работи само на обороти

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

работи само на обороти

Мнение от 324td » 21 Сеп 2008, 13:53

здравейте колеги.От известно време имам един странен проблем на моето 324 тд.Надявам се някой да е имал нещо подобно и да сподели.Започна както карам и колата забива нос и работи само на обороти помислих,че е потенциометъра на педала за газта защото беше отварян от предния собственик.Промяна няма,подава малко газ до около 3000об.и от там пак на обороти.Преди като го правеше беше за малко и много рядко.Сега постоянно е тъка.От 2 г. я карам много рядко и проблемите започнаха.Ако някой може да сподели нещо ще бъда благодарен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 21 Сеп 2008, 13:58

нещо не се чете... напиши го пак, ма по-старателно с молива. ;)
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 21 Сеп 2008, 14:16

Брат ти кво си написал... В момента едва ли има колега от форума който да е разбрал къв ти е проблема...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 21 Сеп 2008, 15:43

Извинявай, ама преди да не си я бутал - без включен двигател, без обороти? :roll:
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 22 Сеп 2008, 8:31

Вчера нямах време да опиша подробно всичко което колата прави,и какво аз съм направил.Проблема много прилича на студена или спукана спойка,което не е чудно по нашите пътища.Както си карам колата изгубва мощност като да е свършила нафтата.Изкл. от скорост работи на обороти а като подам газ никаква реакция.За пръв път по сериозно се появи на лош път с много дупки и за това предполагам,че е някоя спойка.По интересно къде.Смених датчика за позиция на педала на газта но нищо не се оправи.Просто като подавам газ 1/3 от хода работи -2500-3000 об.и до там.Останалата част от хода колата остава на обороти.Някой знае ли дали на контакт,стъпковия мотор трябва да работи или работи само на запален двг.В момента в свалено положение вкл.контакт застава на положение за работа на празен ход и не реагира при движение на педала на газта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 23 Сеп 2008, 18:26

Дебитомер, или там квото мери количеството въздух?!

П.П.
Бате земе се изясни сам със себе си кво значи "остава на обороти" и ни кажи.
:roll: - е те тоя и той е на обороти :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Сеп 2008, 19:13

бутни леко плочката на гнп-то към купето,ако не се оправи смeни реостата на педала.
На тихи обороти претриса ли?
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 24 Сеп 2008, 16:19

На обороти значи на обороти.Не разбирам какво не разбираш.Плочката я местих даже я смених потенциометъра също.Няма ефект до момента.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 24 Сеп 2008, 16:31

Работи перфектно на обороти а за неразбралите ще поясня подробно.Започвам да подавам газ,до 2500об.добре,продължавам да подавам и все едно съм върнал газта 2/3 от хода на педала все едно не работят(остава на обороти).Изчел съм всичко в доста обширната тема в Е32-Е34 форума за дизели и помпи сменял съм помпа преди 2г. а и преди съм пробвал всичко това.Това за местене на плочката го написах пръв във този форум още през 2003г.тъка че не съм толкова бос ако някой си е помислил това.Очаквам по профисионални савети ако можете разбира се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 24 Сеп 2008, 18:17

324td написа:Работи перфектно на обороти а за неразбралите ще поясня подробно....

Баце, нищо не ти се разбира, ако беше даскал, досега да си умрял от глад.
Най-добре оди на диагностика и само им дай ключовете, без да обясняваш...
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 24 Сеп 2008, 19:00

Немой се пали, при положение, че не можеш да се изразяваш, независимо, че си мислиш, че не си бос, щото опредлено не можеш да обесниш къв ти е проблема, а това на обороти земи спри да го използваш, щото не върши работа. Аз съм прав ти не си!

По горе ти казах - по къв начин ти се мери въздуха?! Прочисти или смени уреда!

Щи дам лека насока: След 2500 оборота, натискаш педала и тогава колко стават оборотите?! Повече, по-малко или 2500?! Внимавай какво ще отговориш, щото спирам ти отговарям... Имам желание да ти помогна, както и другите, но ако си твърдоглав и се правиш на разбирач, къвто очевидно не си, едва ли ще получиш нормален отговор и тогава ти остава варианта който ти е казал колегата К27. Гледай ако стигнеш до там поне да направиш тфа дето е написал, а именно да не се обесняваш...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 24 Сеп 2008, 19:13

Оборотите стават 800 а ако можеше да ми помогнеш щеше да знаеш,че тази кола няма разходомер за въздух.Жалко за даскалите,а и с тези заплати :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 24 Сеп 2008, 20:13

324td написа:Оборотите стават 800 а ако можеше да ми помогнеш щеше да знаеш,че тази кола няма разходомер за въздух.Жалко за даскалите,а и с тези заплати :help:


Кретен-а иска брато да ти обясни че тая кола не може да няма сензор за въздуха постъпващ в двигателя, понеже ел, помпата зима данни от компа за сместа която да вкара в двигателчето. Имаш 2 сензора на компа:
TEMPERATURE SENSOR, WATER;
TEMPERATURE SENSOR AIR.
Турбото се контролира с вакум на М21-цата , също така имаш и АГР клапан (за газовете) и той от вакум се контролира. Не се пали, в зарата майстори за тва няма ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Сеп 2008, 20:41

324td написа:Оборотите стават 800 а ако можеше да ми помогнеш щеше да знаеш,че тази кола няма разходомер за въздух.Жалко за даскалите,а и с тези заплати :help:
Този мотор има датчик за въздуха
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/32 ... l-11_0848/
номер 18 на схемата,но не мисля че в него ти е проблема.
За мене вариантите са три-
1.Реостата на педала(който казваш ,че един път е споен,друг път сменен с нов)-ако е нов той отпада.
2.Компютрите за мотора(мисля че за м21 бяха два-един за уредите и един за мотора)
3.Плочката на гнп-за нея казваш,че ти е ясно-тогава ще ме извиняваш,че ти повтарям познати за тебе неща
Има 3 размера на пъпката на плочката,тази дето влиза в диска на оста на хидравличната глава ,ако си взел с по-голям размер при силно стягане болтовете на самата плочка мотора или ще изгъсне или няма да може да се изфорсира тъй като самата пъпка затяга(нали това е газта)и плочката няма сила да завърти оста си и да затвори отворите за карбланш на нафтата ,които са върху хидравличната глава-т.е. неможе да подаде повече газ
Другото ,което казаш си направил е че си местил плочката-ако е бутната много към фаровете няма да може и 2500 оборота да достига.
Сигурен съм и че знаеш че има значение кои болт първо стягаш в зависимост от това дали искаш да пуснеш повече нафта или да я намалиш,ама аз да си кажа .
Мини я на една диагностика
Успех
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Re: е30

Мнение от K27 » 25 Сеп 2008, 0:29

KPETEH написа:... Внимавай какво ще отговориш, щото спирам ти отговарям... Имам желание да ти помогна, както и другите, но ако си твърдоглав и се правиш на разбирач, къвто очевидно не си, едва ли ще получиш нормален отговор ...

:mhihi:
Не го плаши, че кат отговори, ептен нищо нема да се чете...
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook