За тампона на предния носач ...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

За тампона на предния носач ...

Мнение от stenly » 11 Окт 2008, 11:08

Става въпрос за добре известния номер 8 от схемата по-долу:
Изображение

ЕТК-то ги дава различни за коли със и без климатик :!: :?:

Питам аз: поради що?
Демек: каква е разликата?

Сигурен съм че някой от клуба на знаещите ще даде верния отговор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 11 Окт 2008, 11:32

Поправка - тва е само при 4-цилиндровите;
6 цилиндровите пък са с 3 вид (различен от двата).
Значи сигурно правилото е - колкото по-тежко джелезо в предния кош, толко по-твърд тампон.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 11 Окт 2008, 12:30

намери си плътни ,което е много трудно де но ако намериш забравяш за тоз тампон по скъпи с двойно почти ама и колата става съвсем друга
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 11 Окт 2008, 12:59

M-TEAM написа:намери си плътни ,което е много трудно де но ако намериш забравяш за тоз тампон по скъпи с двойно почти ама и колата става съвсем друга


Аз вече съм си намирал плътни веднъж, хич не беше трудно но за сметка на това съвсем не забравих за тях - минаването през всяка дупка ми ги припомняше :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 11 Окт 2008, 16:16

Еми така е то неможе х... до края и душата в рая :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Окт 2008, 19:13

супер е ... от 1 час съм с плътните :mhihi:
ма те и старите бяха.... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 11 Окт 2008, 22:03

Владо написа:супер е ... от 1 час съм с плътните :mhihi:
ма те и старите бяха.... :mhihi:


Хм, ти ме разби; Аз плътните ги броях за вечни или айде не чак вечни, но такива, че да ти надживеят всичко останало от окачването.

А тука като говорите за плътни какво се има предвид - нормалните плътни с душка в центъра или Е30 М3 плътните с дупка на ексцентрик?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 11 Окт 2008, 22:10


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 11 Окт 2008, 22:38

не, не... старите бяха обикновени, и толко зле, че не ми се говори :mhihi:
промяната е осезателна... това ми е трета или четвърта смяна на тез тампони, не се сещам... за пръв път са такива, колата спи...
цената е горната, но със смяната... дали им е местил центъра, сменявача да каже :mhihi: ...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook