Чип за 270лв. Дава +15% мощност ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Чип за 270лв. Дава +15% мощност ???
Здравейте всички,
Намерих една фирма, която ми предложи чип за мойто BMW 318ti с цена 270лв. Гарантират ми +15% на мощността. Вижда ми се странно, защото не сам срещал подобна оферта. Навсякаде казват не повече от 15 коня! Моля някой да сподели мнения.
Намерих една фирма, която ми предложи чип за мойто BMW 318ti с цена 270лв. Гарантират ми +15% на мощността. Вижда ми се странно, защото не сам срещал подобна оферта. Навсякаде казват не повече от 15 коня! Моля някой да сподели мнения.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
10% max.И кво значи гарантират.Само на дино се вижда има или няма ефект или със замерване на време но не с ръчния часовник
Тук по форума имаше и по тънки оферти потърси.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
На твоя компакт едва ли ще изкарат повече от 5%, и даже това ме съмнява. По-добре спести още малко и си купи хубав ауспух и генерация. БМВ са прекарали стотици часове на дайно докато настроят стандартния чип. Чиповете дръпват малко аванса напред и обикновено ти вдигат червената линия. Аванса се връща назад сам, ако бензина е лош, а червената линия е сложена там където е фабрично неслучайно. Чиповете на немодифицирани коли са общо взето вятър и мъгла. Това е моето мнение
Има коли на които има "скрити" коне и можеш лесно да ги отключиш с чип. БМВ не са от тях. Модерните коли като цяло нямат такива "скрити" коне, освен турбо двигателите, но там пък е въпрос на компромис със надеждноста.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Кото гледам цените на спортните колектори и на Ремус и др. бая ще трябва да посъбере си мисля 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Трудно ми е да повярвам, че в БГ никой не прави къстом системи? Все пак труда е най-скъпото нещо в ауспусите, а в БГ кадърни заварчици все ще се намерят. Плюс това можеш да почнеш от гърнетата, което не е скъпо. Както и да е, както казах това е моето си мнение, всеки има право на собствено
Но все пак е по-добре много пари за някакъв ефект, отколкото малко за никакъв, нали? 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
kay написа:Трудно ми е да повярвам, че в БГ никой не прави къстом системи? Все пак труда е най-скъпото нещо в ауспусите, а в БГ кадърни заварчици все ще се намерят. Плюс това можеш да почнеш от гърнетата, което не е скъпо. Както и да е, както казах това е моето си мнение, всеки има право на собственоНо все пак е по-добре много пари за някакъв ефект, отколкото малко за никакъв, нали?
От доста време ме мъчи тоя въпрос, в какво точно се изразява "тунинга на всмукателната и изпускателната" генерация. Преди време имаше постинг от един пич тук, който казваше, че прави къстъм всмукателна и изпускателна система, която комбинирана с чип дава около 180 коня при 2.5тдс (м51 май беше).
Дали може да дадете някой линк малко да се образовам по въпроса и евентуално някой идеи за дизелов двигател (за 1.7тдс иде реч).
Интересува ме също някой ако знае какво ще се случи ако махна изцяло задното гърне и сменя трабите с 60 милиметрови да речем. Мисля, че няма да шуми много щото имах огромна дупка на ауспуха като взех колата, а нямаше никакъв допълнителен шум. Въпроса ми е по- скоро дали това ще ми даде някакво предимство и дали не е вредно за двигателя?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
По добре махни средното си миля
Дори и от средното ще има голяма разлика в шума не се залъгвай.Ако се дразниш от шум в купето по добре не го прави няма да спечелиш много.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Ето един линк с някои общи приказки за ауспусите:
http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm
Лошото е, че става само с опити и грешки - или с много хубави компютърни симулации. Трябва ти човек с опит, щото едно и също нещо не винаги работи при различните коли.
http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm
Лошото е, че става само с опити и грешки - или с много хубави компютърни симулации. Трябва ти човек с опит, щото едно и също нещо не винаги работи при различните коли.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
bum_bum кефиш ме психария ше е без гърнета да пуснеш звяра
DD

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
kay написа:Ето един линк с някои общи приказки за ауспусите:
http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneo ... theory.htm
Лошото е, че става само с опити и грешки - или с много хубави компютърни симулации. Трябва ти човек с опит, щото едно и също нещо не винаги работи при различните коли.
Мерси, само незнам дали нещата, които пише за бензиновите коли са валидни и за дизела. А големия проблем тук е, че не мога да намеря човек, който някога да е правил такива безобразия с дизелова кола, каквите мен ме интересуват.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
krika написа:bum_bum кефиш ме психария ше е без гърнета да пуснеш звяраDD
Ще го пусна, колко му е. Само ще треба да се хереметизирам вътре, че да не се удуша от газовете

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
bum_bum написа:Мерси, само незнам дали нещата, които пише за бензиновите коли са валидни и за дизела. А големия проблем тук е, че не мога да намеря човек, който някога да е правил такива безобразия с дизелова кола, каквите мен ме интересуват.
Да, всичко за бензиновите двг по принцип е валидно и за теб. Същото се отнася и за турбо двг. Единствената разлика е, че потока на газове е по-малък защото оборотите не стигат до 6-7 хил, за това трябва да се внимава да не го напрвиш с прекалено голям диаметър и по този начин да забавиш газовете.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани