24лв.+датчик 165лв.+зануляване на грешка 20лв.=209лв, при положение че сам си монтираш датчика, в противния случей прибави още 100-120лв.Ако ще си го монтираш ти, си намери още един човек ,че не е за сам човек работа.Ако имаш други въпроси- питай
хаха че съм и аз един...наистина не забелязох кой е пуснал темата

За сега ми свети...ще видим тия дни!
- lp_play
-
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.11.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: lp_play вече не посещава този саит
Re:
еи хора, тоя датчик не е само за да гледа дали има човек, а и колко тежи (ако говорим за 6 срс аир багс) .. има зна4ение дали се вози мутра или 16г минион4е, в грешния слу4аи - аирбага няма да спаси мутрата, или пик ако случая е грешен за минион4ето, аирбага може да я убие. така 4е това с побългаряването... не е добра идея
отделно 4овека е забравил да сложи снимки за още 1 джаджа
от долу в дясно има едно жило което до като мести6 седалката и то коригира висо4ината на колана... незнам дали отделно е нчкакъв дат4ик за нещо
отделно 4овека е забравил да сложи снимки за още 1 джаджа

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Re:
lp_play написа:еи хора, тоя датчик не е само за да гледа дали има човек, а и колко тежи (ако говорим за 6 срс аир багс) .. има зна4ение дали се вози мутра или 16г минион4е, в грешния слу4аи - аирбага няма да спаси мутрата, или пик ако случая е грешен за минион4ето, аирбага може да я убие. така 4е това с побългаряването... не е добра идея
отделно 4овека е забравил да сложи снимки за още 1 джаджаот долу в дясно има едно жило което до като мести6 седалката и то коригира висо4ината на колана... незнам дали отделно е нчкакъв дат4ик за нещо
извадил си темата от прахта добре, ама не си много прав. за ербеците е указано да няма деца отпред, а 16 годишно невлиза в тази категория. а и статистиката е че ербеците са спасили не малко живота , дано на никои не му се налага да разбере. в интернет има достатъчно информация и краш тестове с коментари не е зле да ги прегледаш , сигурен съм че ще ти е интересно

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Re:
NAPSTERS написа:извадил си темата от прахта добре, ама не си много прав. за ербеците...
Той дето не е прав, ами май въобще не знае къде се намира. Даже и не е прочел, че в тази тема става въпрос за подмяна с ОРИГИНАЛЕН датчик, а не за "побългаряване".
Re: Смяна на датчик за airbag на дясна седалка+снимки
Аз съм за БЪЛГАРСКОТО и не се занимаваите с глупости ефекта е един и същ.Просто се лъже комп. и се слага един ДИОД за 0,45ст.npn4015 които пропуска напрежението в едната посока и така върши същата работа, както реотана под седялката .Диода се запоява между синия и белия кабел на черната кутия под седялката. http://www.autopower.se/galleri/hassos_ ... 1009_6.jpg
Но естествено колегата е прав оригинала има предимство, може да се спести едно пръскане на един ARBG ако няма човек.
Но естествено колегата е прав оригинала има предимство, може да се спести едно пръскане на един ARBG ако няма човек.
- vesche
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39tds
Re: Смяна на датчик за airbag на дясна седалка+снимки
Здравейте колеги.Извинявам се предварително ако въпроса които ще задам не е свързан с темата.
Имам следния проблем с моя airbag, колата е е39 2,5тдс 99г. - лампата ми светваше , след което изчиствах грешката, така можеше да карам и месеци докато светне отново.
След като прочетох , че има решение на проблема с кондензатор , резистор и диод го направих , но проблема стана по сериозен. Лампата на airbaga не изгасна и при диагностика не мога да изтрия грешките които са натрупани. Неразбирам какво се случи , като искам само са поясня че след като ги свързах както е упоменато , устахових че предишния собтсвеник също е правил манипулация като е запоил диод и резистор в черната кутийка под седалката, но това го разбрах едва след като ми се появи проблема и я разглобих. Бяха свързани успоредно на синия и белия кабел и въпреки това буксата беше включена в датчика за налягане на седалката. Сега при диагностика ми изписва следните грешки :
- 26 right seat occupation sensor
- 03 pasenger belt tensioner
power supply
но не мога да ги изтрия, нито с inpa нити с carsoft. Извадих и буксата на airbag на волана , след което се регистрира още една грешка
- 01 driver airbag
airag control unit
което разбира се е нормално. Проблема ми е че грешките не могат да бъдат изтрити, а лампата продължава да свети.
Възможно ли е заради тези манипулации да имам проблем в компютъра? Моля дайте ми съвети.
Имам следния проблем с моя airbag, колата е е39 2,5тдс 99г. - лампата ми светваше , след което изчиствах грешката, така можеше да карам и месеци докато светне отново.
След като прочетох , че има решение на проблема с кондензатор , резистор и диод го направих , но проблема стана по сериозен. Лампата на airbaga не изгасна и при диагностика не мога да изтрия грешките които са натрупани. Неразбирам какво се случи , като искам само са поясня че след като ги свързах както е упоменато , устахових че предишния собтсвеник също е правил манипулация като е запоил диод и резистор в черната кутийка под седалката, но това го разбрах едва след като ми се появи проблема и я разглобих. Бяха свързани успоредно на синия и белия кабел и въпреки това буксата беше включена в датчика за налягане на седалката. Сега при диагностика ми изписва следните грешки :
- 26 right seat occupation sensor
- 03 pasenger belt tensioner
power supply
но не мога да ги изтрия, нито с inpa нити с carsoft. Извадих и буксата на airbag на волана , след което се регистрира още една грешка
- 01 driver airbag
airag control unit
което разбира се е нормално. Проблема ми е че грешките не могат да бъдат изтрити, а лампата продължава да свети.
Възможно ли е заради тези манипулации да имам проблем в компютъра? Моля дайте ми съвети.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Смяна на датчик за airbag на дясна седалка+снимки
може би този модул (под седалката)е с повреда в захранването или има някъв проблем с пиро патрона в колана
п.п. може ли грешката да е свързана с софтуерно изключване заради детско столче примерно нека по-вещите колеги да кажат
п.п. може ли грешката да е свързана с софтуерно изключване заради детско столче примерно нека по-вещите колеги да кажат
- vesche
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39tds
Re: Смяна на датчик за airbag на дясна седалка+снимки
Този модул под седалката го смених с работещ на 100% , свалих го от другата си кола, където всичко е ок - манупулацията стана и нямах никакви ядове. С инпата гледахме че няма изключените airbag всички са ок. Странното е че до преди две седмици можех да трия грешките а сега нещо се случи и край , дори и да има проблем с пиропатрона би трябвало другите грешки да мога да ги изтрия - поне аз така си мисля. Проблема е че каквото се регистрира като грешка не може да бъде изтрито - незнам какво да правя.
Моля дайте ми съвети.
Моля дайте ми съвети.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани