525тдс гасне в движние и при смяна на предавките,помощ!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 03 Окт 2008, 15:20

Виж си маркуча за обогатителната смес
Може да има търкане и да се е износил на места
Миналата година имах абсолютно същия проблем но с бензинов двигател ?????
за 40лв. оправихме нещата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Окт 2008, 15:48

знам бате,действам по въпроса.колкото и да не ми се иска,ще права плочката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Окт 2008, 15:50

за кои маркучи по точно говориш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 03 Окт 2008, 16:55

Този който ти подава горивната смес към двигателя

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 03 Окт 2008, 19:06

hobotqnin написа:знам бате,действам по въпроса.колкото и да не ми се иска,ще права плочката

Колега,
Не се захващай с правене на плочката. Ако някой те убеждава в това, че ще ти я ремонтира - поне аз не вярвам.
Това което ти казва колегата pazokolarov е истината. Плочката ти е проблема и се прави само с нова.
Ще усетиш друга кола а при правилната центровка разхода ще ти е мноооого по надолу от сегашният. Ако караш повечко ще ти върне парите. Поне при мен е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Окт 2008, 19:23

съвсем се обърках и изпаднах в шок.........че е скъпо удоволствие да караш бмв,е скъпо,ама чак толкова,не очаквах.една плочка 1300лв.къде ще му излезне края,и ако не е от нея!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Окт 2008, 19:26

и навсякъде е 1200-1300лв,така ли

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Окт 2008, 19:29

сори,нещо съм пратил бая еднакви съобщения

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 03 Окт 2008, 22:01

hobotqnin написа:и навсякъде е 1200-1300лв,така ли

Не навсякъде! :D
Пиши ми ЛС. Ще ти изпратя координати на сервиза където смениха моята.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 05 Окт 2008, 19:40

колега писах ти на лс-то,ама нещо няма отговор.та така и не разбрах навсякъде ли тази пло4ка струва 1200-1300лв.ако някои има отговор ще съм му благодарен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Здр

Мнение от Emilio » 06 Окт 2008, 17:39

колега ходи в супер дизел :mhihi: там навремето имаха единствения стенд за тестване на нафтови помпи в Източна Европа и ще ти кажат дали е от нея. Аз ходих там навремето ссъс стария TDS94г и съм много доволен от тях защото ми поръчаха помпата директно от BOSCH чисто нова и чак 4(четвъртата) работеше :mhihi: а беше с цена 4000DM

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 06 Окт 2008, 21:00

Emilio написа:колега ходи в супер дизел :mhihi: там навремето имаха единствения стенд за тестване на нафтови помпи в Източна Европа и ще ти кажат дали е от нея. Аз ходих там навремето ссъс стария TDS94г и съм много доволен от тях защото ми поръчаха помпата директно от BOSCH чисто нова и чак 4(четвъртата) работеше :mhihi: а беше с цена 4000DM


колега аз това му го написах преди 4 дена

asasin18 написа:момчета моя съвет е да отивате в супердизел там ще ви кажат


и отговора беше следния :

hobotqnin написа:сервизите за бмв се броят на пръсти брато,и винаги има двоумление къде да отидеш,но и не винаги те са решение на проблема.сори ако се засегне някой!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 07 Окт 2008, 12:05

колега мн. хора ми го препоръчаха,там ще хода.извинявай,не бях прав,просто не съм в течение,защото не ми се е налагало да хода

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 09 Окт 2008, 11:03

А на някой случвало ли му се е да смени плочката на помпата и то да излезе че е нещо друго?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 14.12.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525 tds

Мнение от djagata » 09 Окт 2008, 12:57

I.V.G. написа:А на някой случвало ли му се е да смени плочката на помпата и то да излезе че е нещо друго?

Колега,
Плочката е скъпа и не бива да се отива на смяна преди диагностика.
Всичко друго се хваща при диагностика, но плочката при нормални обороти си работи добре и е много малка вероятноста да покаже, че има дефект.
Ако натиснеш рязко педала на газта (форсираш на място двигателя) и бързо си махнеш крака от педала ще усетиш, че има едно притрисане все едно че двигателя за секунда гасне - е това е индикация за плочката. Оборотите на двигателя трябва да падат плавно и да няма тресене (да е стабилен и при падане на оборотите) - тогава няма да го има и гасненето при превключване.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook