Странен проблем с мулти волана!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Странен проблем с мулти волана!

Мнение от BIKA_73 » 11 Окт 2008, 19:53

Клаксона и всички копчета за СД-то и темпомата на волана спряха да работят изведнъж,след един час се качвам пак във автомобила и всичко работи, някой да се е сблъсквал с такова нещо!? Благодаря! :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 11 Окт 2008, 21:30

Най-вероятно - 61326901961, а по-малко вероятно - 32341094261.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 12 Окт 2008, 11:10

bmw_n00b написа:Най-вероятно - 61326901961, а по-малко вероятно - 32341094261.
Колега благодаря все пак,но да ме светнеш за какво става въпрос,че тези числа нищо не ми говорят!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 12 Окт 2008, 11:37

сега като гледам колегата има в предвид следното :

Номенклатурен номер : 61326901961
Описание : КЛЕМОРЕД КОНТАКТЕН КЛЮЧ
Ед.цена (с ДДС) : 81.12 BGL
Има наличност

Номенклатурен номер : 32341094261
Описание : SCHLEIFRING
Ед.цена (с ДДС) : 255.73 BGL
Няма наличност

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 12 Окт 2008, 21:52

Ca_Ma написа:сега като гледам колегата има в предвид следното :

Номенклатурен номер : 61326901961
Описание : КЛЕМОРЕД КОНТАКТЕН КЛЮЧ
Ед.цена (с ДДС) : 81.12 BGL
Има наличност

Номенклатурен номер : 32341094261
Описание : SCHLEIFRING
Ед.цена (с ДДС) : 255.73 BGL
Няма наличност


:yes: точно! Бика, извинявай за постния отговор, ама ме мързеше нещо :mhihi: Значи първото се намира зад контактната ключалка и е това, което определя към кои уреди се пуска захранване, в зависимост от това в какво положение се намира контактния ключ. Като се прецака не подава захранване тук-там. Възможно е да нямаш и клаксон и еърбег по същата причина. Второто е контактния пръстен, който се намира на гърба на волана и има един лентов кабел в него, който при сваляне на волана се поврежда, ако го пипа някой дето не разбира (не трябва да се върти тази пластмаса, защото се къса кабела после; направен е така, че да се завърта определен брой обороти на ляво и дясно). Та, ако е свалян волана някога е вероятно да е и от въпросния контактен пръстен. Ако не е свалян вероятността да се повреди е почти 0.

Дано съм бил по-изчерпателен сега и съм помогнал!

П.П. А занапред ето тук - http://www.realoem.com/bmw/partxref.do - като вкараш номера на определена част и ще разбираш за какво става въпрос. Само трябва да маркираш Euro, а не US.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook