ОЩЕ ЕДИН Е30 ФЕН-и аз съм в клуба!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
ОЩЕ ЕДИН Е30 ФЕН-и аз съм в клуба!
Най-накрая, след дълго търсене на запазен екземпляр Е30 с достатъчно мощен мотор се сдобих с ето това бижу.
Е30, 325 24v
За колата знам почти всичко, защото беше на мой приятел още когато я купи преди 4 години като 316 Купе с М40Б16 с цвят сив металик(оригинален с лека градушка), без нито една екстра освен люк. За сметка на това обаче беше адски запазена и в напълно оригинален вид.
Още първата зима момчето си я разглоби изцяло и няколко месеца я подготвя за цялостно пребоядисване със смяна на основен цвят. През април колата беше при бояджия(един от най добрите във ВТ), и някъде в началото на лятото се появи по търновските улици, във вид все едно е излязла от завода. В комбинация със 15"те АТС и спортните пружини определено колата хващаше окото. Забравих да спомена, че момчето на което беше колата работи в сервиза, където по принцип си поддържам БМВ-тата и му имам пълно доверие за всякакви манипулации по колите ми.
На следващата година отегчен от пенсионерския М40Б16 той реши, че е време да накара това купе да върви с вратите напред и за целта са започна усилено търсене на подходящо ново сърце за тази красавица.
Проекта беше ясен М50Б25!
Момчето си слага мотора в неговия сервиз в продължение на около месец-два, нощем след работа.
Определено вкара доста усилия е желание, имайки в предвид ограничения си бюджет, колата се получи доста добре.
Остана с късата кутия и диференцял от М40-то
- картинг, до трета не иска да влезе в пътя.
После дойде и разочарованието, доста голям скок е да започнеш да зареждаш бензин на 2.5 след като си карал 1.6 на газ.
Постепенно се убеди, че не може да кара автомобила като ежедневна кола и в безисходицата, колкото и да не искаше го пусна за продажба.
По това време (2007г.) едно приятелче от Варна си търсеше подобна дрифтачка, за забавления и аз го насочих към тази Е30-ка.
Купи я за цена, над тази на нормално Е36 купе, но това не го притесняваше, беше си намислил проект за спортно окачване, спортни седалки и още куп подобрения гарантиращи дълги и приятни дрифтове през почивните дни.
За съжаление и той не можа да довърши проекта на тази Е30-ка, човека просто дръпна доста напред във финансово отношение и отиде и си купи Е92 335 от Варна карс - жесток автомобил!
През лятото му бях на гости във Варна и му викам на майтап Метаче, дай да ти купя Е30-та, така и така стой и не я караш, а той каза ОК, твоя е, за пари не сме говорили, беше ми неудобно да го питам, а и нямах готовност все още с каквито и да било пари, все още си ближех раните от покупката на Хамелеона.
Преди месец обаче взех да се замислям сериозно, че искам да я имам тая Е30-ка и реших да се мятам, Митака ми направи невероятна цена, на която не можах да устоя (Благодаря ти Мите) и така преди 1 седмица станах горд собственник на уникална за мен Е30-ка и от както я имам не съм слизал от нея, даже не съм изкарвал другите 2 красавици, просто няма такъв кеф и такова усещане при карането, като това от Е30-та, особенно с такъв мотор.
Ето я и нея:
http://store.picbg.net/pubpic/20/04/df3 ... f02004.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/9B/E7/774 ... 7f9be7.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/5B/87/285 ... f75b87.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/84/94/605 ... a08494.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/C8/DA/837 ... 7fc8da.JPG
Е30, 325 24v

За колата знам почти всичко, защото беше на мой приятел още когато я купи преди 4 години като 316 Купе с М40Б16 с цвят сив металик(оригинален с лека градушка), без нито една екстра освен люк. За сметка на това обаче беше адски запазена и в напълно оригинален вид.
Още първата зима момчето си я разглоби изцяло и няколко месеца я подготвя за цялостно пребоядисване със смяна на основен цвят. През април колата беше при бояджия(един от най добрите във ВТ), и някъде в началото на лятото се появи по търновските улици, във вид все едно е излязла от завода. В комбинация със 15"те АТС и спортните пружини определено колата хващаше окото. Забравих да спомена, че момчето на което беше колата работи в сервиза, където по принцип си поддържам БМВ-тата и му имам пълно доверие за всякакви манипулации по колите ми.
На следващата година отегчен от пенсионерския М40Б16 той реши, че е време да накара това купе да върви с вратите напред и за целта са започна усилено търсене на подходящо ново сърце за тази красавица.
Проекта беше ясен М50Б25!
Момчето си слага мотора в неговия сервиз в продължение на около месец-два, нощем след работа.
Определено вкара доста усилия е желание, имайки в предвид ограничения си бюджет, колата се получи доста добре.
Остана с късата кутия и диференцял от М40-то

После дойде и разочарованието, доста голям скок е да започнеш да зареждаш бензин на 2.5 след като си карал 1.6 на газ.
Постепенно се убеди, че не може да кара автомобила като ежедневна кола и в безисходицата, колкото и да не искаше го пусна за продажба.
По това време (2007г.) едно приятелче от Варна си търсеше подобна дрифтачка, за забавления и аз го насочих към тази Е30-ка.
Купи я за цена, над тази на нормално Е36 купе, но това не го притесняваше, беше си намислил проект за спортно окачване, спортни седалки и още куп подобрения гарантиращи дълги и приятни дрифтове през почивните дни.
За съжаление и той не можа да довърши проекта на тази Е30-ка, човека просто дръпна доста напред във финансово отношение и отиде и си купи Е92 335 от Варна карс - жесток автомобил!
През лятото му бях на гости във Варна и му викам на майтап Метаче, дай да ти купя Е30-та, така и така стой и не я караш, а той каза ОК, твоя е, за пари не сме говорили, беше ми неудобно да го питам, а и нямах готовност все още с каквито и да било пари, все още си ближех раните от покупката на Хамелеона.
Преди месец обаче взех да се замислям сериозно, че искам да я имам тая Е30-ка и реших да се мятам, Митака ми направи невероятна цена, на която не можах да устоя (Благодаря ти Мите) и така преди 1 седмица станах горд собственник на уникална за мен Е30-ка и от както я имам не съм слизал от нея, даже не съм изкарвал другите 2 красавици, просто няма такъв кеф и такова усещане при карането, като това от Е30-та, особенно с такъв мотор.
Ето я и нея:
http://store.picbg.net/pubpic/20/04/df3 ... f02004.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/9B/E7/774 ... 7f9be7.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/5B/87/285 ... f75b87.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/84/94/605 ... a08494.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/C8/DA/837 ... 7fc8da.JPG
Последна промяна YOKOHAMA на 11 Окт 2008, 12:05, променена общо 2 пъти
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Честита, много приятно изглежда! Вие полудяхте с тия Е30-ки, колкото повече години минават, търсенето нараства 

BMW only!
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
кой сега е номер едно а
Е30 разбира се в комбинация с М50 ultimate drift car ,само приятни моменти с това бижу и само гуми да му сменяш и хубаво масълце че тва сърце си иска неговото 


BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
!
M-TEAM написа:кой сега е номер едно аЕ30 разбира се в комбинация с М50 ultimate drift car ,само приятни моменти с това бижу и само гуми да му сменяш и хубаво масълце че тва сърце си иска неговото
Castrol 10/60 за зимата, а на лято Лю Ман
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Да ти е честита и Добре дошъл в клуба - М50 в Е30!Само гуми и бензин,и много безавариини километри с нея!....п.п.Надявам се да я видиме в Плевен на дрифталянското




- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
Re: .
Mecho Puh написа:Да ти е честита и Добре дошъл в клуба - М50 в Е30!Само гуми и бензин,и много безавариини километри с нея!....п.п.Надявам се да я видиме в Плевен на дрифталянското![]()
![]()
Ще я видите, само дето сигурно ще окося ливадите, щот няма окачване, или поне не е това което искам аз..
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: .
... всичко постепенно ще си доиде на мястото,и аз на тея снимки горе съм без окачване,ама пък кефа е невероятен...YOKOHAMA написа:Mecho Puh написа:Да ти е честита и Добре дошъл в клуба - М50 в Е30!Само гуми и бензин,и много безавариини километри с нея!....п.п.Надявам се да я видиме в Плевен на дрифталянското![]()
![]()
Ще я видите, само дето сигурно ще окося ливадите, щот няма окачване, или поне не е това което искам аз..



- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани