Не ми се включва турбото???

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Не ми се включва турбото???

Мнение от koman4i » 27 Сеп 2008, 21:46

Ами това е не се включва дигам обороти ,а колата върви като умрял кон ако някой знае нещо моля да помага.мерси.
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 27 Сеп 2008, 23:25

проблема може да е дебитомера, а не в турбото - търси има теми за дебитомера (като го изключиш ако се оправи е от него, това е описано в темите)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Не ми се включва турбото???

Мнение от V-max » 27 Сеп 2008, 23:27

koman4i написа:Ами това е не се включва дигам обороти ,а колата върви като умрял кон ако някой знае нещо моля да помага.мерси.


една диагностика за начало , пък после се мисли за други варианти :D

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от koman4i » 27 Сеп 2008, 23:42

Дебитомера е чисто нов, на профилактика ходих преди месец всичко беше ок , незнам пълен хикс, най лошото е ,че сега няма да мога да спя до понеделник.
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 28 Сеп 2008, 3:04

колега преди имахме един мерц 2.2 цди та и тои ги прави тея номера , оказа се накрая че е няква защита на турбото която се включвала от грешка на компютъра , та затова не го мисли ами иди на една диагностика и при някои дето разбира дизеляците .
It`s party time !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 28 Сеп 2008, 12:58

Да ме прощава колегата , но искам да попитам защо не чувам скапаната турбина да свисти , колата си върви но не се чува турбото , гледам колеги със същата кола си се чуват съвсем прилично .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 28 Сеп 2008, 19:46

NetWar написа:Да ме прощава колегата , но искам да попитам защо не чувам скапаната турбина да свисти , колата си върви но не се чува турбото , гледам колеги със същата кола си се чуват съвсем прилично .


И мен да прощава колегата, тъкмо мерих налягането на турбината защото при мене свири ама невърви. И какво стана на 2000об - 0,15бара, на 3000об - малко повече, а на 4000 - няма и 0,7бара. За това колега ако си доволен от вървежа, карай си и хич не се притеснява че не чуваш турбото!

Не е лошо и ти колега команч да си измериш налягането на турбото ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от koman4i » 28 Сеп 2008, 23:18

А колко трябва да е налягането при нормално работеща турбина на 2000 оборота примерно.
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 29 Сеп 2008, 0:57

При 2500об трябва да е около 1 до 1.1 бар(атм) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Сеп 2008, 11:01

а ако го увеличим на 1,3 (1,4) има ли възможност да повредим турбото или двигателя, или на дълъг път като си е постоянно включено търбото ще загрява много.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 30 Сеп 2008, 0:41

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 18:09, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от koman4i » 30 Сеп 2008, 23:16

Благодаря на всички за съветите,но се оказа че се включва когато си иска .Днес забеляах ,че по скоро нещо ограничава горивото.Когато подам газ колата заглъхва и разходомера показва разход 10 при насъпан педал до ламарината.Дано да ме разбирате какво искам да кажа. :help: :help:
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Окт 2008, 1:46

NetWar написа:Да ме прощава колегата , но искам да попитам защо не чувам скапаната турбина да свисти , колата си върви но не се чува турбото ...

Защото не си и махнал катализатора... да и отвориш гърлото и да пропее таз турбинка. :mhihi:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 01 Окт 2008, 8:56

Има един маркуч за вакум който влиза в турбината от долната страна , поне при Д е така... огледай да видиш дали няма нещо около нея което да не е включено .. често забравят да го включат ако са ти правили някакъв ремот, а после колата е като умряла... преди седмица една Х5-ц абеше болна от същото нещо. :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 01 Окт 2008, 11:37

колега какво стана оправи ли го.

п.с. някой ще ми отговори ли на въпроса който съм задал по горе, ако се надуе турбината какво може да стане.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook