Относно М-теха
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Относно М-теха
Праговете (лайстните също) от седана на комби стават ли?
Троен стоп, м-тех 2 конкертно
Троен стоп, м-тех 2 конкертно
Последна промяна Azidaha на 10 Окт 2008, 0:28, променена общо 1 път

- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Относно М-теха
Azidaha написа:Праговете (лайстните също) от купе на комби стават ли?
Троен стоп, м-тех 2 конкертно
Човек.. за праговете предполагам че нестават.. ама как да станат лайсните от комби (4 врати) на купе (2 врати) ?

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Относно М-теха
....ти пак към комби си дърпаш,да не те бие жената?Azidaha написа:Праговете (лайстните също) от седана на комби стават ли?
Троен стоп, м-тех 2 конкертно

- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: Относно М-теха
Mecho Puh написа:....ти пак към комби си дърпаш,да не те бие жената?Azidaha написа:Праговете (лайстните също) от седана на комби стават ли?
Троен стоп, м-тех 2 конкертно
Ставало и комби ....ама да било с "ЕМ ПАКЕТАА!!!"


Пък иначе имам една ударена с м-тех2 под ръка и ми я дават на смешни пари с лоста волана ..всичко почти и отделно намерих едно бартерче за моята кола..бог дал и нещата се навързват


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Ами аиде успех тогава,пък ще видиме ко ша напраиш 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Пожелавам и аз успех, дано си направиш колата както ти е кеф. Вече мнението ми е, че дори и без мтех, комбитата са по-готини от седаните като визия, а и в доста от случаите имат повече екстри и се намират и по-нови. Аз не знам защо толкова дърпате към тоя мтех - готин е, няма спор, но оригиналните прагове например също са си добри на комбито.
BMW only!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
...беше ,сега е само лилавоKIM написа:тва лилавото случаайно да не е design edition

- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
А сивото май е пример за последствията от бъгларските пътища
...ама като гледам па' и ка' въри на чевръсто може и да не е последствие от копка


...ама като гледам па' и ка' въри на чевръсто може и да не е последствие от копка



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани