Не пали 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Не пали 520i

Мнение от lakmus » 23 Сеп 2008, 0:55

Вчера сутринта за първи път откакто имам колата /520и '99/ не запали. Дори не превърта стартера. Чува се само едно "цък" като врътна и това е! След това по някаква случайност запали от 8-9 пъти пробване. До вечерта я покарах и палеше, вярно малко трудно палеше, но все пак палеше. Под трудно палене имам предвид, че врътва 1 оборот все едно акомулатора е паднал и след това от втория оборот пали. Това беше до днес. Днес окончателно спря да пали. На бутане запали за половин метър. И така вече само с бутане половин метър пали, не и трябва повече.

Който е имал проблем ще се радвам да сподели, ако е намерил решение!
Мерси предварително!

П.П. Изключете вариант акомулатор, защото е на 2 месеца и е 100Аh. Работи отлично пробвах го!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 23 Сеп 2008, 1:31

Вероятна причина е стартера - четки, втулки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 23 Сеп 2008, 21:09

Малко вероятно да е стартера колега това не е фиат все пак. По скоро си смени свещите, ако не си ги сменял. Обикновено това е едно от първите неща, което се прави като си купиш кола. Щом завърта стартер има от там нататък щом не пали свещите са виновни или няко бушон или бензинова помпа но тя е вече в най-краен случай според мен.

Аз бих сменил свещи и отишъл на диагностика за начало.
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 23 Сеп 2008, 22:05

DjFace написа:Вероятна причина е стартера - четки, втулки.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 23 Сеп 2008, 22:06

DroW написа:Малко вероятно да е стартера колега това не е фиат все пак. По скоро виш си смени свещите ако не си ги сменял обикновено това е едно от първите неща което се прави като си купиш кола. Щом завърта стартер има от там нататък щом не пали свещите са виновни или някои бушон или бензинова помпа но тя е вече в най-краен случай според мен.

Аз бих сменил свещи и отишъл на диагностика за начало.

В гоооляма заблуда си.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 24 Сеп 2008, 9:00

Да не забравяме нашумелия проблем на 5-та серия :mhihi: АКУМУЛАТОР :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 24 Сеп 2008, 9:15

най-тънкото решение (в България сме, в Българиа сме :) :) - вземаш сигурен акомулатор от приятел и пробваш, ако се оправи - акомулатор, ако не се оправи стартера на доктор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 24 Сеп 2008, 14:40

Щом се чува само "цък" в началото , виж дали нямаш хлабава клема и после отиваш на стартер 100% .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 10.08.2008
Местоположение: София

Мнение от boby29 » 28 Сеп 2008, 9:51

При мен, когато акумулатора беше слаб се чуваха серия припуквания откъм двигателя, но не завърташе стартера. А когато бензиновата помпа е сдала багажа тогава дори да успее да я запали с бутане за малко няма кой да подава гориво оттам нататък и пак следва угасване.
Това от личен опит, дано сме му били от полза на колегата.
Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 28 Сеп 2008, 18:33

Сега ще поясня малко симптомите...
Когато не съм я палил два дни:Когато врътна ключа, завърта стартера все едно е умрял акомулатора,но при втория оборот/нямам предвид че въртя повторно ключа/колата пали. Още веднъж същата процедура- пак същото.След това оставих я да загрее покарах 10-тина КМ. След това гася и пак опитвам да паля и пали все едно никога не съм имал проблем.
Това прилича на развален акумулатор, но когато я оставя загряла и се опитам да запаля час след последното качване в колата и няма никой. Чува се само "цък".
Възможно ли е да е датчик на вал и какви са симптомите при развален датчик на вал?
Утре съм в Дару и когато я оправят ще споделя какво е било!
Мерси на отзовалите се!
Поздрави!
Последна промяна lakmus на 28 Сеп 2008, 19:46, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 28 Сеп 2008, 19:26

на 100% е акумулатор,който може да се е прецакал в следствие на неизправен алтернатор или консумация на ток(извън нормите).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 28 Сеп 2008, 19:44

Доста хора изкаха мнение, но от личен опит казвам, че ако си сигурен в акумулатора. Това цък-ьък си е почти 100% включвател , и е добре да се погледнат и етките за да няма повече дертове.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Пазарджик

Мнение от endjov_1974 » 01 Окт 2008, 8:03

Акумулатора е пич,да не забравяме,че времето захладня и що е акумулатор дарак,почва да изпляква.Няма кво да буташ алал мангизи за диагностики-купувай акумулаторче(100 Аh.) и газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 01 Окт 2008, 8:31

щом си с нов, отиди в дару да ти замерят дали има утечки, аз ходих след като взех новия и там чакане яко докато "заспят" системите =)
1во се оказа че нещо дърпало ток, после се оказа че всичко е наред след.. 2-3-4 часа чакане там ;)
но бях с чисто нов акумулатор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 05 Окт 2008, 14:30

endjov_1974 написа:Акумулатора е пич,да не забравяме,че времето захладня и що е акумулатор дарак,почва да изпляква.Няма кво да буташ алал мангизи за диагностики-купувай акумулаторче(100 Аh.) и газ.


Акомулатора е 100Аh. Купен е през юли. Провериха го изряден е! Дару казаха, че е стартер.
Сега колата е в Дару и си чака стартера от германия!!!
Мерси все пак за отговорите!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook