Знаете ли че...: )
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Да и на мен нещо ми се стори странно... но си викам сигурно сьм преуморен нещо...
Аз като заключа веднъж ми се заключва и багажника естествено, а като завъртя втори път примерно при отворени стъкла (идеята е при счупени иначе) не могат да дръпна палчетата и да отворя вратите, както и да отворя вратите ако се пресегна от вътре, както и да запаля.

Аз като заключа веднъж ми се заключва и багажника естествено, а като завъртя втори път примерно при отворени стъкла (идеята е при счупени иначе) не могат да дръпна палчетата и да отворя вратите, както и да отворя вратите ако се пресегна от вътре, както и да запаля.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
rtzankov написа: .. и е доста удобно защопо по принцип ключалката на багажника не е управаляваща и от там ня можеш да заключиш колата .. но по този начин можеш предварително да заключиш купето и после само багажника ...
Не е така - ключалката на багажника е управляваща. Цялата ситема действа по следния начин: значи първо имаме два вида ключове: основни и допълнителен.
Допълнителния ключ е този без пластмасата. Когато се задейства системата против кражба чрез задържане за определено време на основен ключ в ключалките на предните врати в положение на затваряне - прозорците се двигат сами, багажника се заключва и вече от неговата ключалка немогат да се отварят другите врати. Самия багажник вече неможе да бъде отворен с ключа за вратите и стартера (допълнителния). Това е направено с цел ако в хотел дадете този допълнителен ключ да ви паркират колата например, да неможе този който го прави да ви отвори багажника и примерно да открадне нещо от там. Това важи и за жабката, тя също неможе да бъде отворена с доп. ключ.
Защо тази система за прозорците и багажника може да неработи на някой от колите - ами защото алармаджийте в България имат следния способ на работа: те вземат една пробна лампа и по метода на пробите и грешките почват да свързват алармата към колата. Прекъсват кабели, слагат нови, махат предпазители, правят няколко къси съединения и т.н. и т.н. И като резултат от тяхната интервенция спират да работят някой неща, особено тези, които са свързани с въпросния комфорт модул тъй като той се грижи за ел.прозорците и централното, а те най вече там трябва да се намесят за да си свържат измислените буклуци.
След като монтираха моята аларма спряха да ми работят доста неща. Гадовете бяха направили една камара поразии включително и да махнат един от предпазителите на комфорт модула - номер 7, ако не се лъжа. След, което си отделих един свободен ден, запасих се със всички схеми на колата и инструкцийте от BMW EBA CD-тото (това
CD е ръководство за монтаж на допълнителното обурудване и аксесоарите) и си свързах алармата сам точно по начина както се слага и оригиналната аларма. Вследствие на, което всички функции пак ми станаха работещи и алармата ми без никакви доработки взе да изпълнява функцийте на оригиналната (без тези разбира се, който са
свързани със свързването на алармата към шината за диагностика на колата и към другите електронни модули, щото тая аларма просто няма как да ги прави тези неща).
Та това е - прочетете ръководството на потребителя (има го на линк като важна тема) и, ако колата ви неможе да прави някой неща, който са написани там - най-спокойно може да идете при вашия алармаджия и да му набиете канчето

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Mай никой не обърна внимание че моята кола е от първите модели и аз НЯМАМ комфорт модула който имате вие 

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- KUMHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
С един приятел го пробвахме на неговото БМВ Е36 ('91-'92) и ни6то не се полу4и. (става вапрос за първия трик)
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Според това което ми каза човека, който ми "оправи" тогава колата (а на него мога да му се доверя за всичко свързано с електрониката в едно БМВ), anti-theft системата се монтира допълнително, т.е. това е екстра, не е към стандартното оборудване. А за комфорт модула съм склонен да вярвам че в по-ранните модели го няма, но днеска ще ходя сигурно при него и ще го попитам за този модул как стоят нещата.
- Panzer_i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: Пернишко село :)
- Детайли за колата: Peugeot 307 SW
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Panzer_i написа:хаха при мен пък лявото стъкло се вдига а дясното се спуска , от какво може да се получава така
fuzzy logic

- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
Явно е заради алармаджиите... иначе аз съм разглеждал какво има зад жабката ми и определено няма комфорт модул, въпреки това имам antiteft системата (защото казва онова зззът и не можеш да отключиш вратата с издърпване на бутончето, ще пробвам дали пали), а също така не се вдигат прозорците (явно наистина номера с прозорците става само ако има комфорт модул, освен ако пак алармаджиите не са прецакали нещата)
let the BMW be with you
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани