рейка от е36 на е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

рейка от е36 на е30

Мнение от kompi » 08 Окт 2008, 18:51

Колеги,предполагам че е писано,но аз не намерих! Ако на някой му се пише има ли нещо по-специфично при смяната да пише ,понеже утре ще си я сменям.И един въпрос мойта е от е36 купе има ли някаква разлика,понеже знам че купетат са малко по-широки или рейката е еднаква!
Ще съм благодарен ако някой ме светне ,защото предполагам има доста хора които са го правили!
:D
Сучииии!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 09 Окт 2008, 0:36

при захващането на рейката към моста трябва да подложиш няколко шайби на двата болта и трябва да си вземеш накрайници за е30 вътрешни и външни ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 31.12.2004
Местоположение: София

Мнение от alex_matrix » 09 Окт 2008, 0:59

ще ти трябват алуминиевите карета от волана - мисля че бяха от е30 с хидравлика - тоест по-късия вариант

Изображение

аз махнах това гумено демпферче за да имам малко по директен волан и повече усет
и понеже трябва нещо да го замени заради дължините подложих с алуминиева плочка
Изображение
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion

http://www.facebook.com/alexmatrix

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 09 Окт 2008, 7:07

....и се използват накараиниците от е30ката :D
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 09 Окт 2008, 11:39

Е тфа е! Чисто и ясно. Евала...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 10 Окт 2008, 0:07

Благодаря момчета! наистина ще си спестя време.
Алекс ,аз съм си с хидравлика,просто искам да е по-директна!
Сучииии!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 31.12.2004
Местоположение: София

Мнение от alex_matrix » 10 Окт 2008, 2:52

важно нещо

гумения демпфер прави усещането директно !!! той с нищо не променя сериозно управлението /може би много минимално заради усукването на гумата/

вече и камъчетата се усещат обратно във волана - който не иска такова нещо а гони комфорт да не го маха
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion

http://www.facebook.com/alexmatrix

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 10 Окт 2008, 20:14

alex_matrix написа:важно нещо

гумения демпфер прави усещането директно !!! той с нищо не променя сериозно управлението /може би много минимално заради усукването на гумата/

вече и камъчетата се усещат обратно във волана - който не иска такова нещо а гони комфорт да не го маха
С хидравлична рейка усещаш камъчетата, а кой знае с механичната какво е :shock:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: e30 324td touring
Мечтае да кара: е30 М3

.

Мнение от schmitz_batko » 19 Окт 2008, 12:48

ае некои може да ли каже сьс какво рейката е-36 е по-добра от е-30-вата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 19 Окт 2008, 12:49

Рейката на е36 е по директна


Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Мнение от Shondy » 19 Окт 2008, 15:00

alex_matrix написа:ще ти трябват алуминиевите карета от волана - мисля че бяха от е30 с хидравлика - тоест по-късия вариант

Изображение

аз махнах това гумено демпферче за да имам малко по директен волан и повече усет
и понеже трябва нещо да го замени заради дължините подложих с алуминиева плочка
Изображение



имам такова каре точно ,от моята 30-ка с същата забавна трансформация ,ако решиш 0887 758 728 ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: e30 324td touring
Мечтае да кара: е30 М3

.

Мнение от schmitz_batko » 19 Окт 2008, 19:14

ае да питам пак шото на мойто маи почуква,мисля да и слагам от 36-ца ,ама смисьл исках да попитам дали има хидравлична или аз нещо не сьм разбрал,предварително мерси

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook