ква е разликата между виско и нормален шпер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: opi

Мнение от Alex 320i Cabrio » 17 Сеп 2008, 21:39

doko написа:не съм сигурен че ще блокира на 100 процента


Прави го - имам такъв на едната кола...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

ии

Мнение от doko » 17 Сеп 2008, 21:44

по какъв ако не механичен

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: ии

Мнение от Alex 320i Cabrio » 18 Сеп 2008, 11:24

doko написа:по какъв ако не механичен


шперът на Зедката е механичен, но се заключва от хидравлика. Обикновенно е 0% - например като се движиш по права линия на сух път. Пробвал съм я на сняг по неволя - 3 часа сутринта на Швейцарска магистрала с 15см сняг и 265/35/18 летни гуми. И двете гуми се въртяха заедно с еднаква скорост... (а колата стоеше на едно място) :help:
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

oi

Мнение от doko » 18 Сеп 2008, 23:11

колега не споря с теб ;аз имам м-ков виско шпер които сам разглобявал и споделям видяното (виско шпера не може да се блокира на 100% както и всички други видове шперове за което говори самото име LSD ( със ограничено приплъзване( 100% съм виждал само на G-класата на MB нещо подобно като при камионите със муфи. въздух или хидравлика зацепва муфата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 19 Сеп 2008, 21:31

Несе избивайте, фактите говорят http://www.arstechnica.de/ тук има раздел за диф-ове. мога да постна по4ти вси4ко преведено на английски, че ми трябва за дипломната и на БГ сканирано. лошото е че е превеждано от човек който не е наи грамотния техничеки но пък всеки писал в темата ще разбере за какво иде реч.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

iu

Мнение от doko » 20 Сеп 2008, 8:02

това пак не приключва спора никаде не пише че виско шпера блокира до 100% продължаваите докато не го докажем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 20 Сеп 2008, 13:52

аз не мисля че виско шпера може ваобще да блокира до 100%, все пак деиства на принципа на турбинните съединители. има такива във всички кутии на разни багери булдозери и машини на които има трябва над 3000Nm момент за да помръднат. идеята е че ако подадеш такъв момент на директно зацепени колела ще се изпотрошат като бисквити , а нормален съединител ще замине за 2 дена. по скоро идеята на виското е високата ефективност в сравнение със шперото при които имаш нее истина колко триене във фрикционите. то там си пише - дори и при Hump effect НЕ се постига баш 100% шперосване. мисля 4е е безмислено да копаем повече...., в кой беше оная неизпитата бира :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

yuu

Мнение от doko » 22 Сеп 2008, 11:54

аз съм на същото мнение ниама ШПЕР които да блокира на 100% а колкото до турбо съединителите на багери и булдозери от много време не се използват -в момента всички по нови машини от този род използват хидравлични помпи и хидромотори за задвижването им.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Сеп 2008, 19:55

Ма аз писах че е до 80% четете преди да ревете ве, Алекс ви писа з адифа на Порша, че е до 100% :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

зд

Мнение от doko » 22 Сеп 2008, 21:33

да приключим тази тема -човека пита дали виско шпера е със по голям процент; ДА със по голям процент е (ама когато е здрав иначе е като нормалния).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 23 Сеп 2008, 0:54

sony защо вски път трябва да ни режеш по такъв начин, че ние нищо кой знае какво не сме казали, само си дискутираме.нали за това е направен форума. а doko на теб колега ще докажа че турбо съединители все още с евгарждат по тежките машини и то с пълна сила...само 4е не сега щото е 12:30 и ми се спи :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

жш

Мнение от doko » 23 Сеп 2008, 21:19

колега със теб маи триабва да си отворим друга тема и да изясним и темата за турбосаединителите ще ми бъде приятно да обменим малко опит аз по принцип работя като монтьор на камиони багери булдозери и фадроми и оттам черпя тези си наблюдения

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 24 Сеп 2008, 9:16

опа! май стъпвам по тънък лед... :mhihi: :mhihi: явно няма какво да спорим с теб . ти си специалиста.тръгнал съм на краставичар, краставиците ... хахаха. освен да науча нещо от теб друго няма да е :)))

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook