Водната помпа протече
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Водната помпа протече
Колата е Е39 520 бензин. Днес установих че водната ми помпа протече, мислех че е от пробката на маркуча до термостата и я карах така 2 дена, но днес установих че е от водната помпа, стрелката ми не е мърдала от средата и си имаше антифриз в казанчето на радиатора. Дали е възможно да сам я прегрял? Не беше голям теч по скоро капеше. Даите съвети за марка водна помпа и термостат че сам разглобил всичко, и какво и става на тази помпа видимо няма никакъв проблем, с изключение на това че е пластмасова и няма ни номер ни марка по нея. 

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Имам чисто нова немска с метална турбинка на 79 лв. мога да ти я дам - телефон на лична. 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Това наистина е една глупостите на Е39-ките, пластмасова торбина!!!
И моита се прецака, смених я , а тя пак дефектна, сега ми я подмениха, ама уж няква френска, ама все сам на трани
Аз съм с печка и не успях да я прегрея, дано и ти не си, то ще се чуе,ама споко, то не е чак толкова лесно да "упържиш" двигателя!
квато и да сложиш само да е метална!
И моита се прецака, смених я , а тя пак дефектна, сега ми я подмениха, ама уж няква френска, ама все сам на трани
Аз съм с печка и не успях да я прегрея, дано и ти не си, то ще се чуе,ама споко, то не е чак толкова лесно да "упържиш" двигателя!



квато и да сложиш само да е метална!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
DANTE525tds написа:Това наистина е една глупостите на Е39-ките, пластмасова торбина!!!
Какво общо има пластмасовата турбина с протичането на лагера на помпата

В дару се продават помпи с метална и с пластмасова турбина, моята например беше оригинално с метална и от Варна Карс ми дадоха пак с метална.Дори и да е с пластмасова, щом оригиналната е изкарала 10г, не виждам какво толкова против имате пластмасата.За толкова години и от чугун да е, пак ще каталяса

Важно е да се знае, че на нашия пазар има такива ментаци, които не бих ги сложил в колата си.
Оригиналната помпа струва 174лв и за мен е единственото решение.Другото е, да давате по 80лв за ментак и всяка година да ги сменяте (освен ако не опечете двигателя преди това)

И един съвет към автора на темата, задължително, ама наистина задължително си купи термостат от оторизиран сервиз-магазин

P.S И антифриза е важно да е за алуминиеви блокове и глави.По принцип розовите са такива

- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
P.S И антифриза е важно да е за алуминиеви блокове и глави.По принцип розовите са такива
[/quote]
това за антифриза не го знаех,и даже като се замисля не сам виждал розов досега,но благодаря за съвета ще разпитам като купувам.

това за антифриза не го знаех,и даже като се замисля не сам виждал розов досега,но благодаря за съвета ще разпитам като купувам.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
смених водната помпа и термостата,сега ако някои ми каже как точно се обезвъздушават тези 520-ки защото голям зор видяхме с един приятел и не сам сигурен дали е наред?
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Само да поясня оригиналната помпа тази която е 174лв. попринцип е изцяло метална. Няма пластмаси по нея.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
абе луди ли сте 184 лева за водна помпа 100 кинта е някъде без отстъпка на кобелшмид или на хепу и двете са реномирани марки да не мислите че в заводите на бмв правят водни помпи а?
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
anzak написа:абе луди ли сте 184 лева за водна помпа 100 кинта е някъде без отстъпка на кобелшмид или на хепу и двете са реномирани марки да не мислите че в заводите на бмв правят водни помпи а?

Доколкото аз разбрах, защото скоро сменях моята, оригинално вградената е на INA с щампа BMW и сложихме пак такава същата само без щампа, т.е. тази фирма произвежда и за първоначално вграждане и като резервна част. 150 лева някъде беше. И антифриза сменихме - 11 лева литъра. Но не розов, имаше и розов но колата не беше с такъв а оня беше някакъв синтетичен. И помпата ми се прецака в движение, като изхвърли ремъка и изтече антифриза, останах без хидравлика и ми излезе на таблото че не ми зарежда акумулатора, спрях веднага и нямаше проблеми след това.
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Bobbybd , голям късметлия си бил, че ти е светнало всичко по таблото и си спрял да видиш какво става...
Относно цвета на антифриза - не се лъжете по цвета. Цвета не е определящ за съдържанието. Има розов Long Life (които директно се пресича с нормален 'син' антифриз - пробвано на Шкода Фабия), но има розови антифриз който като съдържание е едно към едно с обикновения син антифриз (например оригиналния на Тойота).
Просто преди да вземете антифриз прочетете добре упътването за какви глави/блокове е, и какъв му е препоръчителния срок за експлоатация (ако го пише въобще)...
Относно цвета на антифриза - не се лъжете по цвета. Цвета не е определящ за съдържанието. Има розов Long Life (които директно се пресича с нормален 'син' антифриз - пробвано на Шкода Фабия), но има розови антифриз който като съдържание е едно към едно с обикновения син антифриз (например оригиналния на Тойота).
Просто преди да вземете антифриз прочетете добре упътването за какви глави/блокове е, и какъв му е препоръчителния срок за експлоатация (ако го пише въобще)...
- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Колега аз също сменях помпа и термостат скоро но се оказа че не е достатъчно и трябваше да сменя и пластмасата, която държи темостата, защото с времето се изкривява и започва да смуче въздух и да прави водна тапа. Не е скъпа...струва 35 лв в Дарукар. А за обезвъздушаването и аз се чудих как става, но в крайна сметка се оказва че става за 2 минутки. Качваш предна лява страна на по високо, отиваш двете тапи докрай, (тези които са за голяма кръстата отверка), наливаш антифриз в казанчето докато протече през двата отвора на тези тапи...после стягаш двете тапи, завиваш и капачката на казанчето и това е...излишния антифриз тя си го изхвърля и всичко е ок. Успех 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
NetWar написа:Не случайно немецът го е измислил с пластасова турбина , ако се счупи да не прецака нещо в двигателя . Това че ние се стискаме и не я сменяме на оперелен пробег , никой не ни е виновен . Който иска да си слага метална , отговорността си е негова .
Немцът го е измислил да е с пластмасова турбина...ама да ти кажа и те правят грешки, и '98 си я признават, след което Е39 е с изцяло метална турбина на водната помпа. Разбира се, собствениците с гаранционни пластмасови турбини са имали право на безплатна смяна, ама сещаш се, че е имало и мърлячи и такива които не са разбрали. Аз моята я смених, когато купих колата защото мислех, че е с пластмасова турбина, но майстора като я свали видяхме, че си е оригинална с метална. Сега имам една водна помпа в повече, ако някой му трябва, можем да се разберем за нещо символично да му я дам, че да не ми дрънчи в багажника.
signala написа:смених водната помпа и термостата,сега ако някои ми каже как точно се обезвъздушават тези 520-ки защото голям зор видяхме с един приятел и не сам сигурен дали е наред?
Попринцип има марки които правят водни помпи и БМВ от тях ги поръчва и си слага щампите и цената скача, така е с накладките примерно - текстар са оригиналните на бмв с щампи и кутия бмв за 180лв а ако си купиш оригинален текстар без щампи да не би да е ментак?
Обезвъздушава се от 2 пропки на горния маркуч който влиза в казанчето отвиваш ги палиш и форсираш. Ще излиза пара (въздух) докато накрая ще цръкне водичка и тогава затваряш
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани