волана стърже
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
волана стърже
сутрин като я запаля волана е ок на място като го въртя или карам бавно няма проблем докото не взема да завия малко по рязко започва едно стъргане не е истина и това продължава докато не загрее и после се оправя. и другото което е -изпарителя ми загрява до такава степен че не може се пипне,нека някой колега на газ да сподели дали е нормално;)
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
За волана вариантите са няколко:
-най безобидния е да ти се допират пластмасите под и около волана
-вторият е да се е заплел лентовият кабел,който трябва да се развие и навие наново,има и тема по въпроса.
-третият е шлайф ринга на волана да се смаже или да се смени
-и последният е да се смени някаква макара вътре в волана дето ми смениха на мене преди около 1 месец и струваше 340 свежи лева
Не съм сигурен само дали тоя шлайф ринг и тая макара не са едно и също нещо,ама всичките варианти съм ги минал
-най безобидния е да ти се допират пластмасите под и около волана
-вторият е да се е заплел лентовият кабел,който трябва да се развие и навие наново,има и тема по въпроса.
-третият е шлайф ринга на волана да се смаже или да се смени
-и последният е да се смени някаква макара вътре в волана дето ми смениха на мене преди около 1 месец и струваше 340 свежи лева
Не съм сигурен само дали тоя шлайф ринг и тая макара не са едно и също нещо,ама всичките варианти съм ги минал

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
sambeto написа:За волана вариантите са няколко:
-най безобидния е да ти се допират пластмасите под и около волана
-вторият е да се е заплел лентовият кабел,който трябва да се развие и навие наново,има и тема по въпроса.
-третият е шлайф ринга на волана да се смаже или да се смени
-и последният е да се смени някаква макара вътре в волана дето ми смениха на мене преди около 1 месец и струваше 340 свежи лева
Не съм сигурен само дали тоя шлайф ринг и тая макара не са едно и също нещо,ама всичките варианти съм ги минал
Вторият, третият и последният варианти са едно и също нещо, само дето лентовият кабел се намира в шлайфринг-а.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Re: волана стърже
penevi1979 написа: -изпарителя ми загрява до такава степен че не може се пипне,нека някой колега на газ да сподели дали е нормално;)
Загрява на същата температура на която ти охладителната течност, на около 94 градуса.,защото тя минава през изпарителя за да загрява газта.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани