Премигват фарове и плафони?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Премигват фарове и плафони?
Колеги помагайте!
На една Е39-ка бензин и премигват фаровете и плафоните вътре, само на празен ход на двигaтеля (на място)!
Алтернаторът си зарежда нормално. Маса ли се губи, какво? Предположения?

На една Е39-ка бензин и премигват фаровете и плафоните вътре, само на празен ход на двигaтеля (на място)!
Алтернаторът си зарежда нормално. Маса ли се губи, какво? Предположения?


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
същия проблем го имаше на една Х5-ца и се оказа ,че акумулатора е по-малко ампер часа от каталожните 

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
shnitzera написа:същия проблем го имаше на една Х5-ца и се оказа ,че акумулатора е по-малко ампер часа от каталожните
може също и от разхлабена клема

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Май от това ще се окаже, проверихме всички клеми,кабели към алтернатора, акумолаторът зарежда с 13-14 волта(?), при включени консуматори...!Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
колко е това 13-14волта щото двете нямат нищо общо в смисал ако е 13в нее добре ако е 14в е супер но за бмв нее присащо да зарежда 14в освен ако акумулатора нее отпреде в моторния отсег,според мен върви при някои който разбира от генератори и стартери,доколкото знам неса много кадарните майстори на тези работи в софия...titto написа:Май от това ще се окаже, проверихме всички клеми,кабели към алтернатора, акумолаторът зарежда с 13-14 волта(?), при включени консуматори...!Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.
П.с а иначе съмненията ми са в генератора и по точно в релето,четките и колектора,релето върви в комплект с четките,най вероятно колектора ти е вкопан и от савкупността от трите неща се получава колебаене в напрежението което се отразява на всички ел.модули в колата но ти го забелязваш само в светлините,но имай предвид че това са само догатки,нее при мен колата несъм замервал нищо прая се на баба ванга в момента с цел да ти помогна

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.
За да не повтярам колегата, ще го кажа по друг начин:
Тitto,
аз на твое място бих проверил точно това предложение на колегата Теодор.
Успех и да пишеш дали сме били прави!

- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
точно това предположение е грешно,ако знаеш какво е диод ще знаеш че тои или работи или не,ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблемICE написа:Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.
За да не повтярам колегата, ще го кажа по друг начин:
Тitto,
аз на твое място бих проверил точно това предложение на колегата Теодор.
Успех и да пишеш дали сме били прави!![]()

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Vilio-SAXOTO написа:Точно това предположение е грешно, ако знаеш какво е диод ще знаеш че той или работи или не, ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблемICE написа:Teogop написа:...
....
Да, ама не точно... Аз имах проблем с алтернатора, че преди време не зареждаше и се оказа ИЗГОРЯЛ диод на диодния блок... Майстора каза, че най добре да се смени целия блок, но аз го питах дали може да се ремонтира и той каза, че може, но не може да даде гаранция за крайния резултат, защото целия комплект диоди се напасва да е със сходни характеристики преди да се монтират... Каза също, че ако изкара и един месец ще е добре. Сега резултата след смяната на изгорелия диод е, че като го меря показва, че зарежда на 14,2-3 волта, но лампата за акумулатора на таблото мъждука съвсем слабо и се вижда само на тъмно... Колата може да се кара, но не зарежда достатъчно и през известно време ми пада акумулатора и трябва да се зарежда отделно... Иначе вече карам така пожече от половин година без сериозни проблеми...
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
абе човек изгорял диод води до незарежданеKartoff написа:Vilio-SAXOTO написа:Точно това предположение е грешно, ако знаеш какво е диод ще знаеш че той или работи или не, ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблемICE написа:Teogop написа:...
....
Да, ама не точно... Аз имах проблем с алтернатора, че преди време не зареждаше и се оказа ИЗГОРЯЛ диод на диодния блок... Майстора каза, че най добре да се смени целия блок, но аз го питах дали може да се ремонтира и той каза, че може, но не може да даде гаранция за крайния резултат, защото целия комплект диоди се напасва да е със сходни характеристики преди да се монтират... Каза също, че ако изкара и един месец ще е добре. Сега резултата след смяната на изгорелия диод е, че като го меря показва, че зарежда на 14,2-3 волта, но лампата за акумулатора на таблото мъждука съвсем слабо и се вижда само на тъмно... Колата може да се кара, но не зарежда достатъчно и през известно време ми пада акумулатора и трябва да се зарежда отделно... Иначе вече карам така пожече от половин година без сериозни проблеми...





- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Vilio-SAXOTO написа:Kartoff написа:...Vilio-SAXOTO написа:...ICE написа:....Teogop написа:...
Добре, но не съм казал, че лампите ми премигват, нито пък, че не разбирам или, че нещо не съм правил за да го кажеш така направо... Аз просто споделих при мен какво се получи след като си ремонтирах алтернатора... А относно статора не съм сигурен какво му е положението, но релето, колектора и четките са ми сменени... Все пак си мисля да си взема направо цял алтернатор в скоро време, а може и нов акумулатор...
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
Kartoff написа:Vilio-SAXOTO написа:...Kartoff написа:...Vilio-SAXOTO написа:ICE написа:....Teogop написа:...
Ами то е ясно бе батенце, ако си майстор няма да отидеш на майстор



А за статора ти, майстора, на който си го носил, трябва да знае какво му е положението и трябва да знае от какво ти межделее лампата, ако не знае си смени майстора


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани