Проблем с е30.ПОМОЩ!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Понеделник другите идеи на Скайп ако не сте готови, че моята излиза от боя и ........
след 4-ри месеца екшън. 


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А трябваше да сложите тройник с манометър преди клапата...525fen написа:... проверихме тази клапа която определя колко бенизн да влезне в двигателя като извадихме маркуча които отива към резервара и просто го запушихме ...
И да измерите при постоянни обороти (без значение ниски-средни-високи) около 3 бара (на "клапата" най-вероятно си пише колко трябва да крЕпи)...
И при повишаване на оборотите налягането също трябва да се повишава (докато оборотите се променят)...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- fireball01
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: sofia
525fen написа:Прави сте колеги за това не се бяхме сетили е как да го оправя това другото което ме самнява е да не е някое реле
според мен всички отговори на колегите са правилни и логчни.. Но когато ефекта е никакъв проблема се изяснява при монтйор на BMW..



22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани