Ламбда сонда М50Б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Ламбда сонда М50Б20
някой има ли си на идея колко струва нова сонда и каква марка бихте ми препоръчали.
Имам и един друг въпрос: ако колата е с катализатор
първо катализатора ли да се махне и после да се сложи новата ламбда сонда или първо да се сложи сондата и после да се махне катализатора?
и има ли възмозжност заради запушен катализатор на комп. диагностика да дава грешка в Ламбда сондата и да питам дали от това се получава че обоготената смес е много над нивото което трябва да бъде?
мерси предварително на всички които ще обърнат внимание
Имам и един друг въпрос: ако колата е с катализатор
първо катализатора ли да се махне и после да се сложи новата ламбда сонда или първо да се сложи сондата и после да се махне катализатора?
и има ли възмозжност заради запушен катализатор на комп. диагностика да дава грешка в Ламбда сондата и да питам дали от това се получава че обоготената смес е много над нивото което трябва да бъде?
мерси предварително на всички които ще обърнат внимание

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Ламбда сонда М50Б20
dr-who написа:някой има ли си на идея колко струва нова сонда и каква марка бихте ми препоръчали.
Имам и един друг въпрос: ако колата е с катализатор
първо катализатора ли да се махне и после да се сложи новата ламбда сонда или първо да се сложи сондата и после да се махне катализатора?
и има ли възмозжност заради запушен катализатор на комп. диагностика да дава грешка в Ламбда сондата и да питам дали от това се получава че обоготената смес е много над нивото което трябва да бъде?
мерси предварително на всички които ще обърнат внимание
238ЛВ НА БОШ
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
А имаш ли ламбда сонда
Защото ранните модели '91,'92 г.,произвеждани
за Италия нямат такава.Нямат и катализатор
И когато включиш уреда
за диагностика,показанията не се променят,а стоят еднакви,все едно ламбдата
е заминала.

за Италия нямат такава.Нямат и катализатор

за диагностика,показанията не се променят,а стоят еднакви,все едно ламбдата
е заминала.
238 лв ????
Защо в Пловдив и в Стара Загора ги продават за 170 лв??Както и да е...ламда ти е преди катализатора така че все тая дали ще я смениш преди да го махнеш и така нататък...при запушен катализатор (поне при мен) правеше следното...Много тромав,смърдеше на развалени яйца и общо взето можеш да го разбереш...обогатената смес идва от развалена ламда сонда която дава грешна информация на ЕЦУ и т.н. Махни го няма файда вече..Те траят 100.000 км и за нищо не стават после

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
grnka написа:238 лв ????Защо в Пловдив и в Стара Загора ги продават за 170 лв??Както и да е...ламда ти е преди катализатора така че все тая дали ще я смениш преди да го махнеш и така нататък...при запушен катализатор (поне при мен) правеше следното...Много тромав,смърдеше на развалени яйца и общо взето можеш да го разбереш...обогатената смес идва от развалена ламда сонда която дава грешна информация на ЕЦУ и т.н. Махни го няма файда вече..Те траят 100.000 км и за нищо не стават после
много зависи какво ще купиш за 170лв произведено в Турция
, но всеки сам си решава какво ще си слага на колата
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
мерси пичове, grnka аз много добре знам къде се намират и кое след кое е, обаче мисълта ми е кое е по добре да се направи първо.
а тази за 170лв. не бих си я сложил на колата.
Лууддд . дай идея от кво иде тази много обогатена смес?
а тази за 170лв. не бих си я сложил на колата.
Лууддд . дай идея от кво иде тази много обогатена смес?

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Връзка има в М52 моторите между ламбдата и катализатора. В нашия случай няма никакво значение. Едното невлияе на другото. Ламбдата я е използва ЕКУ-то да корегира малко сместа и нали си с катализатор или без няма значение - като изключим горния пример дето са и пред и след катализаторите цели 4 парчета
.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
При М52 е същото защото сондата и преди каталитика.Май при М52tu има разлика.Ама той се слага на Е46 май.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Да бе, ама аз говорих по принцип. А иначе ако трябва да сме точни - май само в 2.5 и по-големите мотори са със сонди пред и зад катализатора.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Може и да си прав ама М52 го има само във вариянт 2.0 и 2.8 сигурно при 2.8 е с две сонди 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
dr-who написа:мерси пичове, grnka аз много добре знам къде се намират и кое след кое е, обаче мисълта ми е кое е по добре да се направи първо.
а тази за 170лв. не бих си я сложил на колата.
Лууддд . дай идея от кво иде тази много обогатена смес?
или е ламбдата или е дебитомера , възду6ния филтър на колко хиляди е??
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
krika написа:Може и да си прав ама М52 го има само във вариянт 2.0 и 2.8 сигурно при 2.8 е с две сонди
С четири е

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
луд ми въздушния е на около 2500км, дебитомера го гледаха не е в него проблема, като правихме диагностиката и на компютъра излезоха следните неща:
1.ECU Read error - което ми казаха че го дава заради чип-а и не било проблем
2. O2 Sensor - което си е ламбда сондата
после го гледахме на онова с диаграмата - ламбдата показа че е мъртвец
гледахме и сместа колко е, просто е много голямо нивото и съмнянията бяха дали чип-а не прави това или си е само от ламбдата, луд аз затва исках да махнеме чип-а и да отида пак на диагностика да видя какви ше са резултатите и ако не е от него пак да си го върна и да смена ламбда сондата...
1.ECU Read error - което ми казаха че го дава заради чип-а и не било проблем
2. O2 Sensor - което си е ламбда сондата
после го гледахме на онова с диаграмата - ламбдата показа че е мъртвец
гледахме и сместа колко е, просто е много голямо нивото и съмнянията бяха дали чип-а не прави това или си е само от ламбдата, луд аз затва исках да махнеме чип-а и да отида пак на диагностика да видя какви ше са резултатите и ако не е от него пак да си го върна и да смена ламбда сондата...
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Абе аз не разбирам, но имам идея - докато я тестваш защо просто не откачиш сондата от куплунга? Ако не бачка не би трябвало да излезе никаква промяна в показанията. Ако си работи би следвало да се променят.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани