e 30 323 i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
drft написа:Нямам идеи все още приятелюПримерно ме интересуваше кой от двата двигателя е по късоходов /примерно/. 100 % от тези 1728 човека прегледали темата ми поне 28 от тях могат да напишат отговор с три думи на това, което съм питал обачеее......не
Между временно аз съм нов в този форум и ми прави впечатление, че е мноо особен стила тука![]()
Пише се все с едни недомлъвки, все с една ирония, а бе филм![]()
Преди бях пускал една тема за "Е 30 325 Е" и в темата имаше даже писания от сорта как на готово не ставало трябвало да съм ровел, да съм прочетял.......
База за сравнение м-у форумите имам. Във фиат форума съм регистриран и в "Тунинг" раздела на тоа форум има моя тема , която е във "важни" и в която през разказ в картинки съм споделил с останалите съфорумци как 2000 20в атмосверната ми Мареа стана 2000 20 в турбо. По тази конверсия имах също маса въпроси, които съм задал на колегите и вътре в темата и на " лични", но там отношенията са други. Не, че сега съм се обидил, като млада булка на свекърва си, ама в най-скоро време ще се запозная с тези ДВГ и автомобили детайлно и трябвали и аз тогава, като останалите тук на въпроса на някой колега от форума, за който имам готов отговор да поствам,
,
,
,успех, шанс ...........
Къде е взаимопомощтта
Има нещо вярно в приказките ти .....



Иначе успех с проекта

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
напълно си прав,тоя форум е леко извратен,ама кво да праиш ,такива са хоратаdrft написа:Нямам идеи все още приятелюПримерно ме интересуваше кой от двата двигателя е по късоходов /примерно/. 100 % от тези 1728 човека прегледали темата ми поне 28 от тях могат да напишат отговор с три думи на това, което съм питал обачеее......не
Между временно аз съм нов в този форум и ми прави впечатление, че е мноо особен стила тука![]()
Пише се все с едни недомлъвки, все с една ирония, а бе филм![]()
Преди бях пускал една тема за "Е 30 325 Е" и в темата имаше даже писания от сорта как на готово не ставало трябвало да съм ровел, да съм прочетял.......
База за сравнение м-у форумите имам. Във фиат форума съм регистриран и в "Тунинг" раздела на тоа форум има моя тема , която е във "важни" и в която през разказ в картинки съм споделил с останалите съфорумци как 2000 20в атмосверната ми Мареа стана 2000 20 в турбо. По тази конверсия имах също маса въпроси, които съм задал на колегите и вътре в темата и на " лични", но там отношенията са други. Не, че сега съм се обидил, като млада булка на свекърва си, ама в най-скоро време ще се запозная с тези ДВГ и автомобили детайлно и трябвали и аз тогава, като останалите тук на въпроса на някой колега от форума, за който имам готов отговор да поствам,
,
,
,успех, шанс ...........
Къде е взаимопомощтта

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
drft написа:А между другото 200-та куб.см. на 325 /12 клапанния мотор/ от ход ли са или от диаметър![]()
Аз като гледам разликата е от диаметър, но може и да има разлика и в хода но в реалоем не пише дължината на биелите, затова не мога да кажа 100%, но със сигурност на 25-цата буталата са по-големи

325 бутала
323 бутала
сайт който мисля че ще ти е много полезен е http://www.realoem.com


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
320и е с ход 66 мм и диаметър на буталото 80 мм, тук мотовилката е 130 мм, мотор М20Б20
323и е с ход 76,8 мм и диаметър на буталото 80 мм, тук мотовилката е 130 мм, мотор М20Б23
325и е с ход 75 мм и диаметър на буталото 84 мм, тук мотовилката е 135 мм, мотор М20Б25
325е е с ход 81 мм и диаметър на буталото 84 мм, тук мотовилката е 130 мм, мотор М20Б27
разликата между 320 и 323 е в хода на буталото, като промянта в хора съответно със по 5,4 мм нагоре и надолу се компенсира с по-малкото разстояние от центъра на буталния болт до челото на буталото (както по-горе беше писал teao). Такъв тип бутала са добри за високи обороти но трябва да са по-лекички
Разликата между М20Б20, М20Б23 и М20Б25, М20Б27 е в това че диаметъра на буталата на вторите два по по-голям с 4 мм и при еднакво разстояние между центровете на цилиндрите (91 мм) това прави с 4 мм по-тънка стена между съседни два цилиндъра (при Б20 и Б23 е 11 мм докато при Б25 и Б27 е 7 мм). на блока на Б25 и Б27 най-вероятно са от друг материал цилиндрите и между тях минават маслени магистрали. Много хора са питали и малко са опитвали да докарат блок за 80 мм бутало до 84 мм и всичките са срещнали един и същ проблем - след не много километри цилиндъра става на бъчва като губи компресия и се получава ефекта ала Леноар почти си имате двутактов мотор на който горивната смес изпълва както над така и под буталното пространство
По въпроса за М мотора в Е30 - той е далеч над кокала М20
нарича се S14 и е четирицилиндров
Има S14B20 (320is), S14B23 (М3 - няколко модела от 195 коня през 200,215 та до 220) и S14B25 (238 кондета)
Те са с различни конфигураций на ход и диаметър на буталата.
Но общо взето са късоходови, с големи тенджури (93,4 мм и 95 мм), подготвени за високи обороти.
Буталца и вал:
С хубави глави:
С верижка:
Със подходяща кутия:
Генерацийка:
Та да се стигне до това:
Което да има максимална мощност при 7000 оборота!
А вие ми говорите за ефективни 10000 оборота!
Бъдете реалисти!
За да се изкара от един мотор ефективни високи обороти не е много лесна работа и без парички
Всичко е свързано с едни много прости неща наречени - физични закони - триене, инерционни моменти, и свойства на химичните елементи и техните производни
И тези ужасно прости неща като започнат да се прилагат на практика започват да водят една върволица от съпътстващи ги неща и всяко едно от тези неща водят до нуждата от още по няколко неща и се получава ефекта на мамата си джейс.... за това хората правят тюнинг с принудително пълнене - щото е по-лесно, по-евтино, вдига се доста повече КПД-то на моторетката
Ако решиш да въртиш яко мотор ти трябват леки чаркалаци, да ама ти трябва и разпределителен вал, след него ти трябват и хубави пружини, да ама тея пружини правят такива натоварвания в клапаните и кобилиците (ако има такива) че трябва да се предвидят по-специални, идва се до момента с пълненето на мотора и дали е необходим само вал, минава се през смесообразуването (дали е подходяща главата за такива обороти) и запалването (как се изпълнява запалителна система която да работи ефективно и при 1000 и при 10000 оборота) и още куп неща.
И сега е момента да изберете цвета на хапчето - дали син или червен
Мечтаенето е безплатно - хубаво е човек да си мечтае за 12000 оборота М20, но като си мечтаете недейте да пълните хубавите теми в Е30 раздела с оттопик и спам щото ще ви обадя на главните надзиратели на форума
323и е с ход 76,8 мм и диаметър на буталото 80 мм, тук мотовилката е 130 мм, мотор М20Б23
325и е с ход 75 мм и диаметър на буталото 84 мм, тук мотовилката е 135 мм, мотор М20Б25
325е е с ход 81 мм и диаметър на буталото 84 мм, тук мотовилката е 130 мм, мотор М20Б27
разликата между 320 и 323 е в хода на буталото, като промянта в хора съответно със по 5,4 мм нагоре и надолу се компенсира с по-малкото разстояние от центъра на буталния болт до челото на буталото (както по-горе беше писал teao). Такъв тип бутала са добри за високи обороти но трябва да са по-лекички

Разликата между М20Б20, М20Б23 и М20Б25, М20Б27 е в това че диаметъра на буталата на вторите два по по-голям с 4 мм и при еднакво разстояние между центровете на цилиндрите (91 мм) това прави с 4 мм по-тънка стена между съседни два цилиндъра (при Б20 и Б23 е 11 мм докато при Б25 и Б27 е 7 мм). на блока на Б25 и Б27 най-вероятно са от друг материал цилиндрите и между тях минават маслени магистрали. Много хора са питали и малко са опитвали да докарат блок за 80 мм бутало до 84 мм и всичките са срещнали един и същ проблем - след не много километри цилиндъра става на бъчва като губи компресия и се получава ефекта ала Леноар почти си имате двутактов мотор на който горивната смес изпълва както над така и под буталното пространство

По въпроса за М мотора в Е30 - той е далеч над кокала М20


Има S14B20 (320is), S14B23 (М3 - няколко модела от 195 коня през 200,215 та до 220) и S14B25 (238 кондета)
Те са с различни конфигураций на ход и диаметър на буталата.
Но общо взето са късоходови, с големи тенджури (93,4 мм и 95 мм), подготвени за високи обороти.
Буталца и вал:

С хубави глави:

С верижка:

Със подходяща кутия:

Генерацийка:

Та да се стигне до това:

Което да има максимална мощност при 7000 оборота!
А вие ми говорите за ефективни 10000 оборота!
Бъдете реалисти!
За да се изкара от един мотор ефективни високи обороти не е много лесна работа и без парички



Ако решиш да въртиш яко мотор ти трябват леки чаркалаци, да ама ти трябва и разпределителен вал, след него ти трябват и хубави пружини, да ама тея пружини правят такива натоварвания в клапаните и кобилиците (ако има такива) че трябва да се предвидят по-специални, идва се до момента с пълненето на мотора и дали е необходим само вал, минава се през смесообразуването (дали е подходяща главата за такива обороти) и запалването (как се изпълнява запалителна система която да работи ефективно и при 1000 и при 10000 оборота) и още куп неща.
И сега е момента да изберете цвета на хапчето - дали син или червен

Мечтаенето е безплатно - хубаво е човек да си мечтае за 12000 оборота М20, но като си мечтаете недейте да пълните хубавите теми в Е30 раздела с оттопик и спам щото ще ви обадя на главните надзиратели на форума


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Кажи им, кажи им, аз никъде не съм споменал 12000 оборота, щото имам ГСХР 1100 W и имам представа какво е усещането и звученето от 12 000 оборота, за това бях написал, че не съм Али-то. Е да ама то от някои колеги да мине ми намалиха пък на 10 000 и те така. Пък аз искам да си попипкам двигателя - порт, шлайф на главата, всмукателен изпускателен колектор - моднати, нямам още ясна представа да го сгъстя ли маненкичко мотора или да го оставя така по разреден, че да му пробвам една райска газчица и в смелите си мечти се каня да ми попадне един по агресиван вал малко, ако ми харесат резултатите моа да разваля 6 моторджийски карбуратора
и да си каркам БМВ - то е така за фън. Никакви разни хипер проекти не съм си и помислял с мноо пари и страшни резултати и все още само се каня ама му идва времето , чини ми се
Между временно благодарско за отговорите колеги


Между временно благодарско за отговорите колеги

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
А стига бе
, къде ми е поста бе баси 20 мин. го писах 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Колеги доста време се чудих дали да си не купя мотор м20б25 или да си пипна моя и накрая надделя да пробвам с 323-ката, щото от горните няколко поста и от четенето на статии и форуми в нета стигнах до извода, че б 23-ката е с някои доста обнадеждаващи показатели и железа за атмосверен тунинг. Даже някои от чисто физичните закономерности в тази насока /както колегата Пенчев каза/ са в полза на 323 - ката, ако правим сравнение с 325
Така например 2,3 мотора е с конфигурация 76,8мм. ход х 80 мм. диаметър със 130 мм биели.
2,5 мотора е с 75 мм. ход х 84 мм. диаметър и със 135 мм биели. Първото, което ми харесва при тази конфигурация е че 323-ката е по-квадратна - размерите на диаметъра и хода са по-близки един до друг и не им стигат само 3,2 мм, за да са в съотношение помеждуси "каре", което се е наложило като най-оптималния вариант за съотношение между диаметъра на цилиндъра и хода на вала. Например 328 при е 36 е каре - 84х84.
325-цата е по-късоходов /видно от горното/ от 323-ката ОБАЧЕ
Биелите на 2,5-цата са с по 5 мм. по-дълги - респективно и с около 30-40 грама по-тежки от, където 6 биели по 30-40 грама са 200-300 грама повече от масата на биелите на 323-ката. При буталата нещата са в се същия ред на мисли. Буталото на 323 е 80 мм. , а на 325 е 84 мм. т.е. с 4мм. буталото на 2,5-цата са по-големи в диаметър. В маси сигурно са пак около 50 грама по-тежки и пак важи същата математика - 6 х 50 = 300 грама горница при 325. Е, 300 грама от биелите, 300 гр. от буталата станаха половин кило повече при бутало-биелната група на 2,5-цата. Та да се завърти половин кг. горница примерно от 2000 до 6000 оборота в мин. си е бая усилие = на механични загуби за 2,5 цата
Сега квото и да си говорим .... за фактите и боговете всеки знае. Ясно е, че 325 е по-коравия мотор - ясно ама все пак.......
Значи 325 мотора е с момент 224 НМ при 4000 об.и с мощност 170 к.с. при 5800 об срещу 205 НМ при 4000 отново оборота и 150 к.с. ама вече при 6000 оборота за 323
И кво сега
325 мотора е с 19 НМ и 20 к.с. горница от 323, обаче 323 е с 200 оборота по-дълга крива на мощността - вади си момента с 200 оборота по - дълго
А крайния резултат пък в ускорението от 0-100 км. примерно е 0,7 сек.
в полза на 325 тицата, което ще го преживеем някак си. Е те такива и други още подобни си ги мислих, мислих и реших да пипкам 323 моторетката, която я имам /спирам с дебелите разходи за цели възли и детайли/
Т-ъ-ъ-ъ-й-й-й, снощи пък за първи път след почти края на първата част от тунинг проекта ми покарах колата с вратата напред /Бимата е купе и е с по 1 врата от всяка страна/
Врътка си се на 2-ра с огромна лекота и мнооо кеф честно
Пък какъв ми е тунинга ли?
Освен марковото окачване - амортисиори и пружини /червенички
/ Почти приключих и първия етап от проекта, който се изпълнява с комплект отверки, звездогаечни ключове и гидорийки
Работих с този инструмент по колата в участъка и между предните облегалки и стоповете
От където имам вече сигурно над 150 кг. "тунинг резултат" в седалки, облегалки, кори........И най- ме потресоха едни гуми/вероятно шумоизолационни стелки/ положени под задната седалка на пода в багажника и под резервната гума. Гумите/стелките/ са с дебелина от порядъка на 0,8-1 мм. дебелина и общо тежат сигурно над 50 кг. какво е това безобразие н.зн.
Ще има малко и флекс-тунинг
Легена за резервната гума сигурно и той е 15-тина кг. и ще бъде удостоен с високата чест да е единствения тунингован с флекса детайл от проекта
. Резервоара пък ква грубиянщина е
60 л. събирал пък на мен ми трябват 15-20 л.на раз.И-и-и сигурно и той ще отпадне за сметка на алуминиев на мястото на задната седалка. Остъклението от зад също ще се модне със затъмнено оперцегласение пък затъмнено ще е, за да не се вижда лесно вътре спартанския интериор.
И ще приключа поста си с това, че целия този първи етап от тунинга е направен с мноо внимание и всичко "ДЕМОНТИРАНО" , а не изскубано от колата може във всеки момент да се монтира обратно, ако реша някога да се превърна в колекционер
Тук тез дни ще поснимам малко и ще ви покажа, не че има кво да се види ама все пак сложихме началото 

Така например 2,3 мотора е с конфигурация 76,8мм. ход х 80 мм. диаметър със 130 мм биели.
2,5 мотора е с 75 мм. ход х 84 мм. диаметър и със 135 мм биели. Първото, което ми харесва при тази конфигурация е че 323-ката е по-квадратна - размерите на диаметъра и хода са по-близки един до друг и не им стигат само 3,2 мм, за да са в съотношение помеждуси "каре", което се е наложило като най-оптималния вариант за съотношение между диаметъра на цилиндъра и хода на вала. Например 328 при е 36 е каре - 84х84.
325-цата е по-късоходов /видно от горното/ от 323-ката ОБАЧЕ

Биелите на 2,5-цата са с по 5 мм. по-дълги - респективно и с около 30-40 грама по-тежки от, където 6 биели по 30-40 грама са 200-300 грама повече от масата на биелите на 323-ката. При буталата нещата са в се същия ред на мисли. Буталото на 323 е 80 мм. , а на 325 е 84 мм. т.е. с 4мм. буталото на 2,5-цата са по-големи в диаметър. В маси сигурно са пак около 50 грама по-тежки и пак важи същата математика - 6 х 50 = 300 грама горница при 325. Е, 300 грама от биелите, 300 гр. от буталата станаха половин кило повече при бутало-биелната група на 2,5-цата. Та да се завърти половин кг. горница примерно от 2000 до 6000 оборота в мин. си е бая усилие = на механични загуби за 2,5 цата

Сега квото и да си говорим .... за фактите и боговете всеки знае. Ясно е, че 325 е по-коравия мотор - ясно ама все пак.......
Значи 325 мотора е с момент 224 НМ при 4000 об.и с мощност 170 к.с. при 5800 об срещу 205 НМ при 4000 отново оборота и 150 к.с. ама вече при 6000 оборота за 323

И кво сега




Т-ъ-ъ-ъ-й-й-й, снощи пък за първи път след почти края на първата част от тунинг проекта ми покарах колата с вратата напред /Бимата е купе и е с по 1 врата от всяка страна/



Врътка си се на 2-ра с огромна лекота и мнооо кеф честно

Пък какъв ми е тунинга ли?
Освен марковото окачване - амортисиори и пружини /червенички





От където имам вече сигурно над 150 кг. "тунинг резултат" в седалки, облегалки, кори........И най- ме потресоха едни гуми/вероятно шумоизолационни стелки/ положени под задната седалка на пода в багажника и под резервната гума. Гумите/стелките/ са с дебелина от порядъка на 0,8-1 мм. дебелина и общо тежат сигурно над 50 кг. какво е това безобразие н.зн.

Ще има малко и флекс-тунинг



И ще приключа поста си с това, че целия този първи етап от тунинга е направен с мноо внимание и всичко "ДЕМОНТИРАНО" , а не изскубано от колата може във всеки момент да се монтира обратно, ако реша някога да се превърна в колекционер




Последна промяна drft на 10 Окт 2008, 17:26, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
17 литра бензин и 2 чивта задни гуми е равносметката за сега
ООБАЧЕ, изминатите километри са 76 и разхода е 22,3 на сто
, което е малко множко май или......



ООБАЧЕ, изминатите километри са 76 и разхода е 22,3 на сто

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Как ще е много бе, хулиган
Ти я натискаш да и изкараш биелите през ауспуха, пък разхода бил 22 - според мен си е екстра
Много от колегите с нормално каране пак са на този разход
Надявам се имаш и друга кола ако закъсаш за гориво да я ползваш за всеки ден, пък на Е30-ката се кефи, аз също бях чул, че тия 23-ки вървят много
Пък и наистина 323-ката на Вичо се въртеше страхотно едно време...




BMW only!
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
нормално брат зависи колко ти подскача стрелката
на мен 25-цата там някъде ми гори не пада градско под 16 ама повече от 25 не е отивала



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
мноо икономични тия ми ти 25и...
7кила за 30мин градско
7кила за 30мин градско
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Напротив, кефа има цена и тя е висока обикновено
Изразява се в багажник части или нова кола
edit: да, 23-ката си върви страшно добре, аз имах наблюдения върху една черна Е21-ца със заварен диференциал как пързаляше


edit: да, 23-ката си върви страшно добре, аз имах наблюдения върху една черна Е21-ца със заварен диференциал как пързаляше

Последна промяна amd на 28 Окт 2008, 11:12, променена общо 1 път
BMW only!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Да не го мисля значи, орайт е разхода
Пък междувременно чак до изкарване на биелите.... не се мъчи чак толкова. Мисълта ми е, че с доста голяма лекота се "връти" хем сега втория чифт гуми са доста добър Барум 205/50/15 - верно е че асвалта е едрозърнест и позапрашен, верно че от облегалките на предните седалки и назад имам сигурно 200 кг тунинг, ма си мислех, че тоз едновремешния мотор трудно ще постига този ефект. Е 30-ките, които преди съм гледал си мислех, че са пипкани, чипове, валове....., за да се представят така, ама явно и сток мотора 2,3 важи за този род изстъпления. Като се има предвид, че моя е за ремонт-погорва си масълце пропушва и т.н. Всяка седмица си викам че през уикенда го почвам, ама мноо дълго това циганско лято ве, как навън да е 22 градуса и аз вместо да трия гуми да правя ремонти
Пък имам някой пъклени планове за мотора и се надявам напролет, ако е живот и здраве още по-леко да си врътка дупето БИМАТА

Пък междувременно чак до изкарване на биелите.... не се мъчи чак толкова. Мисълта ми е, че с доста голяма лекота се "връти" хем сега втория чифт гуми са доста добър Барум 205/50/15 - верно е че асвалта е едрозърнест и позапрашен, верно че от облегалките на предните седалки и назад имам сигурно 200 кг тунинг, ма си мислех, че тоз едновремешния мотор трудно ще постига този ефект. Е 30-ките, които преди съм гледал си мислех, че са пипкани, чипове, валове....., за да се представят така, ама явно и сток мотора 2,3 важи за този род изстъпления. Като се има предвид, че моя е за ремонт-погорва си масълце пропушва и т.н. Всяка седмица си викам че през уикенда го почвам, ама мноо дълго това циганско лято ве, как навън да е 22 градуса и аз вместо да трия гуми да правя ремонти

Пък имам някой пъклени планове за мотора и се надявам напролет, ако е живот и здраве още по-леко да си врътка дупето БИМАТА

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани