E36 325 > 328 coupe turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Re: ре

Мнение от Zaho » 29 Авг 2008, 8:17

tompo написа:Луд а такива биелки 135мм-трови от кво могат да се ползват??? И така получен мотора ще стане ли за атмосверен вариянт. В смисъл ква степен на сгъстяване се получава??? Къде мога да получа инфо за различните компоненти- (биели- дължина) (Валове-ход) и тем подобни та да не се лутам и да си ги сметна сам. :roll: :roll:
Просто ти си най добрият :bowdown: :bowdown: и единствен който пуска интересни теми тук.


Предполагам едно ЕКТ ще ти свърши работа ;)

Наистина само ЛудияГсм Иво остана човека които още влиза в форума и споделя интересни идеи и техните реализирания с нас.

Преди време доста хора имаше които пишеха интересни неща но явно вече са приключили с проектите си :mhihi: или им е писнало да се повтарят многократно по едни и същи теми щото като се замисля почти няма тема за която да не е описано и обсъдено всичко за което можеш да се сетиш.
Може цяла книга да се извади от тоя форум аз лично бях подредил доста информация подреена тематично по категории но токов удар ми прецака хардиска на домашното пц и всичко се скапа а сега ме е мързел. Има теми които редовно си ги препрочитам. Чета форума от 5г. и пиша в него от 3г. и мога с ръка на сърцето да кажа, че няма друго такова място в нета дори и в чуждите форуми (поне тези за БМВ)


ОГРОМЕН РЕСПЕКТ пред създателите на форума и хората които поддържат духа му един от малкото които са останали е ИВО - Ludiagsm !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ре

Мнение от ludiagsm » 29 Авг 2008, 10:14

tompo написа:
ludiagsm написа:
tompo написа:
ludiagsm написа:,имах една идея от доста отдавна но я пазех в тайна до сега :) , та тайно си бях купил още един м50б25 с идеята да му сложа кована карантия :) та след доста чудене в избора на разли4ни вариянти се спрях на ковани бутала от ис на фирмата вьоснер с диаметър 85мм, ковани биелки игъл с дължина 135мм , дизелов кован колянов вал с ход 82,8 мм и метална гарнитурка кометик с дебелина 3мм ,набавих си нещата закарах ги на един приятел (бате Ради се казва) и той ги събра.
Луд от какъв мотор взе дизеловият вал с този ход 82,8 ако не е тайна ??? И този вариянт дали ще се получи ако колата се кара само в атмосверен режим. Аз отдавна търся вал от 2.8 ама много са кът, та това с дизеловият вал пак е идея ама от какъв мотор???


2,5 tds e36 или e34
Луд а такива биелки 135мм-трови от кво могат да се ползват??? И така получен мотора ще стане ли за атмосверен вариянт. В смисъл ква степен на сгъстяване се получава??? Къде мога да получа инфо за различните компоненти- (биели- дължина) (Валове-ход) и тем подобни та да не се лутам и да си ги сметна сам. :roll: :roll:
Просто ти си най добрият :bowdown: :bowdown: и единствен който пуска интересни теми тук.


ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 29 Авг 2008, 10:59

СЪБУДИ СЕЕЕ! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Re: ре

Мнение от tompo » 29 Авг 2008, 15:00

ludiagsm написа:ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи ;)
Луд от къде я черпиш тая информация не знам но пак ти казвам ти си най добрия.
Каква е разликата от ТДС-овият вал и този на М50 В25 ??? И двата мотора са 2.5л. Дизеловият е по дългоходов и с по малък диаметър на буталата предполагам или??? И от там като се трансплантира на М50-ката идва по голямата кубатура. М20-ковите биели ще станат ли на дизеловият вал? Щото с биелите от М20 и моите си бутала ми се струва по удачен вариянт понеже аз колата искам да си я карам само в атмосверен вариянт. Само не знам как да сметна горе долу как ще дойде степента на сгъстяване ??? Да не е прекалено разредена за атмосверка или пък да не дойде сгъстена много.
Последна промяна tompo на 29 Авг 2008, 15:25, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Re: ре

Мнение от Zaho » 29 Авг 2008, 15:06

tompo написа:
ludiagsm написа:ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи ;)
Луд от къде я черпиш тая информация не знам но пак ти казвам ти си най добрия.
Каква е разликата от ТДС-овият вал и този на М50 В25 ??? И двата мотора с 2.5л. Дизеловият е по дългоходов и с по малък диаметър на буталата предполагам или??? И от там като се трансплантира на М50-ката идва по голямата кубатура. М20-ковите биели ще станат ли на дизеловият вал? Щото с биелите от М20 и моите си бутала ми се струва по удачен вариянт понеже аз колата искам да си я карам само в атмосверен вариянт. Само не знам как да сметна горе долу как ще дойде степента на сгъстяване ??? Да не е прекалено разредена за атмосверка или пък да не дойде сгъстена много.


Човече всичко е обяснено нагоре в темата и то по няколко пъти :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Re: ре

Мнение от tompo » 29 Авг 2008, 15:34

Zaho написа:Човече всичко е обяснено нагоре в темата и то по няколко пъти :!:
Въпроса май го бях задал на лудия не на теб :winky:
Точно това го няма обяснено никъде по горе иначе не бих питал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Авг 2008, 16:24

чети внимателно :) 2,5 тдс-а е с ход 82,8 и диаметър на буталото 80мм ,м50б25 е с ход 75мм и диаметър на буталото 84мм

биелите от м20 пасват на дизеловия вал и на пове4ето валове на бмв на които биелния лагер ес диаметър 48мм , биелите в горния край пове4ето са на 22мм , на тдс-а биелата горе мисля 4е бе6е 24мм бат кольо ми показа едно дизелово бутало с пистонене болт и биела .

A инфото го имам от много места ,от форума от чужди форуми от мои приятели от форумите и не само, бат кольо томи от несебър ванката от русе и много други които всеки ден си играят с разни бмв железа , аз просто имам малко пове4е време и желание за писане ,никой не се е родил нау4ен всеки ако има желание , интернет и добри приятели ще си набави нужното инфо ;)

като за начало може да запо4неш от формулата за обем на цилиндър :) (от у4илище сещаш ли се ? :lol: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Мнение от tompo » 29 Авг 2008, 16:55

ludiagsm написа:чети внимателно :) 2,5 тдс-а е с ход 82,8 и диаметър на буталото 80мм ,м50б25 е с ход 75мм и диаметър на буталото 84мм

биелите от м20 пасват на дизеловия вал и на пове4ето валове на бмв на които биелния лагер ес диаметър 48мм , биелите в горния край пове4ето са на 22мм , на тдс-а биелата горе мисля 4е бе6е 24мм бат кольо ми показа едно дизелово бутало с пистонене болт и биела .

A инфото го имам от много места ,от форума от чужди форуми от мои приятели от форумите и не само, бат кольо томи от несебър ванката от русе и много други които всеки ден си играят с разни бмв железа , аз просто имам малко пове4е време и желание за писане ,никой не се е родил нау4ен всеки ако има желание , интернет и добри приятели ще си набави нужното инфо ;)

като за начало може да запо4неш от формулата за обем на цилиндър :) (от у4илище сещаш ли се ? :lol: )
Луд благодаря за инфото. И не знам дали имап време и желание да обесняваш тук, само ти си знаеш но ти си единственният който го прави. Благодаря за което :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 01 Окт 2008, 21:58

ЕЕ луд аре моля ти се да ме повозиш некой път като си свободен това е уникално :mhihi:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 02 Окт 2008, 8:25

Човече новите клипчета в YouTub-a къртят !!! :bowdown:

А тая Е30-ка 335 турбо хем по лека хем повече кубатура това направо не го разбирам :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 02 Окт 2008, 9:18

Захо брат ако не ти е проблем можеш ли да постнеш тези клипчета тук да ги видя, за да не ги търся. Ще съм ти много благодарен!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 02 Окт 2008, 9:27

Kregec написа:Захо брат ако не ти е проблем можеш ли да постнеш тези клипчета тук да ги видя, за да не ги търся. Ще съм ти много благодарен!


http://www.youtube.com/watch?v=C-7aNNZYQ94 :D
http://www.youtube.com/watch?v=_74J6kJaYHY :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=qEH3anV3Fqc :mhihi:



РЕСПЕКТ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 02 Окт 2008, 10:10

Оооооо луди джиесеме ти си велик турбалан тая 328 не си иска оборотомера, дирекно го праща в жабката :++ :++ :++ :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Аз няма какво да кажа бимата е лудница евала луд, ти наистина си луд и много ме радват че има такива ентусиасти които превръщат турбо проекти в реалност. А тази 328 е настина лоша и много наказателна :twisted: :twisted: :twisted:
Еваларката!

Захо брат мерси много ще почерпя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 11 Окт 2008, 20:56

ludiagsm един с ауди а3 с 0022.. казва, че бил те бил но не вярвам ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 11 Окт 2008, 21:05

ама лудия знаел ли е че се бегат или е бил с реното :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook