Много свири - малко върви (325tds)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Много свири - малко върви (325tds)
Онзи ден бях на едни драг състезания и се оказа, че колицата ми не върви как си требе. Бият ме някви кенефи 1.4, 1.6..... Много хора ми казаха, че трябва много повече да дърпа, но уви. Турбината свири много (чува се фъссс фъссс), а няма този ряз, който се очаква от 2.5тдс. Дали е спукан маркуч от турбото до мотора или нещо друго? Кажете си предположенията какво може да е. Тези дни като намеря малко време ще я закарам да я огледат, но поне да съм подготвен..
Последна промяна ///M3-E36 на 23 Сеп 2008, 10:51, променена общо 2 пъти
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Е,то не трябва да свири много турбината...трябва да работи...
На едно приятелче така му свиреше и му беше заминал маркуч на турбото...колата му е чипосана а едва догонваше 16-ката ми
На едно приятелче така му свиреше и му беше заминал маркуч на турбото...колата му е чипосана а едва догонваше 16-ката ми

- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой друг
Аз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
карай и се кефи на возията и комфорта бе братле, заеби ги тия с бързите 16ки



Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
Re: Много свири - малко върви (325tds)
виж маркуча ,който тръгва от смукателните тръби и отива в мап-а -може да е спукан,или излязъл.Погледни дали няма пропуск от към агр клапана.Другото ,което не ти го пожелавам е спукан колер.///M3-E36 написа:Онзи ден бях на едни драг състезания и се оказа, че колицата ми не върви как си требе. Бият ме някви кенефи 1.4, 1.6..... Много хора ми казаха, че трябва много повече да дърпа, но уви. Турбината свири много (чува се фъссс фъссс), а няма този ряз, който се очаква от 2.5тдс. Дали е спукан маркуч от турбото до мотора или нещо друго? Кажете си предположенията какво може да е. Тези дни като намеря малко време ще я закарам да я огледат, но поне да съм подготвен..
Щом свири турбото виж дали се разтоварва-вакум маркуча на самата турбина.
Те нещата са свързани ако имаш пропуск на въздух след турбината турбото няма да спира докато не направи зададеното му налягъне-с две думи си провери целия въздухопровод след турбината

by ''kompleksa''
- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
///M3-E36 написа:Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой другАз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?
Хм, не мисля, че е нормално тогава(то и при автоматика не е нормално, па при ръчните два пъти). Провери си турбина, маркучи

- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Ванка (нали може така да ти викам), покажи ми на тази снимка ако имаш възможност на пейнт да нарисуваш
кое къде и как да проверя
Снимка:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=11056

Снимка:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=11056
Здравейте,
колега ще се опитам да обясна върху грозното начертано от мен ресунка
синьо червената линия е от смукателния колектор до МАП сензора маркучето, то е точно под смукателния ще го видиш. Проследи цялото маркуче до МАП'а и виж да ли е наред(също си го пречисти това маркуче че там има много маслени пари). Също провери връзките около кулера, на самата турбинка, входа на смукателните. А най горещо ти препоръчвам да си сложиш един манометър и да си следиш налягането. При теб трябва да е около 1.1 бара максимално виж да ли ги постигаш, след 2000 оборота трябва да тръгне да се увеличава.
Прочети тази тема : Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Пиши после какви са резултатите.
Поздрави и успех
колега ще се опитам да обясна върху грозното начертано от мен ресунка

синьо червената линия е от смукателния колектор до МАП сензора маркучето, то е точно под смукателния ще го видиш. Проследи цялото маркуче до МАП'а и виж да ли е наред(също си го пречисти това маркуче че там има много маслени пари). Също провери връзките около кулера, на самата турбинка, входа на смукателните. А най горещо ти препоръчвам да си сложиш един манометър и да си следиш налягането. При теб трябва да е около 1.1 бара максимално виж да ли ги постигаш, след 2000 оборота трябва да тръгне да се увеличава.
Прочети тази тема : Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Пиши после какви са резултатите.
Поздрави и успех
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
:)
Колега, побвай да стиснеш с ръка тоя късия маркуч, който е под 90 градуса дето влиза в ЕГР - клапана. Като го стиснеш някой да подаде газ. Ако всичко по въздуховодите от турбото до всмукателните колектори е здраво и не изпуска от никъде въздух, ще усетиш как налягането от турбото се опитва да издуе там където си стиснал. Така поне ще разбереш дали изпуска наляането и ако не, ще търсиш другаде причината. Карам ТДС 2.5 и да знаеш, че такива 1.4 и 1.6 нямат вариант.
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани