Пак за гадните обороти /овладян/

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Пак за гадните обороти /овладян/

Мнение от shnitzera » 14 Окт 2008, 16:21

Какво се случва -преди около месец в едно голямо задръстване ,жега ,климата бумка с пълна пара ,перки -мерки ,само на 1-ва не ми зацiепи силикона и колата позагря малко около 100-110 градуса, спрях пуснах парното на топло и стрелката си дойде на 12 часа за секунди ,дотук всичко ток ,смених виското още същия ден обаче се появи едно много гадно клатене на маторя ,стрелката на оборотите не мърда а колата клати осезаемо ,на другия ден след като запалих колата заработи нормално ......докато не достигна работна температура и пак заклати ,сега ми прави впечатление ,че като е много студена има и едно замисляне преди да тръгне прихълца-прихълца па тръгне ,иначе си върви,не харчи повече,не пуши ,абе както си е била винаги само ,че..... клати :roll:
та сблъсквал ли се е някой с тоя проблем :?: :?: :?:

знам сега ще кажете свещи са -е не са нови са ,или потърси в търсачката -търсих и нищо подобно не намерих ,освен това там за картерните газове ,но според мен няма логика :roll:
друг ще каже -бегай на диагностика -е да де хубуу ама почти нямам свободно време от 8 до 20 ч. ,а и да имах нямаше да пиша тук :lol:

ще се радвам на всяко ваше мнение ,предположение и тук таме малко спам :mhihi: :mhihi:
Последна промяна shnitzera на 17 Окт 2008, 21:55, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 14 Окт 2008, 17:35

Имаше подобни теми. И май винаги със "запушен катализатор" приключваха.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 14 Окт 2008, 18:32

AGD написа:Имаше подобни теми. И май винаги със "запушен катализатор" приключваха.


избушен е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 15 Окт 2008, 13:21

Не си прав за клапана на картерните газове. Аз съм на 90% сигурен че в твоя случай е от него. Но може и да са ти запушени дюзите на инжекторите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 15 Окт 2008, 18:34

sajonara написа:Не си прав за клапана на картерните газове. Аз съм на 90% сигурен че в твоя случай е от него. Но може и да са ти запушени дюзите на инжекторите.

за клапана не съм на 100 % сигурен щото не му знам принципа , но за дюзите почти няма как да са запушени -колата никога не е помирисвала газ и се кара само с скъп бензин V-power-и мауъри ,а и колата е на реални 200 и няколко хиляди :roll: ,ма знае ли човек .......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 15 Окт 2008, 23:50

ами те дюзите не е задължително да си с газ че да се запушат, има и други фактори. А за качествения бензин едва ли си готов да се обзаложиш за качеството му и прибавките му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 16 Окт 2008, 4:07

shnitzer, а дали не остава на 5 цилиндъра като тресе? На мен ми се е случвало един два пъти, но на студен двигател (и оборотите не падат, но тресе леко, както знаем когато работят и 6-те братя няма никакви вибрации... поне при моята де). Та, запалих я и около една минута работи на 5, после се оправи (не съм се и замислял от какво е защото се оправи сама, но може да са стари свещи, някоя бобина, дюза)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 17 Окт 2008, 21:54

sajonara написа:Не си прав за клапана на картерните газове. Аз съм на 90% сигурен че в твоя случай е от него. Но може и да са ти запушени дюзите на инжекторите.

оказа се прав колега разцепила се е мембраната /някой може ли да ми обясни принципа ,мога ли да го изолирам ?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TNT

Последни теми
Facebook