Много свири - малко върви (325tds)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Много свири - малко върви (325tds)

Мнение от ///M3-E36 » 23 Сеп 2008, 9:50

Онзи ден бях на едни драг състезания и се оказа, че колицата ми не върви как си требе. Бият ме някви кенефи 1.4, 1.6..... Много хора ми казаха, че трябва много повече да дърпа, но уви. Турбината свири много (чува се фъссс фъссс), а няма този ряз, който се очаква от 2.5тдс. Дали е спукан маркуч от турбото до мотора или нещо друго? Кажете си предположенията какво може да е. Тези дни като намеря малко време ще я закарам да я огледат, но поне да съм подготвен..
Последна промяна ///M3-E36 на 23 Сеп 2008, 10:51, променена общо 2 пъти
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 23 Сеп 2008, 9:56

Е,то не трябва да свири много турбината...трябва да работи...
На едно приятелче така му свиреше и му беше заминал маркуч на турбото...колата му е чипосана а едва догонваше 16-ката ми :mhihi:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 23 Сеп 2008, 12:25

Автоматик или ръчна?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Сеп 2008, 12:28

Нормално, така е 325тдс след време ще спука и глава :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 23 Сеп 2008, 12:37

Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой друг ;) Аз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 23 Сеп 2008, 13:00

карай и се кефи на возията и комфорта бе братле, заеби ги тия с бързите 16ки :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Много свири - малко върви (325tds)

Мнение от ivan. » 23 Сеп 2008, 13:32

///M3-E36 написа:Онзи ден бях на едни драг състезания и се оказа, че колицата ми не върви как си требе. Бият ме някви кенефи 1.4, 1.6..... Много хора ми казаха, че трябва много повече да дърпа, но уви. Турбината свири много (чува се фъссс фъссс), а няма този ряз, който се очаква от 2.5тдс. Дали е спукан маркуч от турбото до мотора или нещо друго? Кажете си предположенията какво може да е. Тези дни като намеря малко време ще я закарам да я огледат, но поне да съм подготвен..
виж маркуча ,който тръгва от смукателните тръби и отива в мап-а -може да е спукан,или излязъл.Погледни дали няма пропуск от към агр клапана.Другото ,което не ти го пожелавам е спукан колер.
Щом свири турбото виж дали се разтоварва-вакум маркуча на самата турбина.
Те нещата са свързани ако имаш пропуск на въздух след турбината турбото няма да спира докато не направи зададеното му налягъне-с две думи си провери целия въздухопровод след турбината
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 23 Сеп 2008, 13:44

///M3-E36 написа:Ръчка е, а Стан - тия митове за спуканите глави ги разправяй на някой друг ;) Аз един случай не знам да е спукана глава на 2.5тдс при правилна експлоатация на мотора. Те и Е30-ките много пукали глави, ама си ги карат хората, нали?

Хм, не мисля, че е нормално тогава(то и при автоматика не е нормално, па при ръчните два пъти). Провери си турбина, маркучи :) !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 23 Сеп 2008, 13:45

Ванка (нали може така да ти викам), покажи ми на тази снимка ако имаш възможност на пейнт да нарисуваш :mhihi: кое къде и как да проверя
Снимка:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=11056
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Сеп 2008, 15:47

Здравейте,
колега ще се опитам да обясна върху грозното начертано от мен ресунка ;)
Изображение
синьо червената линия е от смукателния колектор до МАП сензора маркучето, то е точно под смукателния ще го видиш. Проследи цялото маркуче до МАП'а и виж да ли е наред(също си го пречисти това маркуче че там има много маслени пари). Също провери връзките около кулера, на самата турбинка, входа на смукателните. А най горещо ти препоръчвам да си сложиш един манометър и да си следиш налягането. При теб трябва да е около 1.1 бара максимално виж да ли ги постигаш, след 2000 оборота трябва да тръгне да се увеличава.
Прочети тази тема : Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Пиши после какви са резултатите.
Поздрави и успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 23 Сеп 2008, 16:47

Това, дето си оградил в ляво какво е, че там някъде беше доста омаслено при мен...
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 23 Сеп 2008, 17:00

снадката на турбото де
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Сеп 2008, 17:46

Здравейте,
това в ляво имах предвит да огледаш турбината, тръбите и т.н излизащи от нея.
поздрдави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 23 Сеп 2008, 19:02

Колега, побвай да стиснеш с ръка тоя късия маркуч, който е под 90 градуса дето влиза в ЕГР - клапана. Като го стиснеш някой да подаде газ. Ако всичко по въздуховодите от турбото до всмукателните колектори е здраво и не изпуска от никъде въздух, ще усетиш как налягането от турбото се опитва да издуе там където си стиснал. Така поне ще разбереш дали изпуска наляането и ако не, ще търсиш другаде причината. Карам ТДС 2.5 и да знаеш, че такива 1.4 и 1.6 нямат вариант.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 24 Сеп 2008, 0:23

Тоя маркуч ли да стискам?
Изображение
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook