Ламбда сонда М50Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Ламбда сонда М50Б20

Мнение от dr-who » 12 Ное 2004, 17:13

някой има ли си на идея колко струва нова сонда и каква марка бихте ми препоръчали.
Имам и един друг въпрос: ако колата е с катализатор
първо катализатора ли да се махне и после да се сложи новата ламбда сонда или първо да се сложи сондата и после да се махне катализатора?
и има ли възмозжност заради запушен катализатор на комп. диагностика да дава грешка в Ламбда сондата и да питам дали от това се получава че обоготената смес е много над нивото което трябва да бъде?
мерси предварително на всички които ще обърнат внимание ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Ламбда сонда М50Б20

Мнение от ludiagsm » 12 Ное 2004, 18:32

dr-who написа:някой има ли си на идея колко струва нова сонда и каква марка бихте ми препоръчали.
Имам и един друг въпрос: ако колата е с катализатор
първо катализатора ли да се махне и после да се сложи новата ламбда сонда или първо да се сложи сондата и после да се махне катализатора?
и има ли възмозжност заради запушен катализатор на комп. диагностика да дава грешка в Ламбда сондата и да питам дали от това се получава че обоготената смес е много над нивото което трябва да бъде?
мерси предварително на всички които ще обърнат внимание ;)



238ЛВ НА БОШ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 12 Ное 2004, 20:00

А имаш ли ламбда сонда :?: Защото ранните модели '91,'92 г.,произвеждани
за Италия нямат такава.Нямат и катализатор :!: И когато включиш уреда
за диагностика,показанията не се променят,а стоят еднакви,все едно ламбдата
е заминала.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 12 Ное 2004, 23:27

238 лв ???? :shock: Защо в Пловдив и в Стара Загора ги продават за 170 лв??Както и да е...ламда ти е преди катализатора така че все тая дали ще я смениш преди да го махнеш и така нататък...при запушен катализатор (поне при мен) правеше следното...Много тромав,смърдеше на развалени яйца и общо взето можеш да го разбереш...обогатената смес идва от развалена ламда сонда която дава грешна информация на ЕЦУ и т.н. Махни го няма файда вече..Те траят 100.000 км и за нищо не стават после

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Ное 2004, 3:11

grnka написа:238 лв ???? :shock: Защо в Пловдив и в Стара Загора ги продават за 170 лв??Както и да е...ламда ти е преди катализатора така че все тая дали ще я смениш преди да го махнеш и така нататък...при запушен катализатор (поне при мен) правеше следното...Много тромав,смърдеше на развалени яйца и общо взето можеш да го разбереш...обогатената смес идва от развалена ламда сонда която дава грешна информация на ЕЦУ и т.н. Махни го няма файда вече..Те траят 100.000 км и за нищо не стават после



много зависи какво ще купиш за 170лв произведено в Турция

, но всеки сам си решава какво ще си слага на колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 13 Ное 2004, 14:14

мерси пичове, grnka аз много добре знам къде се намират и кое след кое е, обаче мисълта ми е кое е по добре да се направи първо.
а тази за 170лв. не бих си я сложил на колата.
Лууддд . дай идея от кво иде тази много обогатена смес? :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 13 Ное 2004, 14:47

Връзка има в М52 моторите между ламбдата и катализатора. В нашия случай няма никакво значение. Едното невлияе на другото. Ламбдата я е използва ЕКУ-то да корегира малко сместа и нали си с катализатор или без няма значение - като изключим горния пример дето са и пред и след катализаторите цели 4 парчета 8) .

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 13 Ное 2004, 15:08

При М52 е същото защото сондата и преди каталитика.Май при М52tu има разлика.Ама той се слага на Е46 май.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 13 Ное 2004, 15:41

Да бе, ама аз говорих по принцип. А иначе ако трябва да сме точни - май само в 2.5 и по-големите мотори са със сонди пред и зад катализатора.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 13 Ное 2004, 20:21

Може и да си прав ама М52 го има само във вариянт 2.0 и 2.8 сигурно при 2.8 е с две сонди :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Ное 2004, 21:01

dr-who написа:мерси пичове, grnka аз много добре знам къде се намират и кое след кое е, обаче мисълта ми е кое е по добре да се направи първо.
а тази за 170лв. не бих си я сложил на колата.
Лууддд . дай идея от кво иде тази много обогатена смес? :roll:



или е ламбдата или е дебитомера , възду6ния филтър на колко хиляди е??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 13 Ное 2004, 21:05

krika написа:Може и да си прав ама М52 го има само във вариянт 2.0 и 2.8 сигурно при 2.8 е с две сонди :roll:

С четири е :D .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 14 Ное 2004, 13:37

луд ми въздушния е на около 2500км, дебитомера го гледаха не е в него проблема, като правихме диагностиката и на компютъра излезоха следните неща:
1.ECU Read error - което ми казаха че го дава заради чип-а и не било проблем
2. O2 Sensor - което си е ламбда сондата
после го гледахме на онова с диаграмата - ламбдата показа че е мъртвец
гледахме и сместа колко е, просто е много голямо нивото и съмнянията бяха дали чип-а не прави това или си е само от ламбдата, луд аз затва исках да махнеме чип-а и да отида пак на диагностика да видя какви ше са резултатите и ако не е от него пак да си го върна и да смена ламбда сондата...
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 14 Ное 2004, 14:07

и мен ме разиграваха така :oops:
Остави чипа на мира, смени ламбда сондата и всичко ще е ОК
минал съм по твоя път вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 14 Ное 2004, 17:56

Абе аз не разбирам, но имам идея - докато я тестваш защо просто не откачиш сондата от куплунга? Ако не бачка не би трябвало да излезе никаква промяна в показанията. Ако си работи би следвало да се променят.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook