Знаете ли че...: )
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Знаете ли че...: )
Знаете ли ,че като сложите ключа във шофьорската врата и завъртите в положение за заключване, ако след като се заключат вратите задържите още няколко секунди автоматично ще се затворят ел стъклата и ел люковете ако имате такива
Това е нещо което малко хора знаят.....но действа почти при всички Е36-ци......почти казвам, защото при някои по стари модели не се получава.....също казват че действа и при доста от останалите модели, затова пробвайте и казвайте при кои се получава
Аз за съжаление немога да пробвам, щото от ключалката ми стърчи счупена меча лапа, утре ще пробвам дали номера действа от дясната врата и ще ви кажа


Аз за съжаление немога да пробвам, щото от ключалката ми стърчи счупена меча лапа, утре ще пробвам дали номера действа от дясната врата и ще ви кажа

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми то и на е-30 ката ми е тьй 

Последна промяна ///Явор на 27 Окт 2004, 19:18, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
някъде съм чел, че след 94та го слагат серийно, но не съм сигурен.
аз като пусна алармата също дига стъклата
аз като пусна алармата също дига стъклата


- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
.....и ако Е36-цата е с оригинална БМВ аларма се активира и тя, и след това може да бъде деактивирана само от тази ключалка и то само с мастер-ключа (не с дистанционните, не с другите ключове и не от другите ключалки)
...
ПП. От това може да излезне добра тема за малко познати hints & tips

ПП. От това може да излезне добра тема за малко познати hints & tips

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми аз тва не го знаех, ма си е газарийка ако не си с дистанционно централно и аларма дето управлява тез неща. Само не разбрах за да действа трябва ли да си с оригинална аларма на Е36 или не?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
При Е39 тази функция е сложена на ключа, при задържане на копчето за заключване се вдигат и стъклата. Модула за управление на стъклата и люка (поне при Е36 и нагоре) си е част от елинсталацията, не от алармата. Просто БМВ-алармите си ги връзват към него. Цялата система е доста сложна - моята кола стоя 2 дни в Дару докато разберат какво точно става,че прозорците полудяха така. Сега модула е изолиран и алармата не вдига стъклата, така че при мен едва ли и този номер е актуален.
Never mistake motion for action...
ако колата е преди 94г няма какво да опитвате. Моята съм я забравял с отворени стъкла... после я намерих отключена
за щастие се разминах само с отключване
Беше в центъра на Бургас
Добре би било да се сложи такъв "комфорт модул" и тогава и най-скапаната аларма ще може да ти вдигне стъклата като заключиш

Беше в центъра на Бургас
Добре би било да се сложи такъв "комфорт модул" и тогава и най-скапаната аларма ще може да ти вдигне стъклата като заключиш
© написа:ако колата е преди 94г няма какво да опитвате.
... не е вярно това, моята е преди 94г. - Е34 и това нещо работи...
никой не го ползва, защото почти никой вече не заключва с ключа - бях на автомивка и съвсем случайно се сетих да пробвам...
_______________________________
цитирам:
- Шумахер се натриса на Култард в дъжда на Белгия. след това отива в бокса на макларън за да бъде боксова круша;
- Шумахер се троши още в загряващата обиколка;
- Шумахер отпада в Монако след като води убедително, след което потрошва бокса на ферари;
- Шумахер се блъска във Вилньов и отпада;
- на Шумахер му цопва метеор на главата и го сплесква на пистата.
цитирам:
- Шумахер се натриса на Култард в дъжда на Белгия. след това отива в бокса на макларън за да бъде боксова круша;
- Шумахер се троши още в загряващата обиколка;
- Шумахер отпада в Монако след като води убедително, след което потрошва бокса на ферари;
- Шумахер се блъска във Вилньов и отпада;
- на Шумахер му цопва метеор на главата и го сплесква на пистата.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
При мене неще п....ка му лелина а е 95та.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Здравейте,
Не гарантирам дали това което казвам е 100% истина, но аз така знам.
Този трик със второто завъртане на ключа има две разновидности. Едното е вече описаният по-горе комфортен режим, другото се нарича Anti-theft security system или нещо от сорта. Ако сте на тихо място се заслушайте и ако имате сложена тази система против кражба след второто завъртане на ключа ще чуете едно зззззт, съвсем тихо като шум от електродвигателче. Това което се случва е че колата се блокира напълно. Например на мойта има такова нещо, но няма комфортния режим и ако оставя стъклата отворени и завъртя пак ключа и се чуе това ззззт и край, компа на колата е блокиран, в случай че стъклата бъдат счупени вратите не могат да се отворят нито с дърпане на палчетата отгоре, нито с дърпане на дръжките отдолу, самата кола също не може да запали, освен ако не и смените компа и не отключите отново с ключа или въобще не накарате централното да се дезактивира (напр. с дистанционното на алармата). Дори ако се опитате от акумулатора да подадете ток директно към цилиндри или бензинова помпа - нищо не става, просто електрическите вериги са прекъснати от компютъра.
Аз това го разбрах след като веднъж се бяхме хванало яко да изчистим колата отвътре и тя след това не пожела да запали три дни и се изредиха, какви ли не майстори, накрая дойде един пич с едно компютърче - баааам в буксата и опаааааа активирана ти е защитата против кражба, и аз така
той само влезе вътре наведе се леко и ми вика - пали!
Аз врътвам и опаааа запали и пак така
Оказа се че имам ключе под жабката което активира същата тази защита и просто няма палене колата (е може би освен за някакви мастер крадци сигурно). И така съм си карал колата 4 години без да знам за това нещо - добре че не ми се случи на 500 км от вкъщи
Не гарантирам дали това което казвам е 100% истина, но аз така знам.
Този трик със второто завъртане на ключа има две разновидности. Едното е вече описаният по-горе комфортен режим, другото се нарича Anti-theft security system или нещо от сорта. Ако сте на тихо място се заслушайте и ако имате сложена тази система против кражба след второто завъртане на ключа ще чуете едно зззззт, съвсем тихо като шум от електродвигателче. Това което се случва е че колата се блокира напълно. Например на мойта има такова нещо, но няма комфортния режим и ако оставя стъклата отворени и завъртя пак ключа и се чуе това ззззт и край, компа на колата е блокиран, в случай че стъклата бъдат счупени вратите не могат да се отворят нито с дърпане на палчетата отгоре, нито с дърпане на дръжките отдолу, самата кола също не може да запали, освен ако не и смените компа и не отключите отново с ключа или въобще не накарате централното да се дезактивира (напр. с дистанционното на алармата). Дори ако се опитате от акумулатора да подадете ток директно към цилиндри или бензинова помпа - нищо не става, просто електрическите вериги са прекъснати от компютъра.
Аз това го разбрах след като веднъж се бяхме хванало яко да изчистим колата отвътре и тя след това не пожела да запали три дни и се изредиха, какви ли не майстори, накрая дойде един пич с едно компютърче - баааам в буксата и опаааааа активирана ти е защитата против кражба, и аз така

той само влезе вътре наведе се леко и ми вика - пали!
Аз врътвам и опаааа запали и пак така

Оказа се че имам ключе под жабката което активира същата тази защита и просто няма палене колата (е може би освен за някакви мастер крадци сигурно). И така съм си карал колата 4 години без да знам за това нещо - добре че не ми се случи на 500 км от вкъщи

41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани