325 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
325 tds
Да питам
Предлагат ми 325 tds - за какво трябва да внимавам да не взема някой таралясникПо купето ми е ясно как да разбера дереджето на двигателя?
Предлагат ми 325 tds - за какво трябва да внимавам да не взема някой таралясникПо купето ми е ясно как да разбера дереджето на двигателя?
Съвет
Гасиш двигателя и слушаш да няма едно странно изщракване...нещо като щрак щрак.това е ако демферния маховик е за смяна. Стува сума пари вервай ми:-(
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Де да беше само това при купуване на кола
)))
Иди в сервиз да чуят мотора, да измерят налягането на турбината, да прегледат за течове на масло, да измерят компресията, виж дали няма добавки в маслото (като си намажеш малко на пръста от пръчката не бива да го чувстваш леко грапаво като го триеш с пръсти), прегледай основно и ходовата част и съдинителя. Гледай да пали лесно както на студено, така и на загрят мотор, да няма станни шумове на празен ход на място, да не тропа като минаваш през дупки (ходовата част, вътре се ще си тропа някъде, няма как) да не предърпва гадно при потегляне, засили я с около 100 и натисни рязко спирачката- не трябва да има биене в гумите, волана или занасяне на една страна, като изтеглиш пръчката на маслото и дадеш газ до около 4-5к оборота не бива да пръска масло от там, както и да няма балончета в разширителното казанче на радиатора. Това се сещам аз, ако всичко това е наред пак не е гаранция, че колата ще е супер ама ще си спестиш някои главоболия.

Иди в сервиз да чуят мотора, да измерят налягането на турбината, да прегледат за течове на масло, да измерят компресията, виж дали няма добавки в маслото (като си намажеш малко на пръста от пръчката не бива да го чувстваш леко грапаво като го триеш с пръсти), прегледай основно и ходовата част и съдинителя. Гледай да пали лесно както на студено, така и на загрят мотор, да няма станни шумове на празен ход на място, да не тропа като минаваш през дупки (ходовата част, вътре се ще си тропа някъде, няма как) да не предърпва гадно при потегляне, засили я с около 100 и натисни рязко спирачката- не трябва да има биене в гумите, волана или занасяне на една страна, като изтеглиш пръчката на маслото и дадеш газ до около 4-5к оборота не бива да пръска масло от там, както и да няма балончета в разширителното казанче на радиатора. Това се сещам аз, ако всичко това е наред пак не е гаранция, че колата ще е супер ама ще си спестиш някои главоболия.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани