Дразнещ метален звук, след премахване на катализатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 M54B30
Мечтае да кара: F10 N55B30

Дразнещ метален звук, след премахване на катализатор

Мнение от Trojaneca » 23 Сеп 2008, 16:33

Здравейте колеги, катализатора го хвана липсата, но сега има един дразнещ метален звук, който се появява само при рязко подаване на газ, във високи обороти - 4500-6000. На мястото на катализатора има някакво резонаторно гърне, което явно не си върши работата. Искам съвет, какво да направя, какво гърне да поръчам, че така изобщо не е приятно да се кара.
Straight six!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 23 Сеп 2008, 17:46

Хъм, и аз имам същия звук, предполгам по същата причина, само че на
по-ниски обороти. Обаче на мен ми харесва :mhihi: Все едно ще излитам.
Според мен решението е едно единствено - Крафт Дружба.
Последна промяна Karlo на 23 Сеп 2008, 20:16, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 23 Сеп 2008, 19:00

Точно там ми свалиха катализатора и ми сложиха резонаторно гърне и аз го имам този металически звук във високите обороти. Хем си сложих по скъпото гърне. Не е толкова дразнещо, а и аз рядко влизам в такива оборти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 24 Сеп 2008, 9:04

Ако си бяхте сложили само права тръба, нямаше да го има този дразнещ звук а пък и е само 30лв. а не 200лв. за рез.гърне. А и колкото е по-права отдушната тръба толкова по малко се тормози дригателя , мощноста не пада и изгарянето е по-добро. (зае*и Екологията ) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 24 Сеп 2008, 10:02

моето е сьщо свирещо,започва от 1500 и нагоре само с трьба сьм но на дупки и става такава свирня все едно сьм Жигули дето и слагаха ламаринки в ауспуха,майстора каза че щели да се позадрьстят с времето и да намалее ама на мен неми се вярва.Някой да помага че е много зле положението :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 24 Сеп 2008, 10:16

sajonara написа:Ако си бяхте сложили само права тръба, нямаше да го има този дразнещ звук а пък и е само 30лв. а не 200лв. за рез.гърне. А и колкото е по-права отдушната тръба толкова по малко се тормози дригателя , мощноста не пада и изгарянето е по-добро. (зае*и Екологията ) :mhihi:

аз съм само с тръба и Дзвънкам като винтилова калибра :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр. София

Мнение от ауспуси Лазаров » 24 Сеп 2008, 10:31

Колеги пиша за всички защото виждам, че сте с един и същи проблем.
Ако на мястото на отстранения катализатор се монтира катализаторно гърне ( не тръба, не резонатор, не тръба на дупки или изтърбушен катализатор) автомобила ще работи по същият начин както е работил с оригиналният катализатор. За повече информация на Google- "катализаторно гърне", има мнения на колеги от различни авто форуми които ползват такова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 24 Сеп 2008, 14:44

:mhihi: нов модел кола - " BMW- Жигули " , аз направих тази грешка с предишното BMW 320 i , и съжалявах докато не го продадох , сега няма сила която да ме накара да махна катализатор-а .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр. София

Мнение от ауспуси Лазаров » 24 Сеп 2008, 16:05

Катализатор се маха не за щяло и не щяло, а само когато му дойде времето. А за съжаление няма нищо вечно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 25 Сеп 2008, 20:52

извинявам се за въпроса но не съм мн запознат.
защо се маха катализатора и защо се оставя ? и аз от скоро имам БМВ :) и ще съм благодарен ако някои ми обясни да знам дали да махам и моето мерси предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: пловдив
Кара: е 39 520i 1997

Мнение от penevi1979 » 27 Окт 2008, 15:25

да питам защото смятах да махам катализатора и да слагам резонантно гърне щото ми се губи мощноста уж ако е от това де,та като я дигнаха се оказа че има някакво гърне явно сменяно та въпроса е това ли е резонантно гърне или е нещо друго щото и при мен го има тоя метален звук при високите http://picbg.net/u/28739/18724/220865.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 27 Окт 2008, 15:30

DjFace написа:Точно там ми свалиха катализатора и ми сложиха резонаторно гърне и аз го имам този металически звук във високите обороти. Хем си сложих по скъпото гърне. Не е толкова дразнещо, а и аз рядко влизам в такива оборти.


с резонатор пак ли го има тоя звук :shock: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 27 Окт 2008, 15:44

Има го за съжаление :confused: Слагало се някакво катализаторно гърне, за да изчезне гнусния метален звук :roll:
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 27 Окт 2008, 16:17

Абе аз да споделя пък вие си решавайте сами за себе си.
Точно заради проблемите със звука махнах катализатора при инж.Лазаров и човека ми изгради в корпуса на катализатора гърне.
Е да ама пак дрънчи гадно във високите та се не трае! Колегата Постман може да потвърди.
Колата е на разположение на всеки който иска да чуе за какво става въпрос. Гаранция имам, но не виждам смисъл да тормозя човека, просто не е това решението явно. Мисля за един нов кат. от Роко за да заспи работата?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook